[HUN] Ejder Yalcin / Gidrán 4x4

Csak azt felejti el megmagyarázni, hogy miért fontosabb nekünk a Yürök mint a Gidrán. A kettő koppra ugyanazt tudja, csak a Gidrán angyobb méretű mint a Yürök.
Pl terepjáró kèpessègük nem ugyanolyan.
A mèretükből adódva meg nem ugyanarra jók.
Mert ha igen akkor mègjobban elbasztuk. Hisz ha koppra ugyanazt tudja, akkor a jobb terepjáró kèpessègűt kellett volna venni.

De ez megint csak egy kretèn politikus kinyilatkozása.
 
Pl terepjáró kèpessègük nem ugyanolyan.
A mèretükből adódva meg nem ugyanarra jók.
Mert ha igen akkor mègjobban elbasztuk. Hisz ha koppra ugyanazt tudja, akkor a jobb terepjáró kèpessègűt kellett volna venni.

De ez megint csak egy kretèn politikus kinyilatkozása.
Alapvetően tudják/nem tudják ugyanazt.
Egyik sem arra van, hogy támadj vagy védekezz vele. Amit leírtak neki "hibaként" a Gidránnal kapcsolatban az ugyanúgy fennáll a Yüröknél is. Egyik sem klasszikus APC.
 
  • Tetszik
Reactions: Bálint
Alapvetően tudják/nem tudják ugyanazt.
Egyik sem arra van, hogy támadj vagy védekezz vele. Amit leírtak neki "hibaként" a Gidránnal kapcsolatban az ugyanúgy fennáll a Yüröknél is. Egyik sem klasszikus APC.
Az ukrán videókban is látszik, hogy mennyire hasznos bármi, amivel pár embert és a felszerelésüket el lehet szállítani gyorsan A-ból B-be. Kb. katonai taxik. A legtöbb jármű nem a tűzvonalban mozog, átcsoportosításhoz, ellátmány, felszerelés szállításához, vagy épp gyors kivonáshoz kell.
Ilyen szempontból aranyat érnek a civil pickup-ok, a használható SUV-ok, de még egy jó kombi is. (Pl. a mi Citroen C5-ösünk a szintszabályozható hidro-pneumatikus felfüggesztéssel még gyatrább 4x4-es SUV-okat is megalázna. Akinek nem volt hidrós Citromja, annak fogalma sincs mennyivel többet tud szorult helyzetben, mint egy hagyományos felfüggesztés)
Szóval kell a sok jármű segédszerepbe. Ha nem tűzvonalban mozog, akkor pedig az aknavédelem fontosabb, mint a tűzállóság.

Ezért írtam már korábban is, hogy én fejlesztenék olyan repülő drónt, ami képes ellátmányt vagy egy embert szállítani, kimenteni.
 
Az ukrán videókban is látszik, hogy mennyire hasznos bármi, amivel pár embert és a felszerelésüket el lehet szállítani gyorsan A-ból B-be. Kb. katonai taxik. A legtöbb jármű nem a tűzvonalban mozog, átcsoportosításhoz, ellátmány, felszerelés szállításához, vagy épp gyors kivonáshoz kell.
Ilyen szempontból aranyat érnek a civil pickup-ok, a használható SUV-ok, de még egy jó kombi is. (Pl. a mi Citroen C5-ösünk a szintszabályozható hidro-pneumatikus felfüggesztéssel még gyatrább 4x4-es SUV-okat is megalázna. Akinek nem volt hidrós Citromja, annak fogalma sincs mennyivel többet tud szorult helyzetben, mint egy hagyományos felfüggesztés)
Szóval kell a sok jármű segédszerepbe. Ha nem tűzvonalban mozog, akkor pedig az aknavédelem fontosabb, mint a tűzállóság.

Ezért írtam már korábban is, hogy én fejlesztenék olyan repülő drónt, ami képes ellátmányt vagy egy embert szállítani, kimenteni.
Ne keverd össze a szükségmegoldásokat a valódi megoldásokkal.
 
  • Vicces
Reactions: Pogány
ASELSAN torony a magyar Ejder Yalçın számára

️ SSB:

Megtartottuk a Nurol Makina cég által Magyarországra exportálandó 56 Ejder Yalçın páncélozott taktikai jármű Magyarországra történő exportjához szükséges lövegtorony és lőállás célrendszerének aláírási ceremóniáját.

Nagy jelentőséget tulajdonítunk a vállalataink közötti együttműködésnek, amely nagyon fontos exportunk szempontjából.

