Mi a meglepetés tárgya? Sorba jönnek a helikopterek épp csak a reptér hiányzik alóluk, mert annak még csak most kaparják a lyukat a talajba...
				
			Éjszaka is képesek a mentésre - Kutató-mentő gyakorlaton a H145M helikopter
 
	Arról van valakinek infója, hogy ilyen beosztásba hogyan történik nálunk a kiválasztás? Amennyire tudom ez a beosztás "kicsit" komolyabb egy normál földi géppuskás melójánál.
Egyelőre "fedesek" vannak kiképezve.Arról van valakinek infója, hogy ilyen beosztásba hogyan történik nálunk a kiválasztás? Amennyire tudom ez a beosztás "kicsit" komolyabb egy normál földi géppuskás melójánál.
fedesek? az mi?Egyelőre "fedesek" vannak kiképezve.
Ez csak viccelődés. Mivel célozni rendesen nem lehet, ezért csak megfelelő szórású és tűzgyorsaságú fegyvernek van értelme.
 
	 
	Ezt azért nehezen győzöd lőszerrel - 145-ös esetében így sem túl jó a terhelhetősége, nem fér bele egy raklapnyi 7,62-es...Ez csak viccelődés. Mivel célozni rendesen nem lehet, ezért csak megfelelő szórású és tűzgyorsaságú fegyvernek van értelme.


Mégse azt alkalmazzák a német különlegesek. Tudom milyen állapotban van a Bundeswehr, de még vannak számbavehető egységei.Ezt azért nehezen győzöd lőszerrel - 145-ös esetében így sem túl jó a terhelhetősége, nem fér bele egy raklapnyi 7,62-es...
Egyébként a FN MAG is képes 1000 lövést percenként, ami tök elég egy viszonylag lassú helikopterre.
Náluk nincs FN MAG mert MG3 volt a 7.62 géppuskájuk most meg már MG4 az.Mégse azt alkalmazzák a német különlegesek. Tudom milyen állapotban van a Bundeswehr, de még vannak számbavehető egységei.
fedesek? az mi?
"A hatótávolsága (sic!) a helikopternek nagyban befolyásolja, hogy milyen feladatra készítjük fel, hány utas van, milyen súly az, amit úgymond cipel a helikopter, mert ennek függvényében tudunk bele üzemanyagot tölteni."Honvéd high-tech – Haditechnikai magazin – 8. rész
"Honvéd high-tech haditechnikai magazinműsorunk legújabb részében ismét a forgószárnyasoké a főszerep! Az Airbus H145M típusú többcélú helikopterek rendszeresítésük óta számos éles helyzetben megállták már a helyüket, minden lehetséges konfigurációjukkal. S hogy pontosan mik ezek? Adásunkból kiderül!"

Hát, ez amióta repülés van, így működik..."A hatótávolsága (sic!) a helikopternek nagyban befolyásolja, hogy milyen feladatra készítjük fel, hány utas van, milyen súly az, amit úgymond cipel a helikopter, mert ennek függvényében tudunk bele üzemanyagot tölteni."
A fényességes nyugat fantasztikus csodája, ugyebár.
amióta világ a világ ez mindenhol így van nem csak nyugaton... "max take off weight" -nek hívják"A hatótávolsága (sic!) a helikopternek nagyban befolyásolja, hogy milyen feladatra készítjük fel, hány utas van, milyen súly az, amit úgymond cipel a helikopter, mert ennek függvényében tudunk bele üzemanyagot tölteni."
A fényességes nyugat fantasztikus csodája, ugyebár.
mert ruszki gépekben független az üzemanyag mennyisége a szállítmány tömegétől???"A hatótávolsága (sic!) a helikopternek nagyban befolyásolja, hogy milyen feladatra készítjük fel, hány utas van, milyen súly az, amit úgymond cipel a helikopter, mert ennek függvényében tudunk bele üzemanyagot tölteni."
A fényességes nyugat fantasztikus csodája, ugyebár.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
