Nem, Ohio jön ide. És most lesz először, hogy mi megyünk. És oda ÖTT krémje megy, (jó képességű fiatalok, volt szerződéses/hivatásos katonák)

Néphadsereg topicba írtam , lehet téged érdekel, persze ma már csak mint érdekesség. Ha gondolod, nézd meg krisss.
 
Uram! Irgalmazz!
Te feltételezed, hogy egy 20%-os teljesítménynövekedést elvisel a váltó, és az osztómű. Feltételezed, hogy a megnövekedett teljesítményt, és tömeget majd jól elbírják a már most is alulméretezett fékek és a futómű.

A váltómű, osztómű még --ahogy említettem-- a betervezett teljesítménytartalék miatt elég!
A futóművek megerősíthetőek a sok évtizede ismert, nem is drága, hegesztéses anyagfelvitellel!
Az "új" --elméletileg már alkalmazott-- kerekek felfekvő felülete 15-20%-kal nagyobb, ezt a lehetőséget lehet a védelem javítására használni, ami a kompozit páncélozásként meg is jelenik.
Egy osztállyal feljebb rakja a BTR-t.
Fék: Oooopsz! ez tényleg kérdőjel, a többi "meg van"! (fék=>körtelefon!")


Mert szerintem ez mind csere. Ha a motorhoz hozzányúlnak, akkor az különben is minimum nagy generál.
Ha még ehhez fel szeretnéd szerelni egy modern elektronikával, tűzoltó rendszerrel, valamint egy NATO kompatibilis távirányított toronnyal, és ezt olcsóbbra kihozod, mint egy új Fuchsot, akkor még mindig ne örülj, ...
A motorban benne van a 300-315LE!!!
Leírtam, hogyan, de akár még a +0,1 turbónyomást is bőven kibírja("csak, hogy tuti legyen"), ha a jobb mai olajokat kapja, "rendes", megbízható hőkapcsolókkal, megbízható hűtő-ventilátorokkal.
"Megnézettem"!

Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)



+"párkilós" Halonnal oltó( ? ;) ) : "gombok"!
Az eredeti torony módosítás, előkészítés "saját" modernizációra (a +APU -10kW teljesítménye-, hogy ne fojtsa meg a motort, ne vesszen el a megnyert teljesítmény).
Tartaléküzem, nagyobb túlélő-képesség, megmaradó dinamika a többlet 3-4 tonna ellenére, több előnye is van, összeadódnak!



...mert még mindig egy ergonómiailag értelmezhetetlen fosod van, ami esetében a gumicsere (nagyobbra) megkérdőjelezhetővé teszi pl. a deszantolást. A jelenlegi méret esetén is rizikós oldalra deszant.
Nekünk még úgy tanították, hogy tilos a menet közbeni deszant - habár a HH alatt csináltak itthon is olyan gyakorlatokat.

Mivel támogató feladatokra szántam:
  • aknavetővel,
  • rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
  • ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
  • drón+NLOS/.



A deszant feladatkört másképp oldottam meg!
Arra ugyanis ebben a formában gyakorlatilag ---"születésétől-genetikailag" (mert a "szülő/előd" is) alkalmatlan, ahogy te is írtad!
A megoldás nyilvánosságát mérlegelem, mert túl jó a "hátul-desszantolás" --viszonylag egyszerű és olcsó-- megoldása ahhoz. hogy nyilvános legyen! :cool:
Az elv, a megvalósítás adott, lehetséges. Átgondolás folyamatban!


Visszatérve:
A támogató feladatoknál a "szomszédos" sorozatvetők nagy száma miatt követelménynek tartottam a nagyságrenddel jobb a túlélő-képességet, amit a többlet kompozit páncél és a --nem szokásos-- fegyverzet páncélozás biztosít!
A tömeges drónalkalmazás veszélye esetén majd a felső résznek további 1 réteg kompozit-védelmet kell adni, ami újabb 1-1,5 tonna.
Ez a védelem a kis drónok, a kis töltetei miatt elég lesz még ebben az évtizedben.