Úgy gondoljuk, hogy a hasonló együttműködések, közös tanulmányok és megállapodások száma a következő napokban még tovább fog növekedni. Ily módon növelni fogjuk védelmi ipari vállalataink közös hozzájárulását országunk fejlődéséhez.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ne keverd össze a szükségmegoldásokat a valódi megoldásokkal.
Én egyszerűen nem hiszlek el. :D

Zajlott lejegyzetten és olvashatón, és ma zajlik a szemed előtt akárhány háború, azok minden szükségmegoldásával, hogy a háború zajoljék még és te rendületlenül hiszel abban, hogy az az összes háború extrém kivétel volt és faszság egyáltalán gondolni is előre a szükséges opciókra amikre a példákat láthatod ezekben a háborúkban. Semmi tanulási készség és rendületlenül hiszel abban is, hogy akiben van ilyen készség, az hülye, mert a háborúra nem kell felkészülni a pár zlj modern technikánál jobban, előre dolgozni, gondolni a szükségekre faszság. És persze mindenki mással van baj. :D
 
ASELSAN torony a magyar Ejder Yalçın számára

️ SSB:

Megtartottuk a Nurol Makina cég által Magyarországra exportálandó 56 Ejder Yalçın páncélozott taktikai jármű Magyarországra történő exportjához szükséges lövegtorony és lőállás célrendszerének aláírási ceremóniáját.

Nagy jelentőséget tulajdonítunk a vállalataink közötti együttműködésnek, amely nagyon fontos exportunk szempontjából.

Úgy gondoljuk, hogy a hasonló együttműködések, közös tanulmányok és megállapodások száma a következő napokban még tovább fog növekedni. Ily módon növelni fogjuk védelmi ipari vállalataink közös hozzájárulását országunk fejlődéséhez.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Na csak kibújt a szög a tavalyi rendelésről is, csodálkoztam is hogy nem jelentik be.
 
Az ukrán videókban is látszik, hogy mennyire hasznos bármi, amivel pár embert és a felszerelésüket el lehet szállítani gyorsan A-ból B-be. Kb. katonai taxik. A legtöbb jármű nem a tűzvonalban mozog, átcsoportosításhoz, ellátmány, felszerelés szállításához, vagy épp gyors kivonáshoz kell.
Ilyen szempontból aranyat érnek a civil pickup-ok, a használható SUV-ok, de még egy jó kombi is. (Pl. a mi Citroen C5-ösünk a szintszabályozható hidro-pneumatikus felfüggesztéssel még gyatrább 4x4-es SUV-okat is megalázna. Akinek nem volt hidrós Citromja, annak fogalma sincs mennyivel többet tud szorult helyzetben, mint egy hagyományos felfüggesztés)
Szóval kell a sok jármű segédszerepbe. Ha nem tűzvonalban mozog, akkor pedig az aknavédelem fontosabb, mint a tűzállóság.

Ezért írtam már korábban is, hogy én fejlesztenék olyan repülő drónt, ami képes ellátmányt vagy egy embert szállítani, kimenteni.
Azért a C5-terepjarasat ne eroltesd. Az élettartam csökken, és minden sarban beragad. Mi már rangattunk olyat sarbol Skoda Fabiaval, ami kibaszott vicces volt.
Sőt, a szlovák vasutasok meg rángattak Fabiaval biztosító berendezések kollégák által beragasztott Dacia dustert is, amire energy saver gumit rakott a cegvezetes sporolasbol. Jaj, ott is hogy röhögtem.
Bármelyik picit emelt, négykerék és suv jobb terepre, de egy hadsereg háború előtt vegyen pár ezer Toyota pickupot. A háború költségeihez képest pina füst költség.
 
Ne keverd össze a szükségmegoldásokat a valódi megoldásokkal.
Azért a C5-terepjarasat ne eroltesd. Az élettartam csökken, és minden sarban beragad. Mi már rangattunk olyat sarbol Skoda Fabiaval, ami kibaszott vicces volt.
Sőt, a szlovák vasutasok meg rángattak Fabiaval biztosító berendezések kollégák által beragasztott Dacia dustert is, amire energy saver gumit rakott a cegvezetes sporolasbol. Jaj, ott is hogy röhögtem.
Bármelyik picit emelt, négykerék és suv jobb terepre, de egy hadsereg háború előtt vegyen pár ezer Toyota pickupot. A háború költségeihez képest pina füst költség.
Ahh! Nagyon félrement a lényeg. Lehet én nem voltam elég egyértelmű. Rohadtul nem azt mondtam, hogy vegyünk kombi C5-öket a seregnek. Sőt, én sem terepezek vele, de biza mentem már vele olyan helyen (nem sárban) ahol sok SUV tulaj elsápadna. (lásd Honda CR-V svéd teszt a kamu 4x4-ről)
A pár ezer pickup ott van a civil szférában.
Én arról beszéltem - bár ezek szerint lehet túl bonyolultan - hogy igenis kell a sok Gidrán, NMS kiegészítő jármű. Mint ahogy @Negan is emlegeti, hogy a teherautó is van olyan fontos, mint ami tud lőni.

