[HUN] Airbus Helicopters H145M HForce

Dehogynem nem azt mondom, csak ez nem (sajna) egy helikopter gyár lesz!Bár amennyi Airbust veszünk mostanába nyugodtan gyárthanánk is valamit!:) Itt gyártanak majd pár fajta alkatrészt azt csókolom!De mondom ne legyen igazam!
Igen, itt "pár fajta alkatrészt" gyártanak majd. Airbus helikopterek dinamikus rendszerihez. Mielőtt ezt a dolgot kézlegyintéssel elintéznéd tájékozódj már kicsit, hogy ez mit is jelent...
 
  • Tetszik
Reactions: arcas
"A magyar állam 30 százalékos részesedéssel bír a társaságban." Egy szóval Magyarországnak nem sok köze lesz ahhoz a gyárhoz!
 
Több mint egy hétig minden nap az egyik belga lőtér felett repked az egyik felfegyverezhető "magyar" gép. Valószínűleg éleslövészeten volt. Azon gondolkozom, mi lehet annak az oka, hogy ott gyakoroltak. Az lehetséges hogy a pilóták csak az eljárásokat gyakorolták két hónapig a németeknél a felfegyverzett gépekkel, de nem lőttek? Vagy még csak itt tart a tesztelés? Eddig csak olyan fegyverek voltak a gépen, amit már teszteltek az első prototípussal is Svédországban és Hajmáskéren is. Vannak köztük belga gyártású fegyverek is. Biztos hogy nem Spikeot tesztelnek, mert későbbre ígérték az integrációt és ahhoz már nem biztos hogy elég nagy a belga lőtér.
A belgák új helikopterbeszerzése miatti teszt még lehetne, de az ilyen teszt nem szokott egy hétnél tovább tartani. Egyszerű termékbemutatónak is túl hosszú és olyankor nem egy helikoptert szoktak vinni. És annak gyorsan híre is megy. Erről meg nincs se hivatalos bejelentés, se egy szpotterfotó. Benkő emlegette a belga fél érintettségét a H145M helikopterek személyzetének képzésében, de nem tudni mire gondolt. Majd valaki valahol biztos megírja egyszer miért ott kellett gyakorolni...
Hát az FN Herstal egy eléggé belga cég. o_O:p
Márpedig a gépeinkre a .50-es géppuska podot az FN fogja szállítani.
És az FZ is (a Thales leányvállalata) belga, ami meg a 70mm-es rakétarendszereket szállítja (az indítókat, valamint a rakétákat is).
Gondolom naponta 1 pilóta gyakorolt. De gondold végig a Hensoldt-Airbus tesztek is sokáig tartottak Észak-Németországban. Pedig ott gyári pilóták repültek.
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97 and SilvioD
"Igen, itt "pár fajta alkatrészt" gyártanak majd. Airbus helikopterek dinamikus rendszerihez. Mielőtt ezt a dolgot kézlegyintéssel elintéznéd tájékozódj már kicsit, hogy ez mit is jelent..." Én szerintem itt páran túl misztifikáljátok azt a gyárat!Más egy gyártó sor meg megint más az alkatrész gyártás! Úgy beszéltek erről a gyárról mintha majd a350-1000 gépeket fognak itt gyártani!:) De persze több lesz mint a semmi nyilván!Csak kezeljük a helyén! Azért lássuk be a Lynx gyártósorhoz képest nem lesz ott komoly gyártás (nem a technológiáról beszélek)!
 
"Igen, itt "pár fajta alkatrészt" gyártanak majd. Airbus helikopterek dinamikus rendszerihez. Mielőtt ezt a dolgot kézlegyintéssel elintéznéd tájékozódj már kicsit, hogy ez mit is jelent..." Én szerintem itt páran túl misztifikáljátok azt a gyárat!Más egy gyártó sor meg megint más az alkatrész gyártás! Úgy beszéltek erről a gyárról mintha majd a350-1000 gépeket fognak itt gyártani!:) De persze több lesz mint a semmi nyilván!Csak kezeljük a helyén! Azért lássuk be a Lynx gyártósorhoz képest nem lesz ott komoly gyártás (nem a technológiáról beszélek)!
Röviden fingod sincs miről van szó, csak beszélsz bele a vakvilágba, de azt kibaszott nagy önbizalommal. Volt már itt pár ilyen kommentelő.
 
