2-3 tonna szendvics-páncél --DDU ;) ?, 75 éves technológia, menni fog?-- :oops: , Gumi-acél-gumi ? , 100+ éves technológia , menni fog? :oops:
Acél-kerámia kompozit hazai gyártásban fele (se) olyan nehéz és nem kell a teljes felfüggesztést kicserélni
(csak hogy rávilágítsak a T-55-höz motorcsere kellett, hogy rendesen bírja a brezsnyev szemöldökét és az AM-ek nem tudtak lépést tartani a hagyományos ötvenöcsikkel mivel mi azt nem vettük meg hozzá )
 
Acél-kerámia kompozit hazai gyártásban fele (se) olyan nehéz és nem kell a teljes felfüggesztést kicserélni
(csak hogy rávilágítsak a T-55-höz motorcsere kellett, hogy rendesen bírja a brezsnyev szemöldökét és az AM-ek nem tudtak lépést tartani a hagyományos ötvenöcsikkel mivel mi azt nem vettük meg hozzá )
Akna elleni védelemmel lehet/érdemes bármit kezdeni?
 
Hogy szidtuk ott a pandurt, mert nekünk hitron kell, vagy boxer, esetleg patria.
Most meg nedves álom néhány száz arma 8*8 is. Annak is örülni fogunk, ha egyáltalán használható btr-ek lesznek kendácsolva a következő években, és nem egy újabb ak63 modernizáció lrez belőle.
Lassan az Mbombe-ra is feláll.
 
Acél-kerámia kompozit hazai gyártásban fele (se) olyan nehéz és nem kell a teljes felfüggesztést kicserélni
(csak hogy rávilágítsak a T-55-höz motorcsere kellett, hogy rendesen bírja a brezsnyev szemöldökét és az AM-ek nem tudtak lépést tartani a hagyományos ötvenöcsikkel mivel mi azt nem vettük meg hozzá )

Nekem ez is jó lenne, ha az a fele-súlyú és azonos tudású nem kerülne a --sajáterős gyárthatóságú "nehéz-elavult-- tízszeresébe(+NER), és ennek a tízszeres összegnek a többsége nem menne külföldre! ...kivéve rabszolga-betanított-munkabért!

Az a "nehéz elavult" is lehetne ugyan "csak" kb. 30%-kal könnyebb --és valóban nem a fele tömegű--, ha másik egy-tizedet az előzetes fejlesztésre költenének, a tízszeres áron gyártó udvari-paraziták le5zopkodás@ helyett!


Javaslom átfutni az Öreg Hunyadi munkásságát, aki a Meglévőből hozta ki a Maximumot, és nem a számára/számunkra beszerezhetetlen és fenntarthatatlan "minőséget" hajszolta!

Az a kidobott kilencszeres összeg meg qrvára fog mindenhonnan is hiányozni! :oops:
Mindez "csak" 99%-ig vehető biztosra az előző 14(+) év gazdasági-politikai cselekvés mintázata alapján! "Pont"



Idézem Magamat: "Tévedni akarok, tévedni akarok..."




Már megint egy kibb@szott U.I. a végére: az meg kb. nem-oszt/-szoroz a BTR várható 15-16 tonnájánál majd, hogy a pót-páncél 2 tonna lesz, vagy 4.
Az vizont, hogy a tizszerese ára lesz(vagy NER-több), vagy annak tizede, az viszont nagyon-nagyon! :mad:


Azt el-/szét-/ és megb...ott politikai jóindulatot meg lehetne már végre elfelejteni "Kedves Föni"! ...ez itt egy a "Broááááf" helye!



.
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85
Nekem ez is jó lenne, ha az a fele-súlyú és azonos tudású nem kerülne a --sajáterős gyárthatóságú "nehéz-elavult-- tízszeresébe(+NER), és ennek a tízszeres összegnek a többsége nem menne külföldre! ...kivéve rabszolga-betanított-munkabért!

Az a "nehéz elavult" is lehetne ugyan "csak" kb. 30%-kal könnyebb --és valóban nem a fele tömegű--, ha másik egy-tizedet az előzetes fejlesztésre költenének, a tízszeres áron gyártó udvari-paraziták le5zopkodás@ helyett!


Javaslom átfutni az Öreg Hunyadi munkásságát, aki a Meglévőből hozta ki a Maximumot, és nem a számára/számunkra beszerezhetetlen és fenntarthatatlan "minőséget" hajszolta!

Az a kidobott kilencszeres összeg meg qrvára fog mindenhonnan is hiányozni! :oops:
Mindez "csak" 99%-ig vehető biztosra az előző 14(+) év gazdasági-politikai cselekvés mintázata alapján! "Pont"



Idézem Magamat: "Tévedni akarok, tévedni akarok..."




Már megint egy kibb@szott U.I. a végére: az meg kb. nem-oszt/-szoroz a BTR várható 15-16 tonnájánál majd, hogy a pót-páncél 2 tonna lesz, vagy 4.
Az vizont, hogy a tizszerese ára lesz(vagy NER-több), vagy annak tizede, az viszont nagyon-nagyon! :mad:


Azt el-/szét-/ és megb...ott politikai jóindulatot meg lehetne már végre elfelejteni "Kedves Föni"! ...ez itt egy a "Broááááf" helye!



