Tájékoztató az eljárás eredményéről:
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:209274-2018:TEXT:HU:HTML&src=0
Helikopterjavítási és -karbantartási szolgáltatások
A nyertes ajánlattevő neve és címe
HeliControl Kft.
Lechner Ödön fasor 3.
Budapest
1095
Magyarország
Internetcím:
http://www.helicontrol.hu
A szerződés/rész végleges összértéke: 603 329 133.00 HUF
Egy kicsit sok nak tűnik az összeg de át olvasva a linket lehet hogy reális.
"− hajtsa végre 2 darab AS-350B típusú helikopteren (gyári számok: 2607 és 2472) a típusra érvényes karbantartási terv szerinti terjedelemben a 144 havi karbantartási munkákat;
− a karbantartás során hajtsa végre a típusra a karbantartás befejezésének dátumakor érvényes bülletinekben kötelező jelleggel meghatározott munkákat, amelyek biztosítják a helikopter naptári és javításközi üzemidejének meghosszabbíthatóságát (minden elvégzett munka a helikopter dokumentációjában kerüljön rögzítésre). Ide értendők mind az EASA, mind a helikopter és a hajtómű gyártói által kiadott direktívák;
— a karbantartás magába foglalja helikopter sárkányának és rendszereinek karbantartását, a pilótafülke belső burkolatainak felújítását, a szervesüveg szélvédő panelek cseréjét víztiszta szervesüveg szélvédő panelre (A helikopterek oldalablakainak cseréje az aktuális műszaki állapot függvényében szükséges),
— a karbantartás során cserélje le mindazon berendezéseket és alkatrészeket, melyek üzemideje nem biztosítja a helikopter visszavételétől számított további 600 óra üzemidő teljesítését vagy naptári üzemideje 2019. március 31-ig biztosított, kivéve a hajtóművet (beleértve a készletébe tartozó berendezéseket), amely esetében annak üzemideje nem biztosítja a helikopter visszavételétől számított további 900 óra üzemidő teljesítését vagy naptári üzemideje 2020. június 30-ig biztosított. A hajtóművek tekintetében a repült óra szerinti üzemidő tartalékhoz álljon rendelkezésre a következő ciklusszám mennyiség: Gasgenerator cycle (GGC) 2,3 szoros szorzószámmal, illetve power turbine cycle (PTC) 1,1 szeres szorzószámmal.,
— a karbantartás során építse be külső súly szállításához szükséges fedélzeti eszközt, illetve az azt segítő kiegészítő tükröket. Ajánlatkérő a típushoz már integrált cargo hook-ot kér megajánlani. A cargo hook javításközi üzemidejének minimális időtartama 5 év / 1000 repült óra,
— a karbantartás során a repült órák vagy a naptári idők szerinti esedékességtől függetlenül, hajtsa végre a helikopter karbantartási tervében időszakonként előírt összes karbantartási munkapontot,
— amennyiben a karbantartási munkafolyamatok olyan mélységben kerülnek végrehajtásra, hogy indokolttá válik a helikopter újrafestése, vállalkozó vállalja a helikopter gyári technológia szerinti poliuretán alapú festékkel történő festését (külső/belső festés, az azonosító jelzések és emblémák, kiszolgálási, szintező és biztonsági, vagy veszélyes pontjait jelölő jelképek és vészjelölések feliratai festése) a Megrendelő által rendelkezésre bocsájtott festési vázlat alapján.
− a fődarabokra felépített, azokhoz készletezett segédberendezések javításközi és hátralévő teljes üzemideje nem lehet rövidebb az adott fődarab javításközi üzemidejénél;
− hajtsa végre a helikopterek üzemanyaggal, kenőanyagokkal történő feltöltését, utánpótlását a helikopter a karbantartási munkába adásától a visszavételig;
− a karbantartás folyamán készülő összes műszaki dokumentációt angol és/vagy magyar nyelven állítsa ki, továbbá az elvégzett munkákról a helikopterek eredeti egyedi kísérő dokumentációjában a bejegyzéseket angol nyelven tegye meg;
Nyertes Pályázó a helikopter műszaki állapotának vonatkozásában különleges követelményt nem támaszthat;
A részletes műszaki követelményeket a Kiegészítő Közbeszerzési Dokumentum (továbbiakban: KKD) tartalmazza."
"− Nyertes Ajánlattevő biztosítja, hogy a helikopterek
belső, illetve műszer világítása kerüljön átalakításra a meglévő AN/AVS-9 típusú, vagy ezekkel egyenértékű éjjellátó készülék (NVG) eszköz használatához, beleértve az önálló belső megvilágítással rendelkező berendezések cseréjét (pl. InterCom);
− Nyertes Ajánlattevő vállalja, hogy a karbantartás végrehajtása során a helikoptereken
lecserélésre kerülnek a rádió berendezések „8,33 kHz osztású” típusokra, melyek VHF sávú kommunikációt egyaránt biztosítanak. (Akár integrált rendszer részeként is) Nyertes Ajánlattevő kettő készlet 8.33. kHz isztású fedélzeti rádiót biztosít.;
− Nyertes Ajánlattevő vállalja, hogy a karbantartás végrehajtása során a helikoptereken
beépítésre kerül egy darab UHF sávú kommunikációt biztosító rádió berendezés VAGY egy darab VHF/UHF frekvenciasávon működő rádió berendezés (Akár integrált rendszer részeként is);
− Nyertes Ajánlattevő vállalja, hogy a karbantartás végrehajtása során a helikoptereken
lecserélésre kerülnek a transzponderek „S módú” típusokra; (Akár integrált rendszer részeként is).
− Nyertes Ajánlattevő vállalja, hogy a karbantartás végrehajtása során a
helikoptereken modernizálásra kerülnek a navigációs berendezések, GPS alapú navigációs képesség kialakításával, vállalja továbbá a GPS rendszer adatbázis frissítést 2018 évre; (Akár integrált rendszer részeként is).
− Nyertes Ajánlattevő vállalja, hogy a karbantartás végrehajtása során a
helikoptereken új gyártású eszközökkel lecserélésre kerülnek a jelenlegi rádió magasságmérők (a jelenlegitől eltérő típus elfogadható);
− Nyertes Ajánlattevő vállalja, hogy a karbantartás végrehajtása során a helikoptereken
új gyártású eszközökkel lecserélésre kerülnek a jelenlegi műhorizontok (a jelenlegitől eltérő típus elfogadható). Ajánlatkérő helikopterenként egy darab műhorizont cseréjét kéri.;
− Nyertes A
jánlattevő vállalja, hogy beépítésre kerül másodlagos („stand by” jellegű) műhorizont. Ajánlatkérő a stand-by jellegű műhorizonttal szemben az alábbi minimumkövetelményeket támasztja:
Nem kell állandóan üzemelnie („stand by). Képes üzemelni saját beépített akkumulátorról is. A beépített akkumulátor minimum 3 év „stand-by” élettartamot biztosítson, minimum 30 perc bekapcsolt üzemidőt. A beépített akkumulátor cserélhető legyen (leválasztható akkumulátor).
− Nyertes Ajánlattevő vállalja, hogy a
helikoptereken végrehajtásra kerülő karbantartás során beépít ILS navigációt alkalmassá tevő berendezéseket; (Akár integrált rendszer részeként is);
AK a szerződéskötéskor él az opció esetleges lehívásának lehetőségével, melyről nyertes AT-t az összegezés megküldésével tájékoztatja. AK tájékoztatja AT-t, hogy AK az egyes opciós feladatok közül akár egynek, akár többnek a megrendelésére jogosult."