"Igen, itt "pár fajta alkatrészt" gyártanak majd. Airbus helikopterek dinamikus rendszerihez. Mielőtt ezt a dolgot kézlegyintéssel elintéznéd tájékozódj már kicsit, hogy ez mit is jelent..." Én szerintem itt páran túl misztifikáljátok azt a gyárat!Más egy gyártó sor meg megint más az alkatrész gyártás! Úgy beszéltek erről a gyárról mintha majd a350-1000 gépeket fognak itt gyártani!:) De persze több lesz mint a semmi nyilván!Csak kezeljük a helyén! Azért lássuk be a Lynx gyártósorhoz képest nem lesz ott komoly gyártás (nem a technológiáról beszélek)!
Na nyögd ki mi bajod van azután haladjunk...mert látom nem akadsz le a szépen elmagyarázott dolgokról se...
 
Na nyögd ki mi bajod van azután haladjunk...mert látom nem akadsz le a szépen elmagyarázott dolgokról se...
Nekem semmi bajom, pont arról beszélek hogy, a Gyulai gyárba helyezi át az Airbus a komplett merevszárnyú gépének az összeszerelését Toulouse-ból!És mindehez egy nemzetközi repülőteret is fognak építeni természetesen Gyulára hogy fel tudjak majd szállni a gépek!:) Aki nem hiszi annak utána járok...!:))
 
"Igen, itt "pár fajta alkatrészt" gyártanak majd. Airbus helikopterek dinamikus rendszerihez. Mielőtt ezt a dolgot kézlegyintéssel elintéznéd tájékozódj már kicsit, hogy ez mit is jelent..." Én szerintem itt páran túl misztifikáljátok azt a gyárat!Más egy gyártó sor meg megint más az alkatrész gyártás! Úgy beszéltek erről a gyárról mintha majd a350-1000 gépeket fognak itt gyártani!:) De persze több lesz mint a semmi nyilván!Csak kezeljük a helyén! Azért lássuk be a Lynx gyártósorhoz képest nem lesz ott komoly gyártás (nem a technológiáról beszélek)!
Lynx-et se fogjuk 100%-ban mi gyártani, valószínűleg csak összeszerelés lesz fő elemekből (a magyar ipar jelenleg sajnos semmi másra nincs felkészülve, tartok tőle hogyha 0-ról mindent nekünk kellene csinálni még az autóbusz-gyártásba is belebuknánk). Egyébként mit tudsz róla, egy helikopterben mik azok a dinamikus rendszerek?
 
Lynx-et se fogjuk 100%-ban mi gyártani, valószínűleg csak összeszerelés lesz fő elemekből (a magyar ipar jelenleg sajnos semmi másra nincs felkészülve, tartok tőle hogyha 0-ról mindent nekünk kellene csinálni még az autóbusz-gyártásba is belebuknánk). Egyébként mit tudsz róla, egy helikopterben mik azok a dinamikus rendszerek?
Mármint dinamikus rendszerekhez gyártott alkatrész???
 
Lynx-et se fogjuk 100%-ban mi gyártani, valószínűleg csak összeszerelés lesz fő elemekből (a magyar ipar jelenleg sajnos semmi másra nincs felkészülve, tartok tőle hogyha 0-ról mindent nekünk kellene csinálni még az autóbusz-gyártásba is belebuknánk). Egyébként mit tudsz róla, egy helikopterben mik azok a dinamikus rendszerek?
Mármint dinamikus rendszerehez gyártott alkatrész???Jó kérdés,az akár lehet egy alátét is!
 
