[HUN] AERO L-39 Skyfox

Erre még nem nagyon reagáltam, de szerintem nem is kell nagyon komolyan időt szánni rá.
Ez így elég látványos konfigurációs kavalkád, csak azt felejted el, hogy az NG megnövelt belső tartályainak hála szerintem még akkor is nagyobb hatótávval rendelkezik, ha a Tucano 2 szárnyalatti póttartállyal repül.
Tehát akkor vedd ki a képletből azokat a kofigurációkat, ahol póttartály van , meg azokat is, amelyeken logisztikai konténer van... :rolleyes:
Bár igaz lehet, hogy vadászgép ellen nem sok lehetőség marad egy NG szintű gépnek, de tegnap pont belefutottam (raktam is be anyagot belőle) a csehek osztrákoknak leadott prezentációjába. Namost ott simán belökték az Iris-T (!), mint opciót, sőt olyan opció is belekerült, hogy AA rakéta a törővégre is kerülhet, és ezzel szabaddá válnak a Pilonok.
Nem tudom, hogy ez mennyire alap dolog, de ha hazaérek, megkeresem és beteszem. Ezen nagyon felakadt a szemem, mert erről a gyári videó sem lelkendezik... :rolleyes:
Na meg is van.
A Defence IQ csinált egy riportot az Aero előző vezetőivel (President Giuseppe Giordo, Vice President Marco Venanzetti ) az NG-vel kapcsolatban:
Venanzetti: ALCA was a line of its own, but wait and see what we have in mind with the F/A-259. As far as the L-39NG is concerned, we refer to it as a training and light ground-attack aircraft. There are three hardpoints to employ a 12.7 mm FN Herstal HMG, unguided Mk. 81/82 bombs or 70 mm LA5002 rockets. Containers for EW or other sensors can also be integrated, should the customer want them. Even IR-guided air-to-air missiles, such as the AIM-9L, would be possible out on the wingtips where there were previously fuel tanks.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
126067813_3664796240249814_2344483994478496073_o.jpg



125881174_3664845456911559_7347103808048848125_o.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
Az soha nem fért a fejembe, hogy az Aero Vodochody-ék miért fáznak zsigerből attól, hogy erős gépeket építsenek.
Ezeknek fixa ideájuk már az L-29-es óta az alulmotorizált, lendületből is csak épp-hogy evickélő szépségek gyártása.
Itt van ez az NG. 2009 óta reszelgetik, de mire végre összeszoktak az Alca F124-esével és nekiláttak ennek a könnyített verziónak, külön kerestek újra egy gyönge hajszárítót, csak, hogy nehogy véletlenül dinamikus legyen a gépük.
 
Ja!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

"On the most restricted airfields up to RNP-1"???
Approch-hoz RNP-1 az kevéske lesz, az terminalra elég, approach végrehajtáshoz 0,3 accuracy kell. RNP-1el non-precision approach capability eléggé meg van nyírbálva. vagyis kell neki ILS vagy annak katonai megfelelője. Kezd érdekelni ennek a gépnek akkor mi a precision meg non-precision/circling minimája (az egy jó indikációja a fedélzeti berendezések több paraméterének).
 
  • Tetszik
Reactions: arcas
Az soha nem fért a fejembe, hogy az Aero Vodochody-ék miért fáznak zsigerből attól, hogy erős gépeket építsenek.
Ezeknek fixa ideájuk már az L-29-es óta az alulmotorizált, lendületből is csak épp-hogy evickélő szépségek gyártása.
Itt van ez az NG. 2009 óta reszelgetik, de mire végre összeszoktak az Alca F124-esével és nekiláttak ennek a könnyített verziónak, külön kerestek újra egy gyönge hajszárítót, csak, hogy nehogy véletlenül dinamikus legyen a gépük.
Ezt akkor kérdezd meg a Leonardotól is, mert az M345 pontosan ugyan ezzel a hajtóművel van szerelve! :p:D
 
Ezt akkor kérdezd meg a Leonardotól is, mert az M345 pontosan ugyan ezzel a hajtóművel van szerelve! :p:D
És ugyanilyen szar az is. Csak a max felszállótömege kisebb több, mint egy tonnával.
Viszont mind a két gépről becsülettel elmondható, hogy a beléjük épített hajtómű tolóereje az üres szerkezeti tömegüknek még a felét(!) sem éri el.
A Leonardo is okosabban tette volna, ha a kéthajtóműves M346 Master után az egyhajtóműves M345-ösbe is az F124-est teszi.
Ahogy az L-139-es után az NG-be is ez kellett volna.

De ezekben csak dísznek van a hajtómű.
 
És ugyanilyen szar az is. Csak a max felszállótömege kisebb több, mint egy tonnával.
Viszont mind a két gépről becsülettel elmondható, hogy a beléjük épített hajtómű tolóereje az üres szerkezeti tömegüknek még a felét(!) sem éri el.
A Leonardo is okosabban tette volna, ha a kéthajtóműves M346 Master után az egyhajtóműves M345-ösbe is az F124-est teszi.
Ahogy az L-139-es után az NG-be is ez kellett volna.

De ezekben csak dísznek van a hajtómű.
Hát nyilván nem az SR-71 elfogására vannak kihegyezve, az fix! :)
 
  • Tetszik
Reactions: vata and zsolti
"On the most restricted airfields up to RNP-1"???
Approch-hoz RNP-1 az kevéske lesz, az terminalra elég, approach végrehajtáshoz 0,3 accuracy kell. RNP-1el non-precision approach capability eléggé meg van nyírbálva. vagyis kell neki ILS vagy annak katonai megfelelője. Kezd érdekelni ennek a gépnek akkor mi a precision meg non-precision/circling minimája (az egy jó indikációja a fedélzeti berendezések több paraméterének).

Azt mondta, hogy a 'kijelzők', (ami virágnyelven annyit tesz, hogy valószínűleg a rendszer túlnyomó része) a civil szférából származik, szóval nagyjából mint egy G1000, még az is lehet, hogy egyelőre SBAS nélkül. Ezen mondjuk lehet mosolyogni, hogy csak a látványra mennek, de ha úgy nézed, hogy házon belül, teljes kontrollal a szoftver felett, összeraktak egy Garmin-t megközelítő szintet, végül is nem rossz. Pár év és eljutnak a synthetic vision-ig is ha így haladnak.
 
Azt mondta, hogy a 'kijelzők', (ami virágnyelven annyit tesz, hogy valószínűleg a rendszer túlnyomó része) a civil szférából származik, szóval nagyjából mint egy G1000, még az is lehet, hogy egyelőre SBAS nélkül. Ezen mondjuk lehet mosolyogni, hogy csak a látványra mennek, de ha úgy nézed, hogy házon belül, teljes kontrollal a szoftver felett, összeraktak egy Garmin-t megközelítő szintet, végül is nem rossz. Pár év és eljutnak a synthetic vision-ig is ha így haladnak.
Ez van benne (IDU680).
 
  • Tetszik
Reactions: Horizon