Dehogynem nem azt mondom, csak ez nem (sajna) egy helikopter gyár lesz!Bár amennyi Airbust veszünk mostanába nyugodtan gyárthanánk is valamit!
Itt gyártanak majd pár fajta alkatrészt azt csókolom!De mondom ne legyen igazam!
Hát papa úgy látom lenyomtad a standup belépőt.
Eddig nagyjából 3-4 topichoz sikerült hozzászólnod olyan mérhetetlen dilettantizmussal, hogy lassan tényleg nem hiszek a szememnek.
"Igen, itt "pár fajta alkatrészt" gyártanak majd. Airbus helikopterek dinamikus rendszerihez. Mielőtt ezt a dolgot kézlegyintéssel elintéznéd tájékozódj már kicsit, hogy ez mit is jelent..." Én szerintem itt páran túl misztifikáljátok azt a gyárat!Más egy gyártó sor meg megint más az alkatrész gyártás! Úgy beszéltek erről a gyárról mintha majd a350-1000 gépeket fognak itt gyártani!
De persze több lesz mint a semmi nyilván!Csak kezeljük a helyén! Azért lássuk be a Lynx gyártósorhoz képest nem lesz ott komoly gyártás (nem a technológiáról beszélek)!
Abba belegondoltál már, hogy egy alkatrészbeszállító gyárnak sokkal biztosabb a jövője, mint egy adott típus specifikus gyárnak? Nézd csak meg a román Airbus gyárat!
Nem is értem, hogy miért jó az a románoknak, hogy Gyulán lett egy gyár, amikor azt a kapacitást a döglődő román üzem is kaphatta volna.
Tessék megnézni a VW csoport különböző gyárait, hogy hogyan húzogatja össze vissza a különböző típusait, számolja fel a gyárait, meg telepítheti át a tradícionális típusokat . A győri Audi meg főleg alkatrészgyártással (különféle motorok) foglalkozik. Tessék megnézni, hogy ennek ellenére lett a VW csoport egyik legfontosabb létesítménye.
De most komolyan milyen típus gyártását szeretnéd idehozni? A H160 a legújabb típusuk, abból tudtommal főleg a franciák adtak csak le megrendelést. Nyilvánvaló, hogy ott is fogják gyártani. A H135/145-ös családot akarod idecsődíteni a 20 új katonai gépre, meg 9 mentőhelikopterre? Németországban a privát és az állami szektor egy fél év alatt több megrendelést ad le ezekre, mint mi 10 év alatt.
Vagy hirtelen hozza át nekünk, egy már kb. 10 éve bejáratott H225M jól működő gyártósorát?
Vagy rakja ide bármelyik merevszárnyú gyár egységét? Dehát katonai szegmensből nem rendeltünk. Gyártsunk utasszállítókat, 0 ilyen jellegű gyártói tapasztalattal rendelkező munkaerővel?
De most komolyan! Szoktad néha a fejedet is használni, vagy csak beröfögsz mindenféle marhaságot, amiről véleményed van?
Azzal nagyon óvatosan! Olyanja mindenkinek van.