[HUN] AERO L-39 Skyfox

Mivel ez az index már jó kapcsolatokat ápol a kormányzati körökkel így sanszosan ez már több lesz mint kombinálás.
off
ezt a hülyeséget ne terjeszd. Az index nem ápol jó kapcsolatokat a kormánnyal, ugyanúgy az ellenzék szekerét tolja. Nézz rá a címlapra. Megnyugodhatsz, ott maradt, ahol volt. A héten kibaszták az egyetlen jobboldali főszerkesztő-helyettest. Tudom ezt nem harsogta a független sajtó.
on
 
off
ezt a hülyeséget ne terjeszd. Az index nem ápol jó kapcsolatokat a kormánnyal, ugyanúgy az ellenzék szekerét tolja. Nézz rá a címlapra. Megnyugodhatsz, ott maradt, ahol volt. A héten kibaszták az egyetlen jobboldali főszerkesztő-helyettest. Tudom ezt nem harsogta a független sajtó.
on
Azért a hangvétel sokkal barátíbb. Nem olvastam tőlük pl. olyan véleményt sem amely akár csak krizalni a folyamatban lévő beszerzéseket.
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson
off
ezt a hülyeséget ne terjeszd. Az index nem ápol jó kapcsolatokat a kormánnyal, ugyanúgy az ellenzék szekerét tolja. Nézz rá a címlapra. Megnyugodhatsz, ott maradt, ahol volt. A héten kibaszták az egyetlen jobboldali főszerkesztő-helyettest. Tudom ezt nem harsogta a független sajtó.
on

Nem akarom szétoffolni a topikot,de te nyugodtan tarthatod hülyeségnek attól az tény marad,hogy az index tulajdonosa a kormánnyal nagyon jó kapcsolatokat ápol és a mostani indexet össze sem lehet hasonlítani a régivel,ha esetleg kíváncsi vagy a részletekre egy másik topikban folytathatjuk de ne ezt offoljuk széjjel.
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97
Nem akarom szétoffolni a topikot,de te nyugodtan tarthatod hülyeségnek attól az tény marad,hogy az index tulajdonosa a kormánnyal nagyon jó kapcsolatokat ápol és a mostani indexet össze sem lehet hasonlítani a régivel,ha esetleg kíváncsi vagy a részletekre egy másik topikban folytathatjuk de ne ezt offoljuk széjjel.
Teljesen érdektelen az L-39 szempontjából, hagyjuk.
 
Nem akarom szétoffolni a topikot,de te nyugodtan tarthatod hülyeségnek attól az tény marad,hogy az index tulajdonosa a kormánnyal nagyon jó kapcsolatokat ápol és a mostani indexet össze sem lehet hasonlítani a régivel,ha esetleg kíváncsi vagy a részletekre egy másik topikban folytathatjuk de ne ezt offoljuk széjjel.
OFF
A tulajdonosnak szakmai kapcsolata van kormánypárti politikusokkal, de nem tolja a szekerüket. Igen bal oldali beállítottságú, ismerem személyesen, már több mint tíz éve. Az Index mindig is egy mindennel szemben kritikus újság volt, kritikus a mindenkori kormánnyal és ellenzékkel szemben is. A kirúgott főszerkesztő elvitte egy a kormány mindent rosszul csinál, - ez OK - az ellenzéknek meg mindig igaza van - na ez nem OK - irányba. Ezért kellett mennie, csak ebből csinált egy Boros-Bochkor típusú hisztériát amit minden hülye bevett, és világraszóló lett. Egy bolond százat csinál. Mert Ő nagyságát ki merészelték rúgni, gyártott mögé egy elméletet amire egy bizonyos réteg vevő volt.

Valaki el tudja mondani hogyan kellett volna átvinni a beszélgető topicba a válaszomat? Köszönöm.
 
OFF
A tulajdonosnak szakmai kapcsolata van kormánypárti politikusokkal, de nem tolja a szekerüket. Igen bal oldali beállítottságú, ismerem személyesen, már több mint tíz éve. Az Index mindig is egy mindennel szemben kritikus újság volt, kritikus a mindenkori kormánnyal és ellenzékkel szemben is. A kirúgott főszerkesztő elvitte egy a kormány mindent rosszul csinál, - ez OK - az ellenzéknek meg mindig igaza van - na ez nem OK - irányba. Ezért kellett mennie, csak ebből csinált egy Boros-Bochkor típusú hisztériát amit minden hülye bevett, és világraszóló lett. Egy bolond százat csinál. Mert Ő nagyságát ki merészelték rúgni, gyártott mögé egy elméletet amire egy bizonyos réteg vevő volt.

