Még a nagy mennyiség miatt van valamennyi alkatrész, amiket mostanában visznek vonatokon, azok tuti ki lettek pucolva minden használhatóból mielőtt elindultak a lerakatba. De ez nem tart örökké.Akkor kohó.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Még a nagy mennyiség miatt van valamennyi alkatrész, amiket mostanában visznek vonatokon, azok tuti ki lettek pucolva minden használhatóból mielőtt elindultak a lerakatba. De ez nem tart örökké.Akkor kohó.
Nem, Ohio jön ide. És most lesz először, hogy mi megyünk. És oda ÖTT krémje megy, (jó képességű fiatalok, volt szerződéses/hivatásos katonák)
Uram! Irgalmazz!
Te feltételezed, hogy egy 20%-os teljesítménynövekedést elvisel a váltó, és az osztómű. Feltételezed, hogy a megnövekedett teljesítményt, és tömeget majd jól elbírják a már most is alulméretezett fékek és a futómű.
A motorban benne van a 300-315LE!!!Mert szerintem ez mind csere. Ha a motorhoz hozzányúlnak, akkor az különben is minimum nagy generál.
Ha még ehhez fel szeretnéd szerelni egy modern elektronikával, tűzoltó rendszerrel, valamint egy NATO kompatibilis távirányított toronnyal, és ezt olcsóbbra kihozod, mint egy új Fuchsot, akkor még mindig ne örülj, ...
...mert még mindig egy ergonómiailag értelmezhetetlen fosod van, ami esetében a gumicsere (nagyobbra) megkérdőjelezhetővé teszi pl. a deszantolást. A jelenlegi méret esetén is rizikós oldalra deszant.
Nekünk még úgy tanították, hogy tilos a menet közbeni deszant - habár a HH alatt csináltak itthon is olyan gyakorlatokat.
Tartsd magadban nyugodtan.A váltómű, osztómű még --ahogy említettem-- a betervezett teljesítménytartalék miatt elég!
A futóművek megerősíthetőek a sok évtizede ismert, nem is drága, hegesztéses anyagfelvitellel!
Az "új" --elméletileg már alkalmazott-- kerekek felfekvő felülete 15-20%-kal nagyobb, ezt a lehetőséget lehet a védelem javítására használni, ami a kompozit páncélozásként meg is jelenik.
Egy osztállyal feljebb rakja a BTR-t.
Fék: Oooopsz! ez tényleg kérdőjel, a többi "meg van"! (fék=>körtelefon!")
A motorban benne van a 300-315LE!!!
Leírtam, hogyan, de akár még a +0,1 turbónyomást is bőven kibírja("csak, hogy tuti legyen"), ha a jobb mai olajokat kapja, "rendes", megbízható hőkapcsolókkal, megbízható hűtő-ventilátorokkal.
"Megnézettem"!
Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)
+"párkilós" Halonnal oltó( ? ) : "gombok"!
Az eredeti torony módosítás, előkészítés "saját" modernizációra (a +APU -10kW teljesítménye-, hogy ne fojtsa meg a motort, ne vesszen el a megnyert teljesítmény).
Tartaléküzem, nagyobb túlélő-képesség, megmaradó dinamika a többlet 3-4 tonna ellenére, több előnye is van, összeadódnak!
Mivel támogató feladatokra szántam:
- aknavetővel,
- rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
- ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
- drón+NLOS/.
A deszant feladatkört másképp oldottam meg!
Arra ugyanis ebben a formában gyakorlatilag ---"születésétől-genetikailag" (mert a "szülő/előd" is) alkalmatlan, ahogy te is írtad!
A megoldás nyilvánosságát mérlegelem, mert túl jó a "hátul-desszantolás" --viszonylag egyszerű és olcsó-- megoldása ahhoz. hogy nyilvános legyen!
Az elv, a megvalósítás adott, lehetséges. Átgondolás folyamatban!
Visszatérve:
A támogató feladatoknál a "szomszédos" sorozatvetők nagy száma miatt követelménynek tartottam a nagyságrenddel jobb a túlélő-képességet, amit a többlet kompozit páncél és a --nem szokásos-- fegyverzet páncélozás biztosít!
A tömeges drónalkalmazás veszélye esetén majd a felső résznek további 1 réteg kompozit-védelmet kell adni, ami újabb 1-1,5 tonna.
Ez a védelem a kis drónok, a kis töltetei miatt elég lesz még ebben az évtizedben.
A fék, a "biztonságos deszantolás" nyilvánossága átgondolás alatt!
