[HUN] Airbus Helicopters Hungary Kft.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ajanlom a pilóta nélküli helit.

Szintén az Airbus kínálja a kompakt és diszkrét VSR700 pilóta nélküli helikoptert, amely a rakománytól a fegyveres felderítésig a tengeren és szárazföldön számos küldetést képes végrehajtani. A legjobb egyensúlyt kínálja a hasznos teherbírás, az állóképesség és az üzemeltetési költségek között.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Azért a fotó ügyesen van csinálva... nem látszik, hogy nincs kész a gyár másik oldala és a parkoló is teli van még a melósok konténereivel. De tényleg gyorsan haladnak. Valamelyik nap majd arra járok lefotózom a másik oldalról. Direkt az Airbus miatt költöztem Gyulára, tavaly szeptemberben volt egy meet-es interjúm, de amit ajánlottak az nem tetszett. Illetve gőzerővel keresik az embereket, de ilyen kívánalmaknak itt kevesen fognak megfelelni. Várom a dróngyár bejelentését Bcsabára oda is bepróbálkozok majd.
 
Azért a fotó ügyesen van csinálva... nem látszik, hogy nincs kész a gyár másik oldala és a parkoló is teli van még a melósok konténereivel. De tényleg gyorsan haladnak. Valamelyik nap majd arra járok lefotózom a másik oldalról. Direkt az Airbus miatt költöztem Gyulára, tavaly szeptemberben volt egy meet-es interjúm, de amit ajánlottak az nem tetszett. Illetve gőzerővel keresik az embereket, de ilyen kívánalmaknak itt kevesen fognak megfelelni. Várom a dróngyár bejelentését Bcsabára oda is bepróbálkozok majd.
Amire te gondolsz, az a felületkezelő üzem szerintem
 
Azért a fotó ügyesen van csinálva... nem látszik, hogy nincs kész a gyár másik oldala és a parkoló is teli van még a melósok konténereivel. De tényleg gyorsan haladnak. Valamelyik nap majd arra járok lefotózom a másik oldalról. Direkt az Airbus miatt költöztem Gyulára, tavaly szeptemberben volt egy meet-es interjúm, de amit ajánlottak az nem tetszett. Illetve gőzerővel keresik az embereket, de ilyen kívánalmaknak itt kevesen fognak megfelelni. Várom a dróngyár bejelentését Bcsabára oda is bepróbálkozok majd.
Az a Lentatek Karayel SU lesz?
 
Az STU az kész van. Az Airbus csarnok másik oldala hiányos. Lehet nem minden nap látom, mert hetente max kétszer ha megyek arra, de vasárnap láttam pont. De ha itt élsz és naponta látod te is akkor tudod miről beszélek.
Én ritkán járok arra, nekem kiesik teljesen. de a csarnok önmagában már kész van, mivel a hónap végén elvileg indul a gyártás.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Célegyenesben

Gyulai polgi
Face

Ma gyárlátogatás során néztem meg, hogyan halad a beköltözés az Airbus új gyulai gyárában.

Lenyűgözött az az átgondolt, precízen megtervezett és szervezett működési modell, amelyet bemutattak a gyár vezetői, Andreas Stöckle igazgató úr és Pankucsi András termelési vezető. Nem csak a beköltözés szervezettsége, de az üzem működési rendszere is méltó a világ egyik vezető légijárműipari vállalatához!

Belső képeket az ipari titkok védelme miatt természetesen nem mutathatok meg.
 
Célegyenesben

Gyulai polgi
Face

Ma gyárlátogatás során néztem meg, hogyan halad a beköltözés az Airbus új gyulai gyárában.

Lenyűgözött az az átgondolt, precízen megtervezett és szervezett működési modell, amelyet bemutattak a gyár vezetői, Andreas Stöckle igazgató úr és Pankucsi András termelési vezető. Nem csak a beköltözés szervezettsége, de az üzem működési rendszere is méltó a világ egyik vezető légijárműipari vállalatához!