.
A teljes futóműcsere exponenciálisabban drágább ami ahhoz kéne hogy azt a plusz 2 tonnát elbírja ez a retek ami különbséget jelent.
 
Mert szét vannak rohadva és 2022 óta az oroszok lezárták az isztános kerülőutakat is alkatérszileg

...nem tudunk 75 évvel ezelőtti SzU-s szinvonalon utángyártani???
Állítólag EU-s autógyártó nagyhatalom vagyunk, "vagy-mi-a távmásoló"!

...me' ugye: "...mertünk nagyot álmodni!" ...vagy mégsem olyan "nagyot"?
Ezer helyen lóg ki a lóláb ez alól a szánalmassá vált mottó alól így a negyedik kétharmad alatt!
Te még most is hiszel ennek a "szellemi-ovisoknak" szintű meséknek!
... a 14(+)-ik évben is?
:eek:
+ :(



.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
...nem tudunk 75 évvel ezelőtti SzU-s szinvonalon utángyártani???
Állítólag EU-s autógyártó nagyhatalom vagyunk!


...me' ugye: "...mertünk nagyot álmodni!" ...vagy mégsem olyan "...nagyot!"?
Ezer helyen lóg ki a lóláb ez alól a szánalmassá vált mottó így a negyedik kétharmad alatt!
Te még most is hiszel ennek a "szellemi-ovisoknak" szintű meséknek!
... a 14(+)-ik évben is?
:eek:
+ :(



.
Nem én továbbra se látom a 60 éves és eleve fos motort berhelni.
 
A gidrán generátor egy ketütemű Honda generátor és az a nagyobb motor mellett van az álló járműben tölteni az aksikat ha kell.
Nem motor helyett.


...Ááááá: újabb "hányás emjoi"! ...kétütemű és bentines ezek szerint! Ááááá...
Logisztikai rémálom: egy rendes haderőben minden szárazföldi gép DIESEL üzemű!

Jaaa: hogy mi nem vagyunk rendes?
Milyen meglepő! ...ez szinte újdonság! ...+1 "Broáfff..."


Szóljatok nekem és @fip7 -nek és a Papi/Szijj negyed-áron megcsináljuk! ;)

Te leszel a K-k-Eu-s területi képviselő!
:hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos: + :oops:


.
 
  • Tetszik
Reactions: Törppapa and fip7
...Ááááá: újabb "hányás emjoi"! ...kétütemű és bentines ezek szerint! Ááááá...
Logisztikai rémálom: egy rendes haderőben minden szárazföldi gép DIESEL üzemű!

Jaaa: hogy mi nem vagyunk rendes?
Milyen meglepő! ...ez szinte újdonság! ...+1 "Broáfff..."


Szóljatok nekem és @fip7 -nek és a Papi/Szijj negyed-áron megcsináljuk! ;)

Te leszel a K-k-Eu-s területi képviselő!
:hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos: + :oops:


.
Benzines?
 
Nem én továbbra se látom a 60 éves és eleve fos motort berhelni.

Én meg elnézést kérek, hogy "nem reszelem itt(is) tovább a pukit", hogy erősítsem közben azt a várható tényt, hogy tíz(+) milliárd € elköltése után annak kell a legnagyobb örömünknek lenni, hogy várhatóan 10milliárd HUF töredékét sem tudjuk a nyomorult BTR-ekre költeni!



Ezennel egyetértek Veled! Mindenben igazad van!


További jókat:
  1. mentem a megmaradt legszinvonalasabb HTKA-alfórumba, ;)
  2. ...és a felszabadult időmben arra gyúrok "atomilag", hogy --minimum politikailag-- nekifutásból tudjak alárúgni azoknak, akik miatt ide jutottunk! "Cső... + :hadonaszos: :hadonaszos: :hadonaszos:


.
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85
Én meg elnézést kérek, hogy "nem reszelem itt(is) tovább a pukit", hogy erősítsem közben azt a tényt, hogy tíz(+) milliárd € elköltése után annak kell a legnagyobb örömünknek lenni, hogy 10milliárd HUF töredékét sem tudjuk a nyomurult BTR-ekre költeni!

Mindenben igazad van! További jókat:
  1. mentem a megmaradt legszinvonalasabb HTKA-alfórumba, ;)
  2. ...és a felszabadult időmben arra gyúrok "atomilag", hogy --minimum politikailag-- nekifutásból tudjak alárúgni azoknak, akik miatt ide jutottunk! "Cső... + :hadonaszos: :hadonaszos: :hadonaszos:


.
Puszi a hasdadra.
 
Acél-kerámia kompozit hazai gyártásban fele (se) olyan nehéz

A kerámia kompozitok heroin árban vannak.
Ha nem baj, közzé teszem amit neked írtam nem rég:
Amit én javasolnék, és csak páncélzati oldalról:
1. Belső aramid repeszfogó bélés.
2. CFPR padló erősítés belülről.
3. Kb. 10 mm-s 500+HB-s acél lemez alulról az első és a második tengely alá, távtartó kerettel.
4. Víznél kisebb fajsúlyú "úszó" blokkok az oldalsó felső ívekre. Ezekre több anyag is alkalmas, fém és kerámia habok. Nem tudom mihez fértek hozzá.
5. Új halonnal oltós tűzoltó rendszer.