Így már érthető. - Kár, hogy az A330 MRTT sok millió Euróra van a civil A332F-től...!!!Bocsi az A-330 200F.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Így már érthető. - Kár, hogy az A330 MRTT sok millió Euróra van a civil A332F-től...!!!Bocsi az A-330 200F.
Jaj dehogy, el ne kezdd megint ezt a régi agymenest.Amit jó lenne bevonultatni,és tényleg átpofozni MRTT-nek....
Hallottál már a cseppről,mitől túlcsordul a pohár?Igazábol qrva közel állunk 2008 megismétlődéséhez.Csak az EU pénzek miatt nem vagyunk ugyanott.Mihelyst az EU elzárja a pénzcsapot (és ha a vajda hatalmon marad,ez várható,mert tele van a faxuk a pofátlan lopásokkal),a költségvetés összeomlik.Masszivan deficites az most is (mióta az eszemet tudom,mindig az volt).Úgy omlik össze az egész hőbelebanc,mint a kártyavár.Nana vigyázz mit beszélsz, rengeteg pénzbe kerülne...!Még a végén Paks portásfülkéjének az ajtaját is el kellene adni...!
2010 óta most először masszívan deficites (addig nem masszívan csak kicsit ), mivel az Eu a Covid miatt engedélyezte a hiánycélok figyelmen kívül hagyását.Hallottál már a cseppről,mitől túlcsordul a pohár?Igazábol qrva közel állunk 2008 megismétlődéséhez.Csak az EU pénzek miatt nem vagyunk ugyanott.Mihelyst az EU elzárja a pénzcsapot (és ha a vajda hatalmon marad,ez várható,mert tele van a faxuk a pofátlan lopásokkal),a költségvetés összeomlik.Masszivan deficites az most is (mióta az eszemet tudom,mindig az volt).Úgy omlik össze az egész hőbelebanc,mint a kártyavár.
Aztán mi a tökömért buknánk a cargo képességet?Ha nincsenek rajta a tankoló konténerek,pilonok (merev tankolócső nekünk nem is kéne ),meg se különbözteted a normál teherszálllitótol ránézésre....Jaj dehogy, el ne kezdd megint ezt a régi agymenest.
Totalisan felesleges őrültség lenne, abszolút penztemeto. A vilag legnagyobb marhasaga 14 gep mellé, pláne egy zsebkendőnyi országban, különösen úgy, hogy jonnek a multirole, tankernek is hibátlan Milleniumok.
Az hagyján, de akkor buknank a cargo kepesseget is, kb negyszeresen tokon szúrnank magunkat.
Stabil szót kellett volna használnom,mert azt értettem alatta,hogy folyamatosan az (mea culpa,rosszul fogalmaztam).És folyamatosan növekedett az adóság is,most 2x akkora,mint 2010ben.Csak a gazdaság egy darabig jobban növekedett,mint a hitelállomány.Viszont ennek a növekedésnek a jelentős részét az EU pénzek generálták,nem a termelő beruházások.Ha az EU elzárja a pénzcsapot,mi igen gyorsan összeomlunk.2010 óta most először masszívan deficites (addig nem masszívan csak kicsit ), mivel az Eu a Covid miatt engedélyezte a hiánycélok figyelmen kívül hagyását.
Err, no. Az MRTT az egy atkonvertalt modell, az mar nem cargo többé.Aztán mi a tökömért buknánk a cargo képességet?Ha nincsenek rajta a tankoló konténerek,pilonok (merev tankolócső nekünk nem is kéne ),meg se különbözteted a normál teherszálllitótol ránézésre....
Nana vigyázz mit beszélsz, rengeteg pénzbe kerülne...!Még a végén Paks portásfülkéjének az ajtaját is el kellene adni...!
Spanyolország megerősítette három használt Airbus A330-as vásárlását, hogy azokat tankergépekké alakítsák át...
The Spanish Air Force’s 45 Wing will operate those the type when the first MRTT is delivered in 2023.