Javaslataid? Kreativitás? Ötlet? Freud is mondta: Ne tartsd vissza/magadban !
U.I: "Csak" azért futom a felújítós köröket, mert korábban azt lett kimatekozva, hogy a közepes-, könnyüdandárnál marad BTR, utána megy a tartalékba.
Ezt mind már 1-2 éve végig zongoráztuk.A váltómű, osztómű még --ahogy említettem-- a betervezett teljesítménytartalék miatt elég!
A futóművek megerősíthetőek a sok évtizede ismert, nem is drága, hegesztéses anyagfelvitellel!
Az "új" --elméletileg már alkalmazott-- kerekek felfekvő felülete 15-20%-kal nagyobb, ezt a lehetőséget lehet a védelem javítására használni, ami a kompozit páncélozásként meg is jelenik.
Egy osztállyal feljebb rakja a BTR-t.
Fék: Oooopsz! ez tényleg kérdőjel, a többi "meg van"! (fék=>körtelefon!")
A motorban benne van a 300-315LE!!!
Leírtam, hogyan, de akár még a +0,1 turbónyomást is bőven kibírja("csak, hogy tuti legyen"), ha a jobb mai olajokat kapja, "rendes", megbízható hőkapcsolókkal, megbízható hűtő-ventilátorokkal.
"Megnézettem"!
Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)
+"párkilós" Halonnal oltó( ? ) : "gombok"!
Az eredeti torony módosítás, előkészítés "saját" modernizációra (a +APU -10kW teljesítménye-, hogy ne fojtsa meg a motort, ne vesszen el a megnyert teljesítmény).
Tartaléküzem, nagyobb túlélő-képesség, megmaradó dinamika a többlet 3-4 tonna ellenére, több előnye is van, összeadódnak!
Mivel támogató feladatokra szántam:
- aknavetővel,
- rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
- ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
- drón+NLOS/.
A deszant feladatkört másképp oldottam meg!
Arra ugyanis ebben a formában gyakorlatilag ---"születésétől-genetikailag" (mert a "szülő/előd" is) alkalmatlan, ahogy te is írtad!
A megoldás nyilvánosságát mérlegelem, mert túl jó a "hátul-desszantolás" --viszonylag egyszerű és olcsó-- megoldása ahhoz. hogy nyilvános legyen!
Az elv, a megvalósítás adott, lehetséges. Átgondolás folyamatban!
Visszatérve:
A támogató feladatoknál a "szomszédos" sorozatvetők nagy száma miatt követelménynek tartottam a nagyságrenddel jobb a túlélő-képességet, amit a többlet kompozit páncél és a --nem szokásos-- fegyverzet páncélozás biztosít!
A tömeges drónalkalmazás veszélye esetén majd a felső résznek további 1 réteg kompozit-védelmet kell adni, ami újabb 1-1,5 tonna.
Ez a védelem a kis drónok, a kis töltetei miatt elég lesz még ebben az évtizedben.
A fék, a "biztonságos deszantolás" nyilvánossága átgondolás alatt!
Javaslataid? Kreativitás? Ötlet? Freud is mondta: Ne tartsd vissza/magadban !
U.I: "Csak" azért futom a felújítós köröket, mert korábban azt lett kimatekozva, hogy a közepes-, könnyüdandárnál marad BTR, utána megy a tartalékba.
C2 képes kommunikációs rendszer, éjszakai harcképességet garantáló optikák/kamerák, ha raksz bele egy RCWS-t, annak a kezelőpultja, tűzvetető rendszere. Lézeres besugárzás jelző az automa füstgránát indítóhoz. Ez a drága nem az új fék.Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)
C2 képes kommunikációs rendszer, éjszakai harcképességet garantáló optikák/kamerák, ha raksz bele egy RCWS-t, annak a kezelőpultja, tűzvetető rendszere. Lézeres besugárzás jelző az automa füstgránát indítóhoz. Ez a drága nem az új fék.
A törökök ajánlottak egy teljes csomagot. Cummins motor, Allison váltó, új felfüggesztés és RCWS 30-as gépágyúval, nem is olyan veszélyes áron. A vezetés egy sima nagyjavítást nem szán nekik a maradék szolgálati idejükre, pedig azt a currus is meg tudja csinálni... El lettek engedve, amíg lehet használjuk aztán viszontlátás.
Figyelj eddig még csak "kocsmamérnöki" megoldásokat hangoztattál elég sokat. Amiket állításod szerinte "gombokért" (ettől a szótól meg falnak megyek minden irásodban) meg lehetne csinálni. Faszom ha ezt valóban meg lehetne csinálni "gombokért" akkor minden szegényebb ország ezt csinálna, meg reverse engineering-ben legyártaná azokat az alkatrészeket amik hiányoznak neki, vagy anyagfáradás miatt pótolni kell.Lesz vásárolva mennyiség, mindenből (is) !
