[HUN] AERO L-39 Skyfox

Az ember hirtelen nem is gondolná mekkora logisztika kell 20-30 repülőgépet üzemeltető légibázishoz.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Állítólag ez az első:
20250404-201950-01-01-webp.524073
 
Szerintem azért csinálták, mert még csak cseh lajstrommal repülhet a KC-n is le volt takarva.
A cseh gyári lajstrom egyértelmű,...a felségjelzést viszont csak egyszerűen takarni szokták.
Egyébként:
"O koľko kusov by Slovenko malo záujem, nechcel Kaliňák upresniť. „Nie jeden, nie štyri. Mal by ich by adekvátny počet, ktorý spĺňa možnosti jednak servisného cyklu, ale aj veľkého náletu hodín, ktoré piloti potrebujú,“ naznačil minister a neskôr dodal, že 12 kusov, ako má Maďarsko, je počet, ktorý sa blíži aj záujmu SR."
azaz a szlovákok is 12db-hoz közelitő darabszámban gondolkodnak "mint ahogyan a magyaroknak van"...
aero-l39-letadlo.jpeg


aero-robert-kalinak-letouny.jpeg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A Magyar Légierő egy tucatnyi Csehországból rendelt repülőgéptől kapja meg első két L-39 Skyfox repülőgépét

L-39-Skyfox.jpg
 
Még azt a 2 pylont is lespórolták róla !?
Napjaink katonai repülésére pl. jellemző, hogy minden szarnak ketyeg a repült idő órája. Ahogyan a H145M fegyverkonzoljának, vagy ép a helikopter csőrlőjének, de merevszárnyú gépeknél is minden kiegészitőnek, de fontos alaktrészeknek szintúgy "mérik" ill. vezetik az elméleti "elhasználódását". Ez azt jelenti, hogy örülünk mint majom a farkának, ha véletlenül felkerül valami, és károgunk, ha csupaszon látunk egy technikát egy netes képen... :oops:
Esetünkben egy kiképző repülésre miért is kellett volna minden konzolt felrakni? Még a Gripeneken sincs mindig fent mindegyik.