A repiparban ez nem így működik, repülőgépre csak az gyárthat beszállítóként bármit (akár még egy lapos-alátétet is), aki eléri azt a szintet hogy van repipari beszállítói jogosítása (ez nagyon komoly dokument és nem egyszerű elérni, sikeres gyári és nemzetközi auditálások sora kell hozzá még egy repkarbantartó cégnek is!). Persze egy üzemeltető beszerelhet bárhonnan beszerzett gagyit a saját gépébe (ez olyan afrikai szokás, meg mint tapasztaltuk újabban ukrán), de abban a pillanatban lemondhat a gyártó részéről minden műszaki támogatásról és garanciáról. Attól kezdve bármi történik a géppel a gyártó széttárja a karját és közli: saját felelősségedre a hozzájárulásunk nélkül módosítottál valamit a gyártmányunkon (örülhetsz ha nem kérnek kártérítést egy lezuhanás után hitelrontásért), azóta mindenért te vagy a felelős!! Ja, és ilyen gép nem hagyhatja el az országot, mert nincs meg a külföldi légtérben való repüléshez szükséges gyári garanciája. Ha mégis kirepül és leszáll külföldön, és ott jönnek rá a hiányosságra, soha nem fog felszállási engedélyt kapni és azonnal lefoglalják  ...