A fék, a "biztonságos deszantolás" nyilvánossága átgondolás alatt!

Javaslataid? Kreativitás? Ötlet? Freud is mondta: Ne tartsd vissza/magadban ! ;)

U.I: "Csak" azért futom a felújítós köröket, mert korábban azt lett kimatekozva, hogy a közepes-, könnyüdandárnál marad BTR, utána megy a tartalékba.
 
  • Tetszik
Reactions: hunemperor
A váltómű, osztómű még --ahogy említettem-- a betervezett teljesítménytartalék miatt elég!
A futóművek megerősíthetőek a sok évtizede ismert, nem is drága, hegesztéses anyagfelvitellel!
Az "új" --elméletileg már alkalmazott-- kerekek felfekvő felülete 15-20%-kal nagyobb, ezt a lehetőséget lehet a védelem javítására használni, ami a kompozit páncélozásként meg is jelenik.
Egy osztállyal feljebb rakja a BTR-t.
Fék: Oooopsz! ez tényleg kérdőjel, a többi "meg van"! (fék=>körtelefon!")



A motorban benne van a 300-315LE!!!
Leírtam, hogyan, de akár még a +0,1 turbónyomást is bőven kibírja("csak, hogy tuti legyen"), ha a jobb mai olajokat kapja, "rendes", megbízható hőkapcsolókkal, megbízható hűtő-ventilátorokkal.
"Megnézettem"!

Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)



+"párkilós" Halonnal oltó( ? ;) ) : "gombok"!
Az eredeti torony módosítás, előkészítés "saját" modernizációra (a +APU -10kW teljesítménye-, hogy ne fojtsa meg a motort, ne vesszen el a megnyert teljesítmény).
Tartaléküzem, nagyobb túlélő-képesség, megmaradó dinamika a többlet 3-4 tonna ellenére, több előnye is van, összeadódnak!





Mivel támogató feladatokra szántam:
  • aknavetővel,
  • rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
  • ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
  • drón+NLOS/.



A deszant feladatkört másképp oldottam meg!
Arra ugyanis ebben a formában gyakorlatilag ---"születésétől-genetikailag" (mert a "szülő/előd" is) alkalmatlan, ahogy te is írtad!
A megoldás nyilvánosságát mérlegelem, mert túl jó a "hátul-desszantolás" --viszonylag egyszerű és olcsó-- megoldása ahhoz. hogy nyilvános legyen! :cool:
Az elv, a megvalósítás adott, lehetséges. Átgondolás folyamatban!


Visszatérve:
A támogató feladatoknál a "szomszédos" sorozatvetők nagy száma miatt követelménynek tartottam a nagyságrenddel jobb a túlélő-képességet, amit a többlet kompozit páncél és a --nem szokásos-- fegyverzet páncélozás biztosít!
A tömeges drónalkalmazás veszélye esetén majd a felső résznek további 1 réteg kompozit-védelmet kell adni, ami újabb 1-1,5 tonna.
Ez a védelem a kis drónok, a kis töltetei miatt elég lesz még ebben az évtizedben.


A fék, a "biztonságos deszantolás" nyilvánossága átgondolás alatt!

Javaslataid? Kreativitás? Ötlet? Freud is mondta: Ne tartsd vissza/magadban ! ;)

U.I: "Csak" azért futom a felújítós köröket, mert korábban azt lett kimatekozva, hogy a közepes-, könnyüdandárnál marad BTR, utána megy a tartalékba.
Tartsd magadban nyugodtan.
 