Valaki el tudja mondani hogyan kellett volna átvinni a beszélgető topicba a válaszomat? Köszönöm.

Átviszem:-).
 
  • Tetszik
Reactions: zulu
Állítólag 12 L-39 lesz.

Gugli ford. cseh cikkből.

Lazar szerint a magyar légierő tucatnyi új L-39NG-t, azaz egy századot akar megtakarítás.

"A költségek az első helyen állnak, a magyar pilóták kiképzése rendkívül költséges. Számukra gazdaságosabb a képzés, mint Kanadában vagy más képzési központokban. Az L-39NG-vel kormányunk hosszú távon spórolhat "- tette hozzá a szakember.
 
Állítólag 12 L-39 lesz.

Gugli ford. cseh cikkből.

Lazar szerint a magyar légierő tucatnyi új L-39NG-t, azaz egy századot akar megtakarítás.

"A költségek az első helyen állnak, a magyar pilóták kiképzése rendkívül költséges. Számukra gazdaságosabb a képzés, mint Kanadában vagy más képzési központokban. Az L-39NG-vel kormányunk hosszú távon spórolhat "- tette hozzá a szakember.
Én nem tartom hülyeségnek, ebben a formában pofás lenne: 2 reptér, 2 század gripen, 1 század NG.
Kecskemét ha tényleg polgári reptér is lesz, akkor ott lehetnének az NG-k, egy új vagy régi-új reptéren pedig a 2 gripen század.
Hovatovább ha sikeres lesz a Striker program akár arra is benevezhetnénk.
 
Én nem tartom hülyeségnek, ebben a formában pofás lenne: 2 reptér, 2 század gripen, 1 század NG.
Kecskemét ha tényleg polgári reptér is lesz, akkor ott lehetnének az NG-k, egy új vagy régi-új reptéren pedig a 2 gripen század.
Hovatovább ha sikeres lesz a Striker program akár arra is benevezhetnénk.
Lehet aki a légierőtől töltötte ki a kívánságlistát nem volt szégyellős.

Az is érdekes mi lesz az a helikopteripari beruházás, amit Maróth belengetett pedig elvileg ott megvagyunk...
 
Állítólag 12 L-39 lesz.

Gugli ford. cseh cikkből.

Lazar szerint a magyar légierő tucatnyi új L-39NG-t, azaz egy századot akar megtakarítás.

"A költségek az első helyen állnak, a magyar pilóták kiképzése rendkívül költséges. Számukra gazdaságosabb a képzés, mint Kanadában vagy más képzési központokban. Az L-39NG-vel kormányunk hosszú távon spórolhat "- tette hozzá a szakember.
Ez csak egy "hadügyi szakértő" véleménye a http://ceid.hu/ -tól.
Aztán végül is ki tudja mibe láthat bele...,de semmi újat nem mond:
"Zsolt Lazar originally studied to become an aircraft mechanic and completed an internship at a military airbase. He holds a ‘Managing in a Global Context’ Master’s degree from the Jönköping International Business School in Sweden, majoring in business administration and an International Business Relations degree jointly from the Hungarian International Business School and the British Oxford Brookes University. Additionally, he has attended several defence and security-related training courses in Sweden and Germany."
 
Ez csak egy "hadügyi szakértő" véleménye a http://ceid.hu/ -tól.
Aztán végül is ki tudja mibe láthat bele...,de semmi újat nem mond:
"Zsolt Lazar originally studied to become an aircraft mechanic and completed an internship at a military airbase. He holds a ‘Managing in a Global Context’ Master’s degree from the Jönköping International Business School in Sweden, majoring in business administration and an International Business Relations degree jointly from the Hungarian International Business School and the British Oxford Brookes University. Additionally, he has attended several defence and security-related training courses in Sweden and Germany."
Azt azért beírom pluszpontnak a cseh újságírókhoz, hogy ők nem elégedtek meg a hír átvételével, hanem utána is kérdeztek.
 
Állítólag 12 L-39 lesz.

Gugli ford. cseh cikkből.

Lazar szerint a magyar légierő tucatnyi új L-39NG-t, azaz egy századot akar megtakarítás.

"A költségek az első helyen állnak, a magyar pilóták kiképzése rendkívül költséges. Számukra gazdaságosabb a képzés, mint Kanadában vagy más képzési központokban. Az L-39NG-vel kormányunk hosszú távon spórolhat "- tette hozzá a szakember.
Én örülnék neki, mert 2030-ig úgyse lett volna lehetőség másra, Így legalább meglesznek a szervezeti keretek a 2. század működtetésére.
Innen már csak egy ugrás (majd egyszer) a 3. század.