[HUN] Ejder Yalcin / Gidrán 4x4

az még hagyán hogy könnyen felhasal ráadásúl még úszik is (előfordulhat hogy nagy sárosabb vízben az összes kerék talajt sem ér nemhogy szilárdabb talajt (kötöttebben) BTR kapaszkodjon a gépkerék. (jártunk úgy hogx megkelett bontani az oldalfalát a vízzel telt szakasznak hogy kitudjuk normálisan szedni.
Ez a kanyarban van a hk körön a kerekerdő után nem?
 

1684675921539.png
346062143-159988350137136-3874583857681883565-n.jpg
 
@krisss olyan kormánykerék kellene amin van rádió/hiradókészülék szabályzó rendszer (mint a civil kocsikba kb.) beszváltó?
 
Már korábban is téma volt a Gidrán súlya.

A repülőnapon 14.00R20 gumik voltak rajta. Ekkora gumikkal általában 5 tonnás tengelyterhelést tartanak a maximumnak közép európai terepen. Erre van méretezve a Csepel D566, a JLTV és még nagyon sok katonai teherautó. És most a szlovák teszten is kijött, hogy nem véletlenül húzták meg itt a határt.

Mi majd nem háborúzunk ha sár lesz. :(

Nem-memmontam'... :mad:

Vadul kéne nézni a "peres" gumikat, +10-15%-ot --fajlagog talajnyomás javulást!!!--szinte mindig lehet "találni"! :hadonaszos:
... a civil modelleknél szinte mindig! :oops:






Hoppá, hoppá mit találtam...
:cool:
:hadonaszos:
:D


img-gidran-4.jpg
20221222-091127.jpg

Ez JÓ!!!

Van "sutyiban" 2-3 tucat beérkezett Gidrán! :)

Közben kivontak 2-300 BTR-t!!! A végeredmény harcérték jobb??? :eek:

:(

.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson