Óriási víztömegek ezek persze pláne a Csendes ami egyébként is kapcsolatban van a másik két óceánnal is.Az olajszennyezéz hagyján, a kénes fos bunkerolaj, ami az üzemanyaguk, az bassza szét igazán a környezetet.
Nem tudom a választ. A mai civilizáció, ebben a formában, ebben a számban nemigen tud meglenni nélkülük. Ha át tudnának állni egy normálisabb üzemanyagra+le lehetne szoktatni a cégeket+a modern társadalmakat az olcsó, fogyasztói tömegtermékekről, talán el lehetne érni valamit. De sajnos akkor sem a vitorlás teherhajók jelentenék a megoldást.![]()
Kinai, civil robotkutyaval vakitjak a parasztokat az oroszok....
Javasolnám, hogy a Csendes óceánnak az Atlanti óceánnal való kapcsolatát vitasd meg Magellán, Drake, valamint Amundsen szakikkal.Óriási víztömegek ezek persze pláne a Csendes ami egyébként is kapcsolatban van a másik két óceánnal is.
De azért még is csak na.
A Földközi-tenger és melléktengerei /hangsúlyosan Fekete-tenger és Vörös-tenger/ mivel ezek így kvázi beltengerek ökológiájának a fenntartása reális lenne.
Nem úgy ahogy most van.
A modern vitorlás technika ennek egy része lehetne. Nyilván nem lehet 100.000 brt hajókat vitorlával mozgatni.
De talán néhány ezer talán 4-5 ezer? tonnásokat igen és ennek már lehet értelme.
A mellett hogy inkább környezetvédelem téma a Földközi-tenger és melléktengerei ökológiai fenntarthatóságának megőrzése
/klimatikus hatásuk, közvetlen gazdasági hatásuk halászat túrizmus közlekedési útvonal jövő alga és halfarmjai? vonatkozásában esztétikai erkölcsi vonatkozások a felsorolás a teljesség igénye nélküli.
Aminek része lehet a nagyobb arányú vitorlás technika IS.
TALÁN.
Karbonlábnyom nélkül.
Nana! Amióta lement a The Boys 3. évada, én már semmin se csodálkozom."EGY NŐ ORÁLISAN KÉNYEZTETTE A PÁRJÁT A MOGYORÓDI ÁLLOMÁSIG, MAJD A FÉRFI LESZÁLLÁSA UTÁN EGYEDÜL FOLYTATTA TEVÉKENYSÉGÉT."
Megannyi kérdés...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..