A váltómű, osztómű még --ahogy említettem-- a betervezett teljesítménytartalék miatt elég!
A futóművek megerősíthetőek a sok évtizede ismert, nem is drága, hegesztéses anyagfelvitellel!
Az "új" --elméletileg már alkalmazott-- kerekek felfekvő felülete 15-20%-kal nagyobb, ezt a lehetőséget lehet a védelem javítására használni, ami a kompozit páncélozásként meg is jelenik.
Egy osztállyal feljebb rakja a BTR-t.
Fék: Oooopsz! ez tényleg kérdőjel, a többi "meg van"! (fék=>körtelefon!")



A motorban benne van a 300-315LE!!!
Leírtam, hogyan, de akár még a +0,1 turbónyomást is bőven kibírja("csak, hogy tuti legyen"), ha a jobb mai olajokat kapja, "rendes", megbízható hőkapcsolókkal, megbízható hűtő-ventilátorokkal.
"Megnézettem"!

Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)



+"párkilós" Halonnal oltó( ? ;) ) : "gombok"!
Az eredeti torony módosítás, előkészítés "saját" modernizációra (a +APU -10kW teljesítménye-, hogy ne fojtsa meg a motort, ne vesszen el a megnyert teljesítmény).
Tartaléküzem, nagyobb túlélő-képesség, megmaradó dinamika a többlet 3-4 tonna ellenére, több előnye is van, összeadódnak!





Mivel támogató feladatokra szántam:
  • aknavetővel,
  • rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
  • ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
  • drón+NLOS/.



A deszant feladatkört másképp oldottam meg!
Arra ugyanis ebben a formában gyakorlatilag ---"születésétől-genetikailag" (mert a "szülő/előd" is) alkalmatlan, ahogy te is írtad!
A megoldás nyilvánosságát mérlegelem, mert túl jó a "hátul-desszantolás" --viszonylag egyszerű és olcsó-- megoldása ahhoz. hogy nyilvános legyen! :cool:
Az elv, a megvalósítás adott, lehetséges. Átgondolás folyamatban!


Visszatérve:
A támogató feladatoknál a "szomszédos" sorozatvetők nagy száma miatt követelménynek tartottam a nagyságrenddel jobb a túlélő-képességet, amit a többlet kompozit páncél és a --nem szokásos-- fegyverzet páncélozás biztosít!
A tömeges drónalkalmazás veszélye esetén majd a felső résznek további 1 réteg kompozit-védelmet kell adni, ami újabb 1-1,5 tonna.
Ez a védelem a kis drónok, a kis töltetei miatt elég lesz még ebben az évtizedben.


A fék, a "biztonságos deszantolás" nyilvánossága átgondolás alatt!

Javaslataid? Kreativitás? Ötlet? Freud is mondta: Ne tartsd vissza/magadban ! ;)

U.I: "Csak" azért futom a felújítós köröket, mert korábban azt lett kimatekozva, hogy a közepes-, könnyüdandárnál marad BTR, utána megy a tartalékba.
Ezt mind már 1-2 éve végig zongoráztuk.
A motort 430 LE-ig lehet felhúzni.
A 20mm Nato lőszert nem páncéltörésre talalták ki.
 
Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)
C2 képes kommunikációs rendszer, éjszakai harcképességet garantáló optikák/kamerák, ha raksz bele egy RCWS-t, annak a kezelőpultja, tűzvetető rendszere. Lézeres besugárzás jelző az automa füstgránát indítóhoz. Ez a drága nem az új fék.

A törökök ajánlottak egy teljes csomagot. Cummins motor, Allison váltó, új felfüggesztés és RCWS 30-as gépágyúval, nem is olyan veszélyes áron. A vezetés egy sima nagyjavítást nem szán nekik a maradék szolgálati idejükre, pedig azt a currus is meg tudja csinálni... El lettek engedve, amíg lehet használjuk aztán viszontlátás.
 
Szerintem ezen nem érdemes filózni.
Amint jön az új cucc, megy a BTR. Nem lesz hozzá alkatresz vagy csak kiba drágán, Oroszországból szeretettel.
 
