Ha szereted a repülést, tájékozódj a Falcon bizjetről. Vagy szajkózd a politikusok hülyeségét, de az nem a repülés szeretetéről szól...Én csak szeretem a repülést...![]()
Aki itt valamit is szajkóz, az Te vagy, kedves Panoz. Akarod, hogy a topik össz-vissz másfél oldaláról idézgesselek?...Nekem tetszik ez a "bizjet",ha már itt van, akárki is repülget vele...SzevaszHa szereted a repülést, tájékozódj a Falcon bizjetről. Vagy szajkózd a politikusok hülyeségét, de az nem a repülés szeretetéről szól...
Tegyük fel, a dátum 2019. június 3, Siaulia-Litvánia, a 34-es Gripen leszállâskor defektes lesz, kint nincs éppen pótkerék. Kecskeméten bedobozolják egy műanyag ládába, be a Falconba, és viszik. Már is szállítógép.... A beszerzés után rengeteg oldalon keresztül ment a politikai szimpátia alapján a pro és kontra, elég volt akkor a sárdobálás, ne kezdjétek újra.
Lehet a kerék nem a legjobb példa, de azokat a dolgokat, alkatrészeket, ellenőrző-berendezések, fegyverek alkatrészeit, inditóit, részegységeit, szerszámokat, bármit egészen a kenőanyagokig, melyeket a magyar műszakiak használnak, azt nem a svédek cincálják a griffek után... Egyébként meg a NATO központok felé sem hiszem, hogy a kismillió papirmunkát, dokumentumokat csak simán mailen küldik, nem is kocsival viszik fel,...hanem kézből kézbe adják a megfelelő tisztek, szóval a futárgép az még ma is futárgép.Mivel a Gripen lízingelt cucc, így telefon Svédországba, és kerék indul iziben, de nem a "futár" gép segítségével......
Attól függ mekkora távolságokban gondolkodol...és a Falcon sokkal szebb mint az L410Mindenes könnyű teherszállító és futárgépnek ez az ideális: L410NG
![]()
A Falcon egy VIP gép, max diplomáciai futárnak fogják használni.

Ne viccelj már, csak nem képzeled hogy egy vadászgépnél olyan fogyóanyagot mint egy kerék, azt Svédországból kell külön megrendelni és nincs tartalékban az üzemeltető alakulatnál néhány darab?!!Mivel a Gripen lízingelt cucc, így telefon Svédországba, és kerék indul iziben, de nem a "futár" gép segítségével......
Lehet hogy ez az "ideális", de csak ott ahol van ilyen. Nekünk nincs, Falcon viszont van. VIP-gép akkor ha VIP utazik rajta, ha futár-anyagot, gép-alkatrészt vagy sérült/beteg katonát, állampolgárt szállítanak vele akkor meg szállítógép.Mindenes könnyű teherszállító és futárgépnek ez az ideális: L410NG
![]()
A Falcon egy VIP gép, max diplomáciai futárnak fogják használni.
Kioregedettek meg mennek a kikepzokre lokhajtas majd vegen zlin. /ez eletpalya modell?/
lehet véletlen, miért nem vesznek még 1 falcont?A Debreceni reptéren vendégeskedik a Falcon, egy Bombardier Global 6000 társaságában. Vajon csak véletlen egybeesés, vagy ez lesz a 2. kisgép?
A Debreceni reptéren vendégeskedik a Falcon, egy Bombardier Global 6000 társaságában. Vajon csak véletlen egybeesés, vagy ez lesz a 2. kisgép?
lehet véletlen, miért nem vesznek még 1 falcont?
Álom,álom,édes álom....Mint a tartalék alkatrészt szállitó VIP gép.....Csak remélni tudom, hogy a másik Falcon (mi más lenne) valami specializált/átépített lesz...ezért ez a csúszás.
Ne kezd már megint...,tudom mit ír erről az index meg tsai...Álom,álom,édes álom....Mint a tartalék alkatrészt szállitó VIP gép.....
Én nem.Nem olvastam,csak tisztában vagyok a Nagy Magyar Valósággal.Ha vesznek mégegy Falcont,akkor 3helyett 4kormánygép lesz.Csak szürkérefestve,hogy katonai szállitóként lehessen rá hivatkozni.Parasztvakitás.Ne kezd már megint...,tudom mit ír erről az index meg tsai...
Csak remélni tudom, hogy a másik Falcon (mi más lenne) valami specializált/átépített lesz...ezért ez a csúszás.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..