[HUN] Ejder Yalcin / Gidrán 4x4

Semmi extra nincs a a gépeinkben (egy rádió nem extra). A spec verizók kivételével, de úgysem azokra gondoltál.
valóban én arra gondoltam hogy fegyvertorony ezekre a járművekre pl nem is kellene. egy géppuska álványon bőven megfelelne mutogatni...
Apu se kellene rá inkább plussz aksi ha a gyerekek lejátszanák véletlen.
tucsa nemigazán kellene rá mondjuk elfér nem tétel...

tvz nek elsőnek eléglenne üzemeltetni meg vezetés gyakorlatokat levezetni rajta. a KIKNYP meg tudná adni a kiképzőszemélyzetet. Aki demozni is vinné. mondjuk. (vagy ahogy célszerű) részletkérdés.(úgyis mindenhol máshogy lenne)
 
A 2. multi cégnél dolgozom eddigi pályafutásom során. Mindkettőnél tilos a fotózás, filmezés, ki is van írva, már a belépésnél a személyi és teher portáknál. Civil autógyártásban érdekelt cégek. Azonban ipari titkaik nekik is vannak, valamint, a renomét nem ronthatja, ha kikerülne egy nem kívánt fotó, vagy videó a cégből. Még akkor sem ha egyébként, ártalmatlan. Illetve sajtónak is meghatározott emberek nyilatkozhatnak csak, akármelyik dolgozó nem. Szerintem ez is érthető.
Èn 1-nèl.

Ott azokra az èpületekre ahol prototípusok,különböző fejlesztèsek folytak ki volt rakva, hogy tilos filmezni/ fotózni.

A gyár ezen èpületeibe gyárlátogatásokat sem rendeztek mint a többi helyre, ahol azok rendszeresek voltak.

Ezekbe az èpületekbe a gyár többi dolgozójának belèpő kártyája sem volt jó.
Be sem jöhettek.

Elvileg!

Mivel kèsöbb amikor visszatèrtem más minősègemben, már senki nem figyelmeztetett,arra hogy itt mi tilos.

A teherportákon nem volt kiírva.

Ès bár illetèktelen nem mehet elvileg be az èpületbe,sofőrök akik árut hozták/vitték, simán bejártak.

WC-re,autómatákhoz.
 
Èn 1-nèl.

Ott azokra az èpületekre ahol prototípusok,különböző fejlesztèsek folytak ki volt rakva, hogy tilos filmezni/ fotózni.

A gyár ezen èpületeibe gyárlátogatásokat sem rendeztek mint a többi helyre, ahol azok rendszeresek voltak.

Ezekbe az èpületekbe a gyár többi dolgozójának belèpő kártyája sem volt jó.
Be sem jöhettek.

Elvileg!

Mivel kèsöbb amikor visszatèrtem más minősègemben, már senki nem figyelmeztetett,arra hogy itt mi tilos.

A teherportákon nem volt kiírva.

Ès bár illetèktelen nem mehet elvileg be az èpületbe,sofőrök akik árut hozták/vitték, simán bejártak.

WC-re,autómatákhoz.

Persze hogy a szállító cégek kamionsofőrjei is vehetnek kávét, mehetnek az étterembe. de ettől még nem fotózhatnak, videózhatnak.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A Nurol Makina részt vesz Litvániában a 2023. április 26-án megrendezésre kerülő „Live Firing Show 2023” eseményen. A korábban számos konfigurációban tervezett és gyártott Ejder Yalçın Mortar jármű a Rheinmetall cég Ragnarok 120 mm-es aknavető rendszerével fog lőni.
 
Ugyan ezek voltak. Simán retardált a rendszer és minden rendezvény előtt megy a vakarózás hogy most akkor lehet e benézni a gépekbe vagy se, aztán ha elfelejtkeznek róla akkor lehet.

Ilyenkor kellene elmondani, hogy a neten fent van külföldi oldalakon az adott gép belsejének a fotója, bárki megnézheti mi van benne.

Neten van, amiket berakok, tehát ha érdekel valakit, meg tudja nézni. Leopárd 2 A7 belső fotók, elvileg. Harckocsizók biztosan jobban tudják. Példaként raktam fel, tehát ha itthon tilos lesz, még benézni is, külföldi oldalakon meg lehet nézni a belsőt. :)

detpbog-66c3294f-d055-4df5-903a-6441372016b6.jpg

haqgk3k7bpq31.jpg

bbca60f6-8e37-44a8-9da0-cb98720e87ca.jpeg

main-qimg-5c304c7b7b7444372fea54435c7b5516-lq
 
  • Tetszik
Reactions: Torgamba and Ocses
Ilyenkor kellene elmondani, hogy a neten fent van külföldi oldalakon az adott gép belsejének a fotója, bárki megnézheti mi van benne.