...díszszemlére!
Meg majd majd ima!
. . . és 1 hét magyarázkodás minden ukrán/román tárgyalás után, --mint most is-- hogy "...ez siker valójában"!
Egy "csapat" nem olyan rég ilyen tendenciákért 1/3-ot sem kapott!
"Elszaladt az ló"...
Ez nyilván nem neked szól, hogy csak nem elég "csak" a banki utalásokon/pénz költésen "dolgozni"!
Semmi gond: ...
És mégis mit támogatnál vele? Csak mert te magad írod, hogy lövész manőver alegységeknek nem csinálnál ilyet.Mivel támogató feladatokra szántam:
- aknavetővel,
- rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
- ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
- drón+NLOS/.
Megint meg vagy sértődve, miközben 0 ismerted van a járműről. Elmagyarázzák neked szépen érthetően, hogy miért nem úgy van, ahogy elképzeled.Meg majd majd ima, mert más remény nem lesz!
. . . és 1 hét magyarázkodás minden ukrán/román tárgyalás után, --mint most is-- hogy "...ez siker valójában"!
Egy "csapat" nem olyan rég ilyen tendenciákért 1/3-ot sem kapott!
"Elszaladt az ló"...
A váltómű, osztómű még --ahogy említettem-- a betervezett teljesítménytartalék miatt elég!
A futóművek megerősíthetőek a sok évtizede ismert, nem is drága, hegesztéses anyagfelvitellel!
Az "új" --elméletileg már alkalmazott-- kerekek felfekvő felülete 15-20%-kal nagyobb, ezt a lehetőséget lehet a védelem javítására használni, ami a kompozit páncélozásként meg is jelenik.
Egy osztállyal feljebb rakja a BTR-t.
Fék: Oooopsz! ez tényleg kérdőjel, a többi "meg van"! (fék=>körtelefon!")
A motorban benne van a 300-315LE!!!
Leírtam, hogyan, de akár még a +0,1 turbónyomást is bőven kibírja("csak, hogy tuti legyen"), ha a jobb mai olajokat kapja, "rendes", megbízható hőkapcsolókkal, megbízható hűtő-ventilátorokkal.
"Megnézettem"!
Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)
+"párkilós" Halonnal oltó( ? ) : "gombok"!
Az eredeti torony módosítás, előkészítés "saját" modernizációra (a +APU -10kW teljesítménye-, hogy ne fojtsa meg a motort, ne vesszen el a megnyert teljesítmény).
Tartaléküzem, nagyobb túlélő-képesség, megmaradó dinamika a többlet 3-4 tonna ellenére, több előnye is van, összeadódnak!
Mivel támogató feladatokra szántam:
- aknavetővel,
- rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
- ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
- drón+NLOS/.
A deszant feladatkört másképp oldottam meg!
Arra ugyanis ebben a formában gyakorlatilag ---"születésétől-genetikailag" (mert a "szülő/előd" is) alkalmatlan, ahogy te is írtad!
A megoldás nyilvánosságát mérlegelem, mert túl jó a "hátul-desszantolás" --viszonylag egyszerű és olcsó-- megoldása ahhoz. hogy nyilvános legyen!
Az elv, a megvalósítás adott, lehetséges. Átgondolás folyamatban!
Visszatérve:
A támogató feladatoknál a "szomszédos" sorozatvetők nagy száma miatt követelménynek tartottam a nagyságrenddel jobb a túlélő-képességet, amit a többlet kompozit páncél és a --nem szokásos-- fegyverzet páncélozás biztosít!
A tömeges drónalkalmazás veszélye esetén majd a felső résznek további 1 réteg kompozit-védelmet kell adni, ami újabb 1-1,5 tonna.
Ez a védelem a kis drónok, a kis töltetei miatt elég lesz még ebben az évtizedben.
A fék, a "biztonságos deszantolás" nyilvánossága átgondolás alatt!
Javaslataid? Kreativitás? Ötlet? Freud is mondta: Ne tartsd vissza/magadban !
U.I: "Csak" azért futom a felújítós köröket, mert korábban azt lett kimatekozva, hogy a közepes-, könnyüdandárnál marad BTR, utána megy a tartalékba.
