Az jó vagy rossz?Amíg a Gripenek jól elterelték a figyelmet, addig a HA-LKX csütörtök délelőtt szépen csendben átrepült Ferihegyről Kecskemétre.
Az jó vagy rossz?Amíg a Gripenek jól elterelték a figyelmet, addig a HA-LKX csütörtök délelőtt szépen csendben átrepült Ferihegyről Kecskemétre.
Az jó vagy rossz?

Miért van letakarva a HUAF meg a felségjelzés? Vagy még mindig nincs saját lajstromban?A két falcon ma Tel-Avivban.
![]()
Ezek szerint még mindig nincs teljesen átpapirozva,..de fontos lehetett oda repülni, egyszerre...bizom benne sokáig lesznek ott, mert akkor már végre történik valami a beigért képességekkel kapcsolatban.Miért van letakarva a HUAF meg a felségjelzés? Vagy még mindig nincs saját lajstromban?
Kb. itt kezdődik minden, ez lenne a minimum:Kapnak vegre vedelmi rendszert?
Az A319esek meg még mindig enelkul viszik a valtast mindenhova?
Szijjártóékat vitte ki.Remelem nem csak azert mentek, mert a politukusokat kellett Jeruzsalembe vinni es olyan sokan voltak a kiserettel egyutt hogy nem fertek el egy Falconban. (Az egyetlen repulokepes A319esssel pedig a Vezer megy Brusszelbe.)

Szerintem meg a Magyar Honvédség is egy állami szerv, a kormány irányítása alatt. Ezért nem értem, hogy miért rugóznak még mindig egyesek ezen. Ha dedikált kormánygépet vettek volna akkor azért menne a sivalkodás. (Az már tényleg pazarlás lenne szerintem is.)Akkor most az MH összes épkézláb gépe a kormányt szállítja a szélrózsa minden irányába? Még szerencse, hogy épp nincs katonai szállítási feladat, bérelhetnénk megint valami vasat![]()

Szijjártóékat vitte ki.
Igazad van, fontos, hogy tudjuk őket szállítani. Nem is tudom, hogy bírták évekig a kereskedelmi járatok első osztályán a szenvedést. (csendesen megjegyzem, Schuster úr szlovák államfőként önszántából vonattal is utazott, ha éppen elegendőnek gondolta)Még szerencse, hogy minden egyéb károgás és ellenszél ellenére elérhetőek az állami kapacitások, és nem menetrend szerinti járatokon kell utaztatni a kormányfőt, minisztereket és nemzetbiztonságilag védendő személyeket![]()
Kár...én már kibékülnék egy ilyen kis ELBIT féle egyszerű kialakítású Special Mission géppel..A HA-LKX mar ujra Ferihegyen van. A 606os meg repult tovabb mashova.
Azért tagadták, mert nem kormánygépekIgazad van, fontos, hogy tudjuk őket szállítani. Nem is tudom, hogy bírták évekig a kereskedelmi járatok első osztályán a szenvedést. (csendesen megjegyzem, Schuster úr szlovák államfőként önszántából vonattal is utazott, ha éppen elegendőnek gondolta)
Azért "rugózok" rajta, mert a beszerzésnél minden lehetséges fórumon tagadták, hogy kormánygépe(ke)t vettünk. Ha 3/3 arányban egy időben a rendelkezésre álló gépeket erre használják, akkor kilóg a lóláb, vagy legalább is úgy érzem, hülyének néztek. Egyszerű könyvelési trükknek láttatja a beszerzés honvédségi jellegét a GDP-arányos katonai ráfordítások százalékos emeléséhez.
Tudom, nem teljesen így van, de túl sokszor van ilyen érzetem a kihasználtság felől.
Legfeljebb kettős felhasználású gépeknek lehetne őket nevezni. Az esetek 80-90-ki tudja hány %-ában katonákat szállítanak, csak ugye azok az esetek nem kerülnek be a hírekbe. Kivéve ha egy félbolond LMP-s tyúk meglátja az Orbán nevet az utaslistán
Még akkor is sikított amikor a MH fegyverzeti igazgatója utazott az Airbuson. Szerinte ugyanis neki se szabadna...A HA-LKX mar ujra Ferihegyen van. A 606os meg repult tovabb mashova.
Szomorúan olvasomMár újra itthon van mindkét Falcon.


Weasel007: rajzolj már nekünk egy magyar felségjeles ELINT Falcon-t pl. a lenti képekből, mert úgy tűnik hogy sosem lesz ilyen, csak álmodozunk róla.
(Sosem lesz ilyen, mert csak "légi harcálláspont" lesz.)
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..