Neten van, amiket berakok, tehát ha érdekel valakit, meg tudja nézni. Leopárd 2 A7 belső fotók, elvileg. Harckocsizók biztosan jobban tudják. Példaként raktam fel, tehát ha itthon tilos lesz, még benézni is, külföldi oldalakon meg lehet nézni a belsőt. :)

detpbog-66c3294f-d055-4df5-903a-6441372016b6.jpg

haqgk3k7bpq31.jpg

bbca60f6-8e37-44a8-9da0-cb98720e87ca.jpeg

main-qimg-5c304c7b7b7444372fea54435c7b5516-lq
Mièrt ide?
Mièrt nem a Leo topicba. o_O
 
Ilyenkor kellene elmondani, hogy a neten fent van külföldi oldalakon az adott gép belsejének a fotója, bárki megnézheti mi van benne.

Neten van, amiket berakok, tehát ha érdekel valakit, meg tudja nézni. Leopárd 2 A7 belső fotók, elvileg. Harckocsizók biztosan jobban tudják. Példaként raktam fel, tehát ha itthon tilos lesz, még benézni is, külföldi oldalakon meg lehet nézni a belsőt. :)

detpbog-66c3294f-d055-4df5-903a-6441372016b6.jpg

haqgk3k7bpq31.jpg

bbca60f6-8e37-44a8-9da0-cb98720e87ca.jpeg

main-qimg-5c304c7b7b7444372fea54435c7b5516-lq

Oda kell menni ilyen képekkel, és zsírkrétával berajzolni a különbséget. ;)
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: geseft and Venom85
Amit a videóban látsz. Összehoztuk a 3 céget és megszponzoráltuk magunknak a fejlesztést.
Az a kérdés, hogy nekünk ebből lesz-e hasznunk a saját rendszeresítésen túl.
A felnyíló tetejű EJDER YALÇIN török termék, amely korábban is létezett. Az aknavető norvég - bár a törökök bármit bele tesznek igény esetén, szóval ehhez sem kellünk. Aknavetőlőszer is osztrák - majd ha elkészül várpalotai gyár akkor talán magyar lesz, de az meg pont senkitnnem érdekel: aknavető lőszert sokan gyártanak ahogy aknavető csövet is.

Szóval annyival nem vagyunk előbbre hadiparilag sajnos.
 
Az a kérdés, hogy nekünk ebből lesz-e hasznunk a saját rendszeresítésen túl.
A felnyíló tetejű EJDER YALÇIN török termék, amely korábban is létezett. Az aknavető norvég - bár a törökök bármit bele tesznek igény esetén, szóval ehhez sem kellünk. Aknavetőlőszer is osztrák - majd ha elkészül várpalotai gyár akkor talán magyar lesz, de az meg pont senkitnnem érdekel: aknavető lőszert sokan gyártanak ahogy aknavető csövet is.

Szóval annyival nem vagyunk előbbre hadiparilag sajnos.
Tehát szüksége volt a Honvédségnek egy 4x4 önjáró aknavető rendszerre.

Piacot kutattak. :)
Ehhez kellett egy jó 4x4, megvan Kaposvaron fogjuk gyártani.
Kellett egy modern aknavető rendszer, a házi beszállítónk a Zalafém hozott.
Kell bele lőszer, Palotán fogjuk gyártani.

Volt 3 cég, megkértük, dobják össze amilyük van. Ezt faszán lekoordináltuk.
Így megszületett az, ami.

Hogy a hadiipar mit profitál belőle a jövő zenéje. Első körben hazai igényre biztos jó lesz.

Tehát mit csináltunk meg? Összehoztunk egy új önjáró aknavetőrendszert, amit itthon tudunk gyártani. A többi ha lesz, extra.
 
Tehát szüksége volt a Honvédségnek egy 4x4 önjáró aknavető rendszerre.

Piacot kutattak. :)
Ehhez kellett egy jó 4x4, megvan Kaposvaron fogjuk gyártani.
Kellett egy modern aknavető rendszer, a házi beszállítónk a Zalafém hozott.
Kell bele lőszer, Palotán fogjuk gyártani.

Volt 3 cég, megkértük, dobják össze amilyük van. Ezt faszán lekoordináltuk.
Így megszületett az, ami.

Hogy a hadiipar mit profitál belőle a jövő zenéje. Első körben hazai igényre biztos jó lesz.

