Egy szlovák kommentelő írta szóval vagy igaz vagy nem...Érdekes, tegnap éppen a szlovákok írták, hogy leszerepelt...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Egy szlovák kommentelő írta szóval vagy igaz vagy nem...Érdekes, tegnap éppen a szlovákok írták, hogy leszerepelt...
Igen arra reagálva írtam. Amúgy a kommentből inkább az világlik ki, hogy a szlovákoknak a lengyengébb terepjáró képességeűhöz kellett illeszteni a támadás irányát ami a gidrán volt a brancsból, nem pedig elakadt. Ebben nincs semmi meglepő a többi 4x4 fele olyan nehéz volt a többi meg 8x8-as volt.Érdekes, tegnap éppen a szlovákok írták, hogy leszerepelt...
Hát én ezt nem értem.Amúgy a Körösök árterében volt tavaly felázott mocsaras terepen tesztelve és jól teljesített. (motorháztetőig állt a sárban és kijött)
A BTR gyenge erőátvitele nem tudja normálisan átadni az amúgy gyengébb motor nyomatékát a kerekeknek, meg könnyebben felhasal mint a gidrán.Hát én ezt nem értem.
A BTR-re volt az mondva, hogy bennragad a sárban.
Az is kb 14 tonna, de 4 tengelyes, míg a Gidrán 2 tengelyes.
Hélium van a Gidrán gumikerék-tömlőjében?
Hát én ezt nem értem.
A BTR-re volt az mondva, hogy bennragad a sárban.
Az is kb 14 tonna, de 4 tengelyes, míg a Gidrán 2 tengelyes.
Hélium van a Gidrán gumikerék-tömlőjében?
A BTR gyenge erőátvitele nem tudja normálisan átadni az amúgy gyengébb motor nyomatékát a kerekeknek, meg könnyebben felhasal mint a gidrán.
Anno Krazzal rángattuk ki a BMPket a trutyibol.BMP felhasalt,lánc csak keverte a hig sarat,nem tudott fogni semmibe.Kraz meg lesűllyedt a trutyi aljára,tólta a sarat,és átment.Meg kivonszolta a láncost....Van ilyen is,időnként.(BTR akkoriban még nemnagyon volt,PSZH-1el meg meg se kiséreltek arra menni)Hát én ezt nem értem.
A BTR-re volt az mondva, hogy bennragad a sárban.
Az is kb 14 tonna, de 4 tengelyes, míg a Gidrán 2 tengelyes.
Hélium van a Gidrán gumikerék-tömlőjében?
Ez a videó merre található? Sajnos én nem láttam.
Az elèg híg sár lehetett.motorháztetőig állt a sárban és kijött)
Ok ezek a sztorik sofőrfüggők isBakonyi gyakorlaton egykoron, egymás után ment az oszlopban Ural és Csepel, teherautó. Egy zűrös, gödrös, sáros, területen az Ural elakadt és ki kellett húzni. Ugyan azon az útvonalon ,a Csepel átizzadta magát önerőből.
Csörlő kell mindenre azt kész...A BTR gyenge erőátvitele nem tudja normálisan átadni az amúgy gyengébb motor nyomatékát a kerekeknek, meg könnyebben felhasal mint a gidrán.
Van.Csörlő kell mindenre azt kész...
Naja....Csak közbe ne legyél tűz alatt.....Csörlő kell mindenre azt kész...
Ha elakad akkor tök mind1....Naja....Csak közbe ne legyél tűz alatt.....
Egy szlovák kommentelő írta szóval vagy igaz vagy nem...
Az az érdekes, hogy MG-ék egy szlovákiai teszten figyeltek fel a török Ejderre, hogy mérete ellenére milyen jól megy. Érdekes, hogy az akkori és későbbi teszteken a szlovákok nem ugyan erre a következtetésre jutottak.Nyilván az is benne van, hogy szlováknak jó nem lehet, ami magyar(oké)
Vajon miért, mert van nekik legalább 2 saját építésű típus, biztosan nem fúrták a többit meg bizonygatták milyen szarok bezzeg a hazai. Nem kell ezeket komolyan venni.Az az érdekes, hogy MG-ék egy szlovákiai teszten figyeltek fel a török Ejderre, hogy mérete ellenére milyen jól megy. Érdekes, hogy az akkori és későbbi teszteken a szlovákok nem ugyan erre a következtetésre jutottak.
Ha így van jól sikerült.Vajon miért, mert van nekik legalább 2 saját építésű típus, biztosan nem fúrták a többit meg bizonygatták milyen szarok bezzeg a hazai. Nem kell ezeket komolyan venni.
az még hagyán hogy könnyen felhasal ráadásúl még úszik is (előfordulhat hogy nagy sárosabb vízben az összes kerék talajt sem ér nemhogy szilárdabb talajt (kötöttebben) BTR kapaszkodjon a gépkerék. (jártunk úgy hogx megkelett bontani az oldalfalát a vízzel telt szakasznak hogy kitudjuk normálisan szedni.A BTR gyenge erőátvitele nem tudja normálisan átadni az amúgy gyengébb motor nyomatékát a kerekeknek, meg könnyebben felhasal mint a gidrán.