  • Tetszik
Reactions: honved
BTR-87
Az oroszok megoldották a dolgot, de mivel az eredeti BTR 82-nél annyival többet nem ad, ezért nem rendszeresítették, a Bumerangra koncentrálnak.
Egyelőre export érdeklődő sincs, mert annyira nem olcsó.

Army19-BTR-87-800x445.jpg

D-N1sF8W4AANc_R.jpg
 
C2 képes kommunikációs rendszer, éjszakai harcképességet garantáló optikák/kamerák, ha raksz bele egy RCWS-t, annak a kezelőpultja, tűzvetető rendszere. Lézeres besugárzás jelző az automa füstgránát indítóhoz. Ez a drága nem az új fék.

A törökök ajánlottak egy teljes csomagot. Cummins motor, Allison váltó, új felfüggesztés és RCWS 30-as gépágyúval, nem is olyan veszélyes áron. A vezetés egy sima nagyjavítást nem szán nekik a maradék szolgálati idejükre, pedig azt a currus is meg tudja csinálni... El lettek engedve, amíg lehet használjuk aztán viszontlátás.


Lesz vásárolva mennyiség, mindenből (is) !
...díszszemlére!
...mert annyira futja!
...de jó ez (a gyártóknak)!

Meg majd majd ima, mert más remény nem lesz!
. . . és 1 hét magyarázkodás minden ukrán/román tárgyalás után, --mint most is-- hogy "...ez siker valójában"!

Egy "csapat" nem olyan rég ilyen tendenciákért 1/3-ot sem kapott!
"Elszaladt az ló"...


Ez nyilván nem neked szól, hogy csak nem elég "csak" a banki utalásokon/pénz költésen "dolgozni"!

Semmi gond: :oops: :rolleyes: ...
 
Lesz vásárolva mennyiség, mindenből (is) !
...díszszemlére!

Meg majd majd ima!
. . . és 1 hét magyarázkodás minden ukrán/román tárgyalás után, --mint most is-- hogy "...ez siker valójában"!

Egy "csapat" nem olyan rég ilyen tendenciákért 1/3-ot sem kapott!
"Elszaladt az ló"...


Ez nyilván nem neked szól, hogy csak nem elég "csak" a banki utalásokon/pénz költésen "dolgozni"!

Semmi gond: :oops: :rolleyes: ...
Figyelj eddig még csak "kocsmamérnöki" megoldásokat hangoztattál elég sokat. Amiket állításod szerinte "gombokért" (ettől a szótól meg falnak megyek minden irásodban) meg lehetne csinálni. Faszom ha ezt valóban meg lehetne csinálni "gombokért" akkor minden szegényebb ország ezt csinálna, meg reverse engineering-ben legyártaná azokat az alkatrészeket amik hiányoznak neki, vagy anyagfáradás miatt pótolni kell.


Meg ráraksz egy tonna kompozit páncélt a tetejére? Konkrétan beszakad baszki, hacsak meg nem erősíted támgerendával.
Meg 30 éves szarul karbantartott, rossz állapotban lévő motorokat akarsz még felpiszkálni jópár lóval. Kb az összes alkatrészt kéne cserélni egy azonos darabból újra. (vagy lemásolod ezt is reverse engineeringben?)

Ezzel szemben nézzük a tényeket:
  • amit a konsturkció teljes átszabása nélkül ki tudsz hozni a btr platformból az a 82A és annak modernizált változata (amik főleg elektronikát kaptak, belső kevlár spall linert a repeszek ellen meg némelyik RCWS-t (ezek nincsenek még rendszerben csak kiállításokon látni) ) és egy kis plusz páncélt. Na ehhez a BTR-80-ashoz képest lett egy ÚJRATERVEZETT (nem hegesztővel megerősített) futóműve és fékrendszere. Ami elbírja a másfél tonnával nagyobb össztömeget és a picinyke plusz páncélt.
  • A BTR-82-t az oroszok tesztelték megerősített acél és kompozit utólag feltehető páncélzattal is de elvetették mert negatívan befolyásolta a menetteljesítményt és a futómű élettartamot. Illetve mutogatták a rácspáncélzattal is különböző kiállításokon, ennek ellenére amiket Szíriában bevetettek 82-esek azokra még ez sem került fel. (ennek ellenére meglepően jól teljesítettek a gépek, bár elég sok olyan kép van, hogy a ruszkik inkább a páncélon utaznak kívül....)
  • A nagyobb mértékű átalakítás a BTR-87 ami az elbaszott alapkoncepció hibáit orvosolja viszont elveszi a BTR-ek egyetlen valós előnyét, hogy olcsó mint a retek, ezért az oroszok sem rendszeresítették.