Elnyomja a reptilián hadiipari lobbi...Érdekes ez a lassan minden topikban terjedő felújítósdid, a köreiddel... Ha ennyire szuper, olcsó a dolog, miért nem csinálja senki? Miért nem alapítasz céget, és megmutathatnád milyen fasza gyerekek vagytok? Mert ez így kezd eléggé nevetséges lenni (főleg ha még lesz pár projekted)
Uram! Irgalmazz!
Te feltételezed, hogy egy 20%-os teljesítménynövekedést elvisel a váltó, és az osztómű. Feltételezed, hogy a megnövekedett teljesítményt, és tömeget majd jól elbírják a már most is alulméretezett fékek és a futómű.
Mert szerintem ez mind csere. Ha a motorhoz hozzányúlnak, akkor az különben is minimum nagy generál.
Ha még ehhez fel szeretnéd szerelni egy modern elektronikával, tűzoltó rendszerrel, valamint egy NATO kompatibilis távirányított toronnyal, és ezt olcsóbbra kihozod, mint egy új Fuchsot, akkor még mindig ne örülj, mert még mindig egy ergonómiailag értelmezhetetlen fosod van, ami esetében a gumicsere (nagyobbra) megkérdőjelezhetővé teszi pl. a deszantolást. A jelenlegi méret esetén is rizikós oldalra deszant.
Nekünk még úgy tanították, hogy tilos a menet közbeni deszant - habár a HH alatt csináltak itthon is olyan gyakorlatokat.
A váltómű, osztómű még --ahogy említettem-- a betervezett teljesítménytartalék miatt elég!
A futóművek megerősíthetőek a sok évtizede ismert, nem is drága, hegesztéses anyagfelvitellel!
Az "új" --elméletileg már alkalmazott-- kerekek felfekvő felülete 15-20%-kal nagyobb, ezt a lehetőséget lehet a védelem javítására használni, ami a kompozit páncélozásként meg is jelenik.
Egy osztállyal feljebb rakja a BTR-t.
Fék: Oooopsz! ez tényleg kérdőjel, a többi "meg van"! (fék=>körtelefon!")
A motorban benne van a 300-315LE!!!
Leírtam, hogyan, de akár még a +0,1 turbónyomást is bőven kibírja("csak, hogy tuti legyen"), ha a jobb mai olajokat kapja, "rendes", megbízható hőkapcsolókkal, megbízható hűtő-ventilátorokkal.
"Megnézettem"!
Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)
+"párkilós" Halonnal oltó( ? ) : "gombok"!
Az eredeti torony módosítás, előkészítés "saját" modernizációra (a +APU -10kW teljesítménye-, hogy ne fojtsa meg a motort, ne vesszen el a megnyert teljesítmény).
Tartaléküzem, nagyobb túlélő-képesség, megmaradó dinamika a többlet 3-4 tonna ellenére, több előnye is van, összeadódnak!
Mivel támogató feladatokra szántam:
- aknavetővel,
- rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
- ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
- drón+NLOS/.
A deszant feladatkört másképp oldottam meg!
Arra ugyanis ebben a formában gyakorlatilag ---"születésétől-genetikailag" (mert a "szülő/előd" is) alkalmatlan, ahogy te is írtad!
A megoldás nyilvánosságát mérlegelem, mert túl jó a "hátul-desszantolás" --viszonylag egyszerű és olcsó-- megoldása ahhoz. hogy nyilvános legyen!
Az elv, a megvalósítás adott, lehetséges. Átgondolás folyamatban!
Visszatérve:
A támogató feladatoknál a "szomszédos" sorozatvetők nagy száma miatt követelménynek tartottam a nagyságrenddel jobb a túlélő-képességet, amit a többlet kompozit páncél és a --nem szokásos-- fegyverzet páncélozás biztosít!
A tömeges drónalkalmazás veszélye esetén majd a felső résznek további 1 réteg kompozit-védelmet kell adni, ami újabb 1-1,5 tonna.
Ez a védelem a kis drónok, a kis töltetei miatt elég lesz még ebben az évtizedben.
A fék, a "biztonságos deszantolás" nyilvánossága átgondolás alatt!
Javaslataid? Kreativitás? Ötlet? Freud is mondta: Ne tartsd vissza/magadban !
U.I: "Csak" azért futom a felújítós köröket, mert korábban azt lett kimatekozva, hogy a közepes-, könnyüdandárnál marad BTR, utána megy a tartalékba.
Leginkább az, hogy létezik.
De alacsony is meg keskeny is.
De a keskenysége nagyobb gond, Összegörnyedni még össze tudsz, de a felszerelésedet nem tudod keskenyíteni.
Az,hogy létezik.