Tehát mit csináltunk meg? Összehoztunk egy új önjáró aknavetőrendszert, amit itthon tudunk gyártani. A többi ha lesz, extra.
Ha saját felhasználás a cél, akkor oké: a török. osztrák és német cégek összeraktak nekünk valamit, ami remélhetőleg jó lesz.
Csak az első szokás szerint "hurrá optimista" kommentedről egy vicc jutott eszembe:

Elefánt és kisegér megy át a hídon. A kisegér megszólal:
- Hű Elefánt! Hallod hogy mennyire dübörgünk!


Ebből a produkcióból a magyar hadipar a kisegér - bár az is lehet, hogy csak annak a hátán csimpaszkodó bolha... :)

Nagyon örülnék már tényleg valamilyen haza produkciónak. Pl. egy RCWS-t 2-3 év alatt ki lehet fejleszteni - a harmad ekkora Szlovéniának van ilyen cége! Szerintem műegyetemi diákok összeraknak egy ilyet proto-szinten 1 év alatt, még sincs saját egyelőre!
 
Ha saját felhasználás a cél, akkor oké: a török. osztrák és német cégek összeraktak nekünk valamit, ami remélhetőleg jó lesz.
Csak az első szokás szerint "hurrá optimista" kommentedről egy vicc jutott eszembe:

Elefánt és kisegér megy át a hídon. A kisegér megszólal:
- Hű Elefánt! Hallod hogy mennyire dübörgünk!


Ebből a produkcióból a magyar hadipar a kisegér - bár az is lehet, hogy csak annak a hátán csimpaszkodó bolha... :)

Nagyon örülnék már tényleg valamilyen haza produkciónak. Pl. egy RCWS-t 2-3 év alatt ki lehet fejleszteni - a harmad ekkora Szlovéniának van ilyen cége! Szerintem műegyetemi diákok összeraknak egy ilyet proto-szinten 1 év alatt, még sincs saját egyelőre!
Nem mint hadiipari sikerre gondoltam. Egyszerűen egy lik sikeres pótlására.

Persze a fanboykodással azért direkt provokáltam, De az állandó nyünnyögés (nem neked szól) engem zavar, miközben egyértelműen kimozdultunk egy évtizedes süllyedő mocsárból és azt így kompenzálom. :D
 
Ha saját felhasználás a cél, akkor oké: a török. osztrák és német cégek összeraktak nekünk valamit, ami remélhetőleg jó lesz.
Csak az első szokás szerint "hurrá optimista" kommentedről egy vicc jutott eszembe:

Elefánt és kisegér megy át a hídon. A kisegér megszólal:
- Hű Elefánt! Hallod hogy mennyire dübörgünk!


Ebből a produkcióból a magyar hadipar a kisegér - bár az is lehet, hogy csak annak a hátán csimpaszkodó bolha... :)

Nagyon örülnék már tényleg valamilyen haza produkciónak. Pl. egy RCWS-t 2-3 év alatt ki lehet fejleszteni - a harmad ekkora Szlovéniának van ilyen cége! Szerintem műegyetemi diákok összeraknak egy ilyet proto-szinten 1 év alatt, még sincs saját egyelőre!

Azért ne essünk a ló egyik oldalára se! Gáspárunk azért előszeretettel mesélte/panaszkodott, hogy ezeknek a cégeknek annyira különbözött mindig is a filozófiájuk, hogy amikor már azt hitte, hogy harmadjára végre le van tudva egy vitatott téma, képesek voltak előhozakodni vele és újra kezdeni. És egészen a tesztekig például maguk a németek sem hittek benne, hogy ennyire stabil, pontos alap platform a török, hiába láttak számokat papíron.
Szóval az ő szavaiból nagyon azt éreztem, hogy ennek a projektnek kellett egy koordinátor, akik mi voltunk. Ez az én szememben olyasmi, hogy egy cég lehet nem is saját maga gyárt csövet... sőt(!), a motorokat és jó pár rendszert érkezése se lenne minőségben előállítani... Mégis elfogadom komoly cégnek, ha megrendeli x gyártótól az acélcsövet, y gyártótól a pumpákat és egy kőolaj vezetéket épít egy olyan szakaszon, amiben rajta kívül senki más sem hisz.
Szóval ebben igaza van, lehet nem az utolsó csavarig mi terveztük és gyártottuk, de Gazsinak nem kevés munkája volt benne, hogy egy honvédségi igény után megvettünk 1 osztrák gyárat, összeválogattunk két csúcstechnológiát gyártó partnert és kihajtottuk belőlük azt, amit maguktól soha nem alkottak volna meg, még ha képesek is lettek volna rá.
És most azt látjuk, hogy most meg előszeretettel viszik és dicsekednek vele, mint részben az ő termékük.