De nyilván az összes csóróbb és fenyegetett országban azért nem tudják rendszerben tartani a régebbi technikáikat sem pedig nagy számban "gombokért" modernizálni mert a reptilián hadiipari lobbi elnyomja őket mentálisan.....
 
Mivel támogató feladatokra szántam:
  • aknavetővel,
  • rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
  • ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
  • drón+NLOS/.
És mégis mit támogatnál vele? Csak mert te magad írod, hogy lövész manőver alegységeknek nem csinálnál ilyet.
A támogatónak átalakított járművek mit kísérnének?

Más: Nagy összegű fogadásom van rá, hogy még sosem voltál belül egy BTR-ben.
- hová gondoltad a elhelyezni és milyen módszerrel az aknavetőt? Remélem nem egy NEMO tornyot akarsz a tetejére tenni a maga 1,5-2M USD-s árával, mert azonnal lepetézek. :)
A megnyitott tetős megoldás meg szintén vicces baleset lenne, tekintve, hogy a deszanttér nagy részét uralja az osztómű háza.
  • rakétatüzérség??? Mi a csöcsnek? Ott egy rohadt MAN/RÁBA H plató, és felteszed az egységet. Csókolom. Azoknak is páncélozott a kabinja. Emiatt nem kell úszóképesnek lennie.
  • OK, felteszel a tetejére indítókat. Ahhoz nem kell elektronika belülre? Minimum egy EO torony, meg belülre a szükséges panelek, vezérlőegységek.
  • drón? a tetejére akarod kötözni, vagy mi? Sem a deszantajtón, sem a tetőn lévő nyílásokon nem fér be semmi, ami nagyobb, mint egy hobbi quadcopter.

Meg majd majd ima, mert más remény nem lesz!
. . . és 1 hét magyarázkodás minden ukrán/román tárgyalás után, --mint most is-- hogy "...ez siker valójában"!

Egy "csapat" nem olyan rég ilyen tendenciákért 1/3-ot sem kapott!
"Elszaladt az ló"...
Megint meg vagy sértődve, miközben 0 ismerted van a járműről. Elmagyarázzák neked szépen érthetően, hogy miért nem úgy van, ahogy elképzeled.
A BTR-ből nagyon drágán lehet egy még mindig tragédia BTR-t csinálni.
Az általad felvázolt képességeket jobban és olcsóbban, biztos support háttérrel tudja a Gidrán/NMS/kerekes teherautó. Miközben nem fog mad-max stílusú kétséges kimenetelű förmedvényekkel bohóckodni senki.
Javaslom az egyszerűen csak megtekinteni a sebesült kihordó BTR-t. Meg közben elképzelni, hogy mekkora ötlet lenne, ha a normál civil mentőinkbe oldalról kellene a sérültet/beteget hordágyastúl betenni. o_O
 
A váltómű, osztómű még --ahogy említettem-- a betervezett teljesítménytartalék miatt elég!
A futóművek megerősíthetőek a sok évtizede ismert, nem is drága, hegesztéses anyagfelvitellel!
Az "új" --elméletileg már alkalmazott-- kerekek felfekvő felülete 15-20%-kal nagyobb, ezt a lehetőséget lehet a védelem javítására használni, ami a kompozit páncélozásként meg is jelenik.
Egy osztállyal feljebb rakja a BTR-t.
Fék: Oooopsz! ez tényleg kérdőjel, a többi "meg van"! (fék=>körtelefon!")