Spanish Ministry of Defence signs order for three Airbus A330 MRTT
The Spanish Ministry of Defence has signed the formal order for the acquisition of three Airbus A330 Multi-Role Tanker Transport aircraft (MRTT).www.airbus.com
Err, no. Az MRTT az egy atkonvertalt modell, az mar nem cargo többé.
Te valamiféle multirole kitrol beszelsz talán, azt nem ismerem.
A Wiki és saját tudomásom szerint is az Airbus A330 MRTT az egy permanensen dedikalt tankerre atepitett A330-200 teherszállító:
"An Airbus A330-200 converted by Airbus Military for air-refuelling duties."
Ertem, koszi. De hogyan menne ez a gyakorlatban? Ez azert messze nem az a flexible multirole, mint a Milleneumban, ahol kb egy ora alatt lesz belőle tanker vagy intenzív kórházi egység stb...? Fel napos-egynapos atszerelgetesek?Nem mintha ez a téma idevaló lenne. A költségvetéses meg mégennyire sem.A330 MRTT
As the most capable new-generation tanker, combat-proven and with unique multi-role capabilities, the A330 MRTT – based on the successful A330-200 – is the benchmark for multi-role tankers. As a new-generation tanker, the A330 MRTT is a perfect replacement for older aircraft under fleet...www.airbus.com
Ez hitelfelvétel......állampapír-eladásokból és nemzetközi államkötvénykibocsátásokból finanszírozzák.
Üdv a világgazdaságban.Ez hitelfelvétel......
Mivel fel van készítve, hogy különféle konfigurációkban használható, a személyzet kiképzettsége inkább a meghatározó az átszerelések gyorsaságánál.Ertem, koszi. De hogyan menne ez a gyakorlatban? Ez azert messze nem az a flexible multirole, mint a Milleneumban, ahol kb egy ora alatt lesz belőle tanker vagy intenzív kórházi egység stb...? Fel napos-egynapos atszerelgetesek?
Ugyanakkor még mindig állítom, hogy totál értelmetlen pénzkidobás lenne, lasd feljebb minden más érvet ellene.
Oke, tegyük fel ez mind viszonylag emberi időben - mondjuk fél nap alatt - megoldható oda-vissza, ember is van mindig, minden van mindig.
Nem.Az MRTT beszékezve (palettákon a fotelek) utas/csapatszállitó.Kiszékezve cargo-és bármelyik állapotában tanker.Nekünk a merev boomra nincs szükségünk,csak a hajlékonycsöves konténerekre.Azok meg leszerelhetők.Igy ha nincsnek fent a töltőkonténerek,csak egy sima cargo gép.
Pontosan! Magyar állam nem az OTP-be megy be CSOK-ra rakétákat venni!Ez hitelfelvétel......
A nyugdíjakra fordított összegből meg 100 KC is kijönne, ezt így talán nem szerencsés összehasonlítani mindennel.Látom az arányokkal problémáitok van....!Még egyszer csak Paksból kijönne a teljes Zrinyi, és akkor még hol van Ferihegy stb. !Még ha hitelből is...!Ha jól értem akkor szerintetek a harmadik KC miatt fizetéskételen lenne az ország..??HEHe
@krisss ,melyik rovatban vitáztam erről @pöcshuszár -ral?Nincs kedvem megint ugyanazt leirni. @kamm ,olvasd el légysz ott.Oke, tegyük fel ez mind viszonylag emberi időben - mondjuk fél nap alatt - megoldható oda-vissza, ember is van mindig, minden van mindig.
De még mindig kérdés a masik három "tokonszuras":
- minek elbaszarintani csillagászati osszeget erre 14 Gripen mellett
- raadasul a farzseb méretű legterunkkel
- miközben egy év múlva jön az első Millenium, kétórás tankerkepesseggel, onvedelmi remdszerek miatt akárhol bevethetően, majd egy év múlva egy másik...?
Pluszos költségvetése a világon Kínán és néha a németeken kívül senkinek sincs.....Ez hitelfelvétel......