T
Törölt tag
Guest
Ezt nem is kell leírni csak figyelni kell hogy a BME VIK job börzén kik és mire toboroznak...Te is tudod hogy ha halottam se írhatnám le.
Ezt nem is kell leírni csak figyelni kell hogy a BME VIK job börzén kik és mire toboroznak...Te is tudod hogy ha halottam se írhatnám le.
Az megvan, hogy az általkítás alatt álló gépet nem mutatták be a nyilvános bejáráson, hanem csak a taxit?
Akkor ez egy meglehetősen gyors átalakítás volt...Milyen átalakítás alatt álló gép? A 607-es a kihelyezett ülés után már indult is az óceán túloldalára.

Valóban figyelemre méltó.
Amúgy ilyen központokat is lehet készen venni.A SIGINT gép csak egy szenzor hordozó platform, egy porszívó, ami mellé kell egy nagyon komoly földi kiértékelő központ ahol a "beszívott port" válogatják, elemzik, stb...
Bocsánat.Tèvedtem. Mea culpa, mea culpa...
A Flugbereitschaft vègzi a Nyílt Èg ellenőrző repülèseket is. A gépeik rèszben sebesûltszàllitàsra ès mâs gèpek lègi tankolâsàra is alkalmasak..
Pedig vannak felderitogepek a vilagon amirol kivulrol nemigen mondod meg hogy felderito.
Az itteni hozzászólásokból írta a cikket és keresett még hozzá néhány információt...
A német "Flugbereitschaft des Bundesministeriums der Verteidigung" angol fordítása általában "Special Air Mission Wing", amit szerintem félreértelmez. A német gépek jelenleg valószínűleg csak VIP utasszállítók. Nem találtam olyan utalást, hogy a németek már felderítésre használnák és átalakításnak sincs nyoma. Amit belinkelt, ott általánosan írják, hogy mások felderítésre is használják a típust. (pl. Sentinel R1, E-11A) A később beszerzésre kerülő három Global 6000 gép lesz felderítő géppé átalakítva a németeknél. Az hogy így kihátráltak a németek a MQ-4C Triton programból, az valószínűleg leginkább a költségek miatt van.
Igy igaz. Amikor a nèmetek nyilvànossàgra hoztàk a döntèsüket, hogy nem veszik mègsem meg a Tritont, akkor azt is irtàk, hogy helyette Globális 6000 gèpeket vesznek.
Ja, ilyen hosszú út előtt az a szokás hogy átalakítják az üres tüzelőanyag-tartályokat teli tartályokra!!Akkor ez egy meglehetősen gyors átalakítás volt...![]()

Elektromos ülés fűtést és szellőztetést szerelték bele gyorsan.Ja, ilyen hosszú út előtt az a szokás hogy átalakítják az üres tüzelőanyag-tartályokat teli tartályokra!!![]()

Az nem árt, én se szeretek hideg felületen ücsörögni ... meg befülledni se ...Elektromos ülés fűtést és szellőztetést szerelték bele gyorsan.![]()


Na meg nem hiányozhat a masszázs funkció sem. Vagy az csak a kövi beszerzésnél lesz meg ez képesség?Az nem árt, én se szeretek hideg felületen ücsörögni ... meg befülledni se ...![]()

Ha az előkerül akkor majd lehet hogy lesz miről.beszélni, de jelenleg semmiféle új információ nics a témában ( a belső fotókat leszámítva)
Megjegyzem ha abból valóban lesz valami akkor a legnagyobb marhaság titkolózni. Amint kitolják a hangárból úgyis minden kiderül.
Továbbá egy SIGINT gép mögé kell egy nagyon komoly földi infrastruktúra.
A SIGINT gép csak egy szenzor hordozó platform, egy porszívó, ami mellé kell egy nagyon komoly földi kiértékelő központ ahol a "beszívott port" válogatják, elemzik, stb...
Egy ilyen központ létrehozását sem lehet titokban tartani...
Esetleg hallottál már ilyesmit? (mert én még nem)
Erről beszéltem. A 606-os nem a hangárban volt. A 607-es viszont igen.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..