Röviden:
Összesítve: Az NMS 4X4 kicsivel előzi a(z esős) terepen dagonyázó Gidránt és mindketten állva hagyták a gyenge védelem/nehezen kezelhetőség, és sok más miatt messze lemaradt BTR-80A-t(ami ennek ellenére terepen a legjobb !!!).
Ár/Érték arányban az utóbbinál az NMS nyert a GIDRÁN előtt, a kora --és döntően ebből fakadó hátrányok miatt) miatt messze lemaradt BTR előtt. Az elesőnél kicsit hallucinált az AI/MI, mert fa-ék egyszerű sorrendben az egyébként a számok alapján másidik Gidránt hozta ki győztesnek.
Holnapra megkérdezem majd a "talált" gépidőben, hogy mi lenne az eredmény egy meglévő(tehát nem kell megvenni=> TESCO-gazdaságos) BTR állomány önerős -- ??? -- LEGO-zós felújítása esetén.
.
.
- A nyolc kerék az nyolc kerék, terepen a BTR a kiráky(amíg nem lőnek rá! ),
- a Gidrán esőben le-ne-menjen az útról!
- Az NMS 4X4 a kisebb mérete(=> súlya) miatt majdnem olyan jól terepezik, mint 8X8-as BTR-80A "csataló", de sokkal dinamikusabb,
- bár "szűkebb", kevésbé komfortos, kevesebb katonának(amiből nekünk ugyebár rengeteg van, jaaa NEM).
Összesítve: Az NMS 4X4 kicsivel előzi a(z esős) terepen dagonyázó Gidránt és mindketten állva hagyták a gyenge védelem/nehezen kezelhetőség, és sok más miatt messze lemaradt BTR-80A-t(ami ennek ellenére terepen a legjobb !!!).
Ár/Érték arányban az utóbbinál az NMS nyert a GIDRÁN előtt, a kora --és döntően ebből fakadó hátrányok miatt) miatt messze lemaradt BTR előtt. Az elesőnél kicsit hallucinált az AI/MI, mert fa-ék egyszerű sorrendben az egyébként a számok alapján másidik Gidránt hozta ki győztesnek.

Holnapra megkérdezem majd a "talált" gépidőben, hogy mi lenne az eredmény egy meglévő(tehát nem kell megvenni=> TESCO-gazdaságos) BTR állomány önerős -- ??? -- LEGO-zós felújítása esetén.

.
.