A motorban benne van a 300-315LE!!!
Leírtam, hogyan, de akár még a +0,1 turbónyomást is bőven kibírja("csak, hogy tuti legyen"), ha a jobb mai olajokat kapja, "rendes", megbízható hőkapcsolókkal, megbízható hűtő-ventilátorokkal.
"Megnézettem"!

Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)



+"párkilós" Halonnal oltó( ? ;) ) : "gombok"!
Az eredeti torony módosítás, előkészítés "saját" modernizációra (a +APU -10kW teljesítménye-, hogy ne fojtsa meg a motort, ne vesszen el a megnyert teljesítmény).
Tartaléküzem, nagyobb túlélő-képesség, megmaradó dinamika a többlet 3-4 tonna ellenére, több előnye is van, összeadódnak!





Mivel támogató feladatokra szántam:
  • aknavetővel,
  • rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
  • ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
  • drón+NLOS/.



A deszant feladatkört másképp oldottam meg!
Arra ugyanis ebben a formában gyakorlatilag ---"születésétől-genetikailag" (mert a "szülő/előd" is) alkalmatlan, ahogy te is írtad!
A megoldás nyilvánosságát mérlegelem, mert túl jó a "hátul-desszantolás" --viszonylag egyszerű és olcsó-- megoldása ahhoz. hogy nyilvános legyen! :cool:
Az elv, a megvalósítás adott, lehetséges. Átgondolás folyamatban!


Visszatérve:
A támogató feladatoknál a "szomszédos" sorozatvetők nagy száma miatt követelménynek tartottam a nagyságrenddel jobb a túlélő-képességet, amit a többlet kompozit páncél és a --nem szokásos-- fegyverzet páncélozás biztosít!
A tömeges drónalkalmazás veszélye esetén majd a felső résznek további 1 réteg kompozit-védelmet kell adni, ami újabb 1-1,5 tonna.
Ez a védelem a kis drónok, a kis töltetei miatt elég lesz még ebben az évtizedben.


A fék, a "biztonságos deszantolás" nyilvánossága átgondolás alatt!

Javaslataid? Kreativitás? Ötlet? Freud is mondta: Ne tartsd vissza/magadban ! ;)

U.I: "Csak" azért futom a felújítós köröket, mert korábban azt lett kimatekozva, hogy a közepes-, könnyüdandárnál marad BTR, utána megy a tartalékba.

Érdekes ez a lassan minden topikban terjedő felújítósdid, a köreiddel... :D Ha ennyire szuper, olcsó a dolog, miért nem csinálja senki? Miért nem alapítasz céget, és megmutathatnád milyen fasza gyerekek vagytok? Mert ez így kezd eléggé nevetséges lenni (főleg ha még lesz pár projekted)
 
Érdekes ez a lassan minden topikban terjedő felújítósdid, a köreiddel... :D Ha ennyire szuper, olcsó a dolog, miért nem csinálja senki? Miért nem alapítasz céget, és megmutathatnád milyen fasza gyerekek vagytok? Mert ez így kezd eléggé nevetséges lenni (főleg ha még lesz pár projekted)
Elnyomja a reptilián hadiipari lobbi...
 
Uram! Irgalmazz!
Te feltételezed, hogy egy 20%-os teljesítménynövekedést elvisel a váltó, és az osztómű. Feltételezed, hogy a megnövekedett teljesítményt, és tömeget majd jól elbírják a már most is alulméretezett fékek és a futómű.
Mert szerintem ez mind csere. Ha a motorhoz hozzányúlnak, akkor az különben is minimum nagy generál.
Ha még ehhez fel szeretnéd szerelni egy modern elektronikával, tűzoltó rendszerrel, valamint egy NATO kompatibilis távirányított toronnyal, és ezt olcsóbbra kihozod, mint egy új Fuchsot, akkor még mindig ne örülj, mert még mindig egy ergonómiailag értelmezhetetlen fosod van, ami esetében a gumicsere (nagyobbra) megkérdőjelezhetővé teszi pl. a deszantolást. A jelenlegi méret esetén is rizikós oldalra deszant.
Nekünk még úgy tanították, hogy tilos a menet közbeni deszant - habár a HH alatt csináltak itthon is olyan gyakorlatokat.