Dehogynem nem azt mondom, csak ez nem (sajna) egy helikopter gyár lesz!Bár amennyi Airbust veszünk mostanába nyugodtan gyárthanánk is valamit!:) Itt gyártanak majd pár fajta alkatrészt azt csókolom!De mondom ne legyen igazam!
Hát papa úgy látom lenyomtad a standup belépőt.
Eddig nagyjából 3-4 topichoz sikerült hozzászólnod olyan mérhetetlen dilettantizmussal, hogy lassan tényleg nem hiszek a szememnek.
"Igen, itt "pár fajta alkatrészt" gyártanak majd. Airbus helikopterek dinamikus rendszerihez. Mielőtt ezt a dolgot kézlegyintéssel elintéznéd tájékozódj már kicsit, hogy ez mit is jelent..." Én szerintem itt páran túl misztifikáljátok azt a gyárat!Más egy gyártó sor meg megint más az alkatrész gyártás! Úgy beszéltek erről a gyárról mintha majd a350-1000 gépeket fognak itt gyártani!:) De persze több lesz mint a semmi nyilván!Csak kezeljük a helyén! Azért lássuk be a Lynx gyártósorhoz képest nem lesz ott komoly gyártás (nem a technológiáról beszélek)!
Abba belegondoltál már, hogy egy alkatrészbeszállító gyárnak sokkal biztosabb a jövője, mint egy adott típus specifikus gyárnak? Nézd csak meg a román Airbus gyárat!
Nem is értem, hogy miért jó az a románoknak, hogy Gyulán lett egy gyár, amikor azt a kapacitást a döglődő román üzem is kaphatta volna.
Tessék megnézni a VW csoport különböző gyárait, hogy hogyan húzogatja össze vissza a különböző típusait, számolja fel a gyárait, meg telepítheti át a tradícionális típusokat . A győri Audi meg főleg alkatrészgyártással (különféle motorok) foglalkozik. Tessék megnézni, hogy ennek ellenére lett a VW csoport egyik legfontosabb létesítménye.
De most komolyan milyen típus gyártását szeretnéd idehozni? A H160 a legújabb típusuk, abból tudtommal főleg a franciák adtak csak le megrendelést. Nyilvánvaló, hogy ott is fogják gyártani. A H135/145-ös családot akarod idecsődíteni a 20 új katonai gépre, meg 9 mentőhelikopterre? Németországban a privát és az állami szektor egy fél év alatt több megrendelést ad le ezekre, mint mi 10 év alatt.
Vagy hirtelen hozza át nekünk, egy már kb. 10 éve bejáratott H225M jól működő gyártósorát?o_O
Vagy rakja ide bármelyik merevszárnyú gyár egységét? Dehát katonai szegmensből nem rendeltünk. Gyártsunk utasszállítókat, 0 ilyen jellegű gyártói tapasztalattal rendelkező munkaerővel?
De most komolyan! Szoktad néha a fejedet is használni, vagy csak beröfögsz mindenféle marhaságot, amiről véleményed van?
Azzal nagyon óvatosan! Olyanja mindenkinek van.
 
" A győri Audi meg főleg alkatrészgyártással (különféle motorok) foglalkozik."???? MI van????HEHEHeh Nagyobb hülyeséget nemtudsz írni?? Ne zavarjon hogy komplett autókat raknak össze Győrben!A tények makacs dolgok!
 
" A győri Audi meg főleg alkatrészgyártással (különféle motorok) foglalkozik."???? MI van????HEHEHeh Nagyobb hülyeséget nemtudsz írni?? Ne zavarjon hogy komplett autókat raknak össze Győrben!A tények makacs dolgok!
Meg majd az összes típushoz fejlesztenek és gyártanak motort és egyéb alkatrészt, ezért bénította meg a többi konszernhez tartozó gyárat is Európában a győri sztrájk. Mert kinyírta a beszállító láncot.
 
"De most komolyan milyen típus gyártását szeretnéd idehozni?" ???? Te a cseh 2-őt nézed???Pont én mondtam hogy az csak egy alkatrész gyár lesz és nem több, szemben másokkal akik szerint az egy brutál AIRBUS GYÁR lesz!