Ezen az ülésen bemuatatott pár adatot.
Mandiner.
"A hadsereg repülőeszközei 2018 és 2020 között mintegy 2600 órát repültek, katonai céllal és négy kategóriában szállíthatnak személyeket. "
2600 óra / 4 gép / 2 év = 325 óra gépenként évente átlagosan. Az heti 6,5 óra gépenként, azaz minden gép minden nap repült egy órát átlagosan. Ha figyelembe vesszük hogy az egyik A319-es 4 hónapig állt hajtóműcsere miatt és most a másik is már 3 hónapja áll és a Falconok is volt hogy karbantartáson álltak egy-egy hétig külföldön, átlagban kb. kijön a matek. De elsőre kevésnek tűnik,mert ha mind a négy gép repülőképes, akkor folyamatosan mennek mindenfelé.
"A miniszter hangsúlyozta, hogy nem helytállók azok a megállapítások, hogy a honvédség légi járműveit kormányzati célokra használják és javasolta, hogy olvassák el a gépek törzsén látható feliratot, melyről világosan kitűnik, hogy ezek a légierő és nem a köztársaság gépei."
A pápai C-17-eseken meg a Magyar Légierő felségjele látható, mégsem magyar pilóták vezetik, nem akkor használja a Honvédség amikor akarja és nincs elég időkapacitása sem rá. Ilyen furcsa a világ.