Egy szlovák kommentelő írta szóval vagy igaz vagy nem...Érdekes, tegnap éppen a szlovákok írták, hogy leszerepelt...
Egy szlovák kommentelő írta szóval vagy igaz vagy nem...Érdekes, tegnap éppen a szlovákok írták, hogy leszerepelt...
Igen arra reagálva írtam. Amúgy a kommentből inkább az világlik ki, hogy a szlovákoknak a lengyengébb terepjáró képességeűhöz kellett illeszteni a támadás irányát ami a gidrán volt a brancsból, nem pedig elakadt. Ebben nincs semmi meglepő a többi 4x4 fele olyan nehéz volt a többi meg 8x8-as volt.Érdekes, tegnap éppen a szlovákok írták, hogy leszerepelt...
Hát én ezt nem értem.Amúgy a Körösök árterében volt tavaly felázott mocsaras terepen tesztelve és jól teljesített. (motorháztetőig állt a sárban és kijött)
A BTR gyenge erőátvitele nem tudja normálisan átadni az amúgy gyengébb motor nyomatékát a kerekeknek, meg könnyebben felhasal mint a gidrán.Hát én ezt nem értem.
A BTR-re volt az mondva, hogy bennragad a sárban.
Az is kb 14 tonna, de 4 tengelyes, míg a Gidrán 2 tengelyes.
Hélium van a Gidrán gumikerék-tömlőjében?
Hát én ezt nem értem.
A BTR-re volt az mondva, hogy bennragad a sárban.
Az is kb 14 tonna, de 4 tengelyes, míg a Gidrán 2 tengelyes.
Hélium van a Gidrán gumikerék-tömlőjében?
A BTR gyenge erőátvitele nem tudja normálisan átadni az amúgy gyengébb motor nyomatékát a kerekeknek, meg könnyebben felhasal mint a gidrán.
Anno Krazzal rángattuk ki a BMPket a trutyibol.BMP felhasalt,lánc csak keverte a hig sarat,nem tudott fogni semmibe.Kraz meg lesűllyedt a trutyi aljára,tólta a sarat,és átment.Meg kivonszolta a láncost....Van ilyen is,időnként.(BTR akkoriban még nemnagyon volt,PSZH-1el meg meg se kiséreltek arra menni)Hát én ezt nem értem.
A BTR-re volt az mondva, hogy bennragad a sárban.
Az is kb 14 tonna, de 4 tengelyes, míg a Gidrán 2 tengelyes.
Hélium van a Gidrán gumikerék-tömlőjében?
Ez a videó merre található? Sajnos én nem láttam.

Az elèg híg sár lehetett.motorháztetőig állt a sárban és kijött)

Ok ezek a sztorik sofőrfüggők isBakonyi gyakorlaton egykoron, egymás után ment az oszlopban Ural és Csepel, teherautó. Egy zűrös, gödrös, sáros, területen az Ural elakadt és ki kellett húzni. Ugyan azon az útvonalon ,a Csepel átizzadta magát önerőből.
Csörlő kell mindenre azt kész...A BTR gyenge erőátvitele nem tudja normálisan átadni az amúgy gyengébb motor nyomatékát a kerekeknek, meg könnyebben felhasal mint a gidrán.
Van.Csörlő kell mindenre azt kész...
Naja....Csak közbe ne legyél tűz alatt.....Csörlő kell mindenre azt kész...
Ha elakad akkor tök mind1....Naja....Csak közbe ne legyél tűz alatt.....
Egy szlovák kommentelő írta szóval vagy igaz vagy nem...
Az az érdekes, hogy MG-ék egy szlovákiai teszten figyeltek fel a török Ejderre, hogy mérete ellenére milyen jól megy. Érdekes, hogy az akkori és későbbi teszteken a szlovákok nem ugyan erre a következtetésre jutottak.Nyilván az is benne van, hogy szlováknak jó nem lehet, ami magyar(oké)
Vajon miért, mert van nekik legalább 2 saját építésű típus, biztosan nem fúrták a többit meg bizonygatták milyen szarok bezzeg a hazai. Nem kell ezeket komolyan venni.Az az érdekes, hogy MG-ék egy szlovákiai teszten figyeltek fel a török Ejderre, hogy mérete ellenére milyen jól megy. Érdekes, hogy az akkori és későbbi teszteken a szlovákok nem ugyan erre a következtetésre jutottak.

Ha így van jól sikerült.Vajon miért, mert van nekik legalább 2 saját építésű típus, biztosan nem fúrták a többit meg bizonygatták milyen szarok bezzeg a hazai. Nem kell ezeket komolyan venni.![]()
az még hagyán hogy könnyen felhasal ráadásúl még úszik is (előfordulhat hogy nagy sárosabb vízben az összes kerék talajt sem ér nemhogy szilárdabb talajt (kötöttebben) BTR kapaszkodjon a gépkerék. (jártunk úgy hogx megkelett bontani az oldalfalát a vízzel telt szakasznak hogy kitudjuk normálisan szedni.A BTR gyenge erőátvitele nem tudja normálisan átadni az amúgy gyengébb motor nyomatékát a kerekeknek, meg könnyebben felhasal mint a gidrán.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..