Belső képeket az ipari titkok védelme miatt természetesen nem mutathatok meg.
289380278_427966686010064_3399348105217020660_n.jpg
289495056_427966706010062_2773187557672917366_n.jpg
 
Csak emlékeztetőül...

2021. október 22. : "Andreas Stöckle elmondta, szerződés szerint 2022. július 17-én el kell kezdeniük a termelést, először tíz gépen..."
 
A Békés megyei kormányhivatal július 1-jei közleménye szerint az INpark Gyula Ipari Park területén létesített Airbus gyárban mintegy 50 évre tervezik a termelést.

Az Airbus az úgynevezett DUMAG gyártócsarnokon belüli területrészen tervezi üzemeltetni a Speciális folyamatok zónáját (SPZ), ahol felületkezelési tevékenységet kíván folytatni. Két félautomata felületkezelő sorból álló felületkezelő zónát terveznek telepíteni. Az üzemi gyártás célja az Airbus helikopterekhez speciális alkatrészek gyártása és beszállítás.

A gyártás során az alábbi fő típusú alkatrészek fognak készülni az üzemben:

  • fogaskerekek
  • különféle fém szerelvények
  • rotorlemez
  • karmantyúk
  • kis méretű fém foglalatok
  • esztergályozott alkatrészek

Az alapvető gyártáshoz még az alábbi funkciók is kapcsolódnak;
  • Finom megmunkálás (500 mm méret alatti részekhez)
  • Hőkezelés és roncsolás mentes vizsgálat
  • Szerszám készítés
  • Minőségbiztosítási laboratóriumok
  • Speciális folyamatok zónája (SPZ)
  • Szennyvíztisztítás/légkezelés/hulladékkezelés

A gyártóüzemben kb. 80 db. precíziós gép és munkaállomás fog helyet kapni.

A gyártóüzem két műszakban fog működni, az iroda részben egy műszakos (nappali) működés
tervezett.

Tervezett foglalkoztatottsági mutatók: Irodai létszám kb. 60 fő üzemi létszám kb. 160 fő,
összességében 220 foglalkoztatott.


És még nagyon sok érdekes részlet található a kormányhivatal által közzétett dokumentumokban.
 
Várostörténeti pillanat: ünnepélyes keretek között elindult az Airbus gyulai gyárának termelése!
A gyártást Palkovics László technológiai és ipari miniszter, Maróth Gáspár védelempolitikáért és védelmi fejlesztésekért felelős államtitkár, Laurent Mazoué, az Airbus Helicopters üzemeltetésért felelős alelnöke és Andreas Stöckle, az Airbus Helicopters Hungary ügyvezető igazgatója indította el.
#airbus #airbushelicopters #airbushelicoptershungary #gyula #munkahelyteremtés #gazdaságfejlesztés #iparfejlesztéso

 
 
A 15 ezer négyzetméter alapterületű üzemben az európai repülőgépgyártó helikoptereinek sárkányszerkezetéhez és dinamikus rendszereihez gyártanak acélból és titániumból precíziós alkatrészeket, emellett az ajtópanelek egy részét is itt állítják elő. A gyulai lesz ezen alkatrészek esetében a teljes Airbus-család egyedüli ellátási pontja.

A védelmi ipari stratégia keretében a magyar légi ipart is előbb az európai középmezőnybe, majd az évtized végére legalább a gyártásban, a kontinens élvonalába tervezzük felemelni – mondta Palkovics László miniszter. Ehhez a most átadott gyulai Airbus gyártókomplexum nagyban hozzájárul.

A magyar mérnökök képzése Franciaországban és Németországban már elkezdődött, a csapatok néhány hónappal ezelőtt Békéscsabán már megkezdték a próbagyártást, a tevékenység most már átköltözhet Gyulára, és megkezdődhet a szériagyártás