Ha jól értelmezem, olajok(?),szurok cseréjével lehet +50-60 lóerot találni az 50 éves Kamaz motorban,fuck the fizika...
 
A váltómű, osztómű még --ahogy említettem-- a betervezett teljesítménytartalék miatt elég!
A futóművek megerősíthetőek a sok évtizede ismert, nem is drága, hegesztéses anyagfelvitellel!
Az "új" --elméletileg már alkalmazott-- kerekek felfekvő felülete 15-20%-kal nagyobb, ezt a lehetőséget lehet a védelem javítására használni, ami a kompozit páncélozásként meg is jelenik.
Egy osztállyal feljebb rakja a BTR-t.
Fék: Oooopsz! ez tényleg kérdőjel, a többi "meg van"! (fék=>körtelefon!")



A motorban benne van a 300-315LE!!!
Leírtam, hogyan, de akár még a +0,1 turbónyomást is bőven kibírja("csak, hogy tuti legyen"), ha a jobb mai olajokat kapja, "rendes", megbízható hőkapcsolókkal, megbízható hűtő-ventilátorokkal.
"Megnézettem"!

Milyen elektronika ? ? ? ("nemértem" ???)



+"párkilós" Halonnal oltó( ? ;) ) : "gombok"!
Az eredeti torony módosítás, előkészítés "saját" modernizációra (a +APU -10kW teljesítménye-, hogy ne fojtsa meg a motort, ne vesszen el a megnyert teljesítmény).
Tartaléküzem, nagyobb túlélő-képesség, megmaradó dinamika a többlet 3-4 tonna ellenére, több előnye is van, összeadódnak!





Mivel támogató feladatokra szántam:
  • aknavetővel,
  • rakéta-tüzérséggel (12-20 cső, a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!)
  • ATGM-ekkel,(a fegyverzet repeszek elleni védelemmel !!!),
  • drón+NLOS/.



A deszant feladatkört másképp oldottam meg!
Arra ugyanis ebben a formában gyakorlatilag ---"születésétől-genetikailag" (mert a "szülő/előd" is) alkalmatlan, ahogy te is írtad!
A megoldás nyilvánosságát mérlegelem, mert túl jó a "hátul-desszantolás" --viszonylag egyszerű és olcsó-- megoldása ahhoz. hogy nyilvános legyen! :cool:
Az elv, a megvalósítás adott, lehetséges. Átgondolás folyamatban!


Visszatérve:
A támogató feladatoknál a "szomszédos" sorozatvetők nagy száma miatt követelménynek tartottam a nagyságrenddel jobb a túlélő-képességet, amit a többlet kompozit páncél és a --nem szokásos-- fegyverzet páncélozás biztosít!
A tömeges drónalkalmazás veszélye esetén majd a felső résznek további 1 réteg kompozit-védelmet kell adni, ami újabb 1-1,5 tonna.
Ez a védelem a kis drónok, a kis töltetei miatt elég lesz még ebben az évtizedben.


A fék, a "biztonságos deszantolás" nyilvánossága átgondolás alatt!

Javaslataid? Kreativitás? Ötlet? Freud is mondta: Ne tartsd vissza/magadban ! ;)

U.I: "Csak" azért futom a felújítós köröket, mert korábban azt lett kimatekozva, hogy a közepes-, könnyüdandárnál marad BTR, utána megy a tartalékba.


Milyen hokapcsolók?