Egyébként ettől függetlenül én nem nézem le a szükségmegoldásokat sem. Egy "normális", elhúzódó háborúban idővel egyre több kell! Az ukrán nem "normális", proxi háború világháborús gazdasági erőfeszítésekkel.
Ha viszont két M.o. kaliberű ország esik egymásnak anélkül, hogy a fél világ támogatja őket, akkor gyorsan elfogynak a valódi megoldások. Ilyenkor fontos, a kisipar, a kreativitás és az alkalmazkodóképesség.
Az amik Vietnámban 2. vh-s A-1-eseket, B-26-osokat, C-47-eseket stb. használtak (AC-47, majd AC-119 végül AC-130, az egész gunship program a szükségmegoldások koronázatlan királya). A zsidók egész 20. századi hadtörténete hemzseg az okos, kényszerű szükségmegoldásoktól. A jugó T-34-esekről és a beröffentett múzeumi tankokról már nem is beszélve.
De ha itt valaki 15-20 éve azt mondja, hogy menjünk rá a kisméretű drónok fejlesztésére, rendszeresítésére mert az game-changer, lehet nagy lett volna a röhögés.
 
Ahh! Nagyon félrement a lényeg. Lehet én nem voltam elég egyértelmű. Rohadtul nem azt mondtam, hogy vegyünk kombi C5-öket a seregnek. Sőt, én sem terepezek vele, de biza mentem már vele olyan helyen (nem sárban) ahol sok SUV tulaj elsápadna. (lásd Honda CR-V svéd teszt a kamu 4x4-ről)
A pár ezer pickup ott van a civil szférában.
Én arról beszéltem - bár ezek szerint lehet túl bonyolultan - hogy igenis kell a sok Gidrán, NMS kiegészítő jármű. Mint ahogy @Negan is emlegeti, hogy a teherautó is van olyan fontos, mint ami tud lőni.

Egyébként ettől függetlenül én nem nézem le a szükségmegoldásokat sem. Egy "normális", elhúzódó háborúban idővel egyre több kell! Az ukrán nem "normális", proxi háború világháborús gazdasági erőfeszítésekkel.
Ha viszont két M.o. kaliberű ország esik egymásnak anélkül, hogy a fél világ támogatja őket, akkor gyorsan elfogynak a valódi megoldások. Ilyenkor fontos, a kisipar, a kreativitás és az alkalmazkodóképesség.
Az amik Vietnámban 2. vh-s A-1-eseket, B-26-osokat, C-47-eseket stb. használtak (AC-47, majd AC-119 végül AC-130, az egész gunship program a szükségmegoldások koronázatlan királya). A zsidók egész 20. századi hadtörténete hemzseg az okos, kényszerű szükségmegoldásoktól. A jugó T-34-esekről és a beröffentett múzeumi tankokról már nem is beszélve.
De ha itt valaki 15-20 éve azt mondja, hogy menjünk rá a kisméretű drónok fejlesztésére, rendszeresítésére mert az game-changer, lehet nagy lett volna a röhögés.
Helyzet az,hogy volt mar ilyen magyar elgondolas 30 ve is....Szojka PNRbol már elgondoltak kamikaze valtozatot is.
De gyakorlati fejlesztes nem volt.
 
Ahh! Nagyon félrement a lényeg. Lehet én nem voltam elég egyértelmű. Rohadtul nem azt mondtam, hogy vegyünk kombi C5-öket a seregnek. Sőt, én sem terepezek vele, de biza mentem már vele olyan helyen (nem sárban) ahol sok SUV tulaj elsápadna. (lásd Honda CR-V svéd teszt a kamu 4x4-ről)
A pár ezer pickup ott van a civil szférában.
Én arról beszéltem - bár ezek szerint lehet túl bonyolultan - hogy igenis kell a sok Gidrán, NMS kiegészítő jármű. Mint ahogy @Negan is emlegeti, hogy a teherautó is van olyan fontos, mint ami tud lőni.

Egyébként ettől függetlenül én nem nézem le a szükségmegoldásokat sem. Egy "normális", elhúzódó háborúban idővel egyre több kell! Az ukrán nem "normális", proxi háború világháborús gazdasági erőfeszítésekkel.
Ha viszont két M.o. kaliberű ország esik egymásnak anélkül, hogy a fél világ támogatja őket, akkor gyorsan elfogynak a valódi megoldások. Ilyenkor fontos, a kisipar, a kreativitás és az alkalmazkodóképesség.
Az amik Vietnámban 2. vh-s A-1-eseket, B-26-osokat, C-47-eseket stb. használtak (AC-47, majd AC-119 végül AC-130, az egész gunship program a szükségmegoldások koronázatlan királya). A zsidók egész 20. századi hadtörténete hemzseg az okos, kényszerű szükségmegoldásoktól. A jugó T-34-esekről és a beröffentett múzeumi tankokról már nem is beszélve.
De ha itt valaki 15-20 éve azt mondja, hogy menjünk rá a kisméretű drónok fejlesztésére, rendszeresítésére mert az game-changer, lehet nagy lett volna a röhögés.
Biztos feltűnt, hogy nemhogy rendes de semmilyen háborút nem vívunk. Szóval miért is akarsz szükségmegoldasokat erőltetni?