[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

Remélem a japóknak meg van még a Yamato és a Musashi 460 mm hajóágyúinak tervrajzai na azok pont jók lennének,akkor aztán mindenki megnyugodhatna,hogy rendelkezünk a megfelelő tuzerővel a Lynx-n:)
Remélem ezt úgy érted, hogy kizárólag a három ágyús toronnyal szerelve. Önmagában egy darab/jármű éppenhogy súrolja alulról a csúzli kategóriát. :D
 
Remélem ezt úgy érted, hogy kizárólag a három ágyús toronnyal szerelve. Önmagában egy darab/jármű éppenhogy súrolja alulról a csúzli kategóriát. :D

Lehet,hogy egy kicsit nagyobb átmérőjű toronykoszorúra lesz szükség.
FqN57Sz.jpg
 

Nagy köszönet a feltett anyagokért!

Számomra újdonság, hogy a motor nem V12 (Liebherr 9612, 27 liter lökettérfogatú), hanem egy sor hatos, ismeretlen típusú és gyártójú, 18 literes, kétlépcsős turbófeltöltésű dízelmotor, mely névleges teljesítménye 800 KW, ami rövid időre 850 KW-ra növelhető. Sehol nem említik, hogy ki gyártja ezt a motort, úgyhogy fel van adva a lecke. Ki gyárt 18 literes sor hatos 800 KW-os motort?
Annyi valószínű, hogy ez kisebb és könnyebb lehet a terjedelmes V12-nél, ami 2300 kg volt szárazon.
screenshot-www-liebherr-com-2018-07-30-20-20-31.png

Vajon mi lehet a csere oka?
Annyit írnak még, hogy:
- maximális nyomaték 4300 Nm (1200-1900 fordulat/perc)
- maximális teljesítményhez tartozó fordulatszám 2300 fordulat/perc.

Valakinek tipp, vagy pontosabb információ a motor típusáról?
 
Sor hatos, 18 literes dízelmotorban egyelőre csak ezt találtam, ez jelenleg 620 KW-os teljesítményű. Szintén Liebherr.
liebherr-diesel-engined976-pim.jpg


Configuration In-line engine
Number of cylinders 6
Flywheel housing SAE 0 / SAE 1
Bore 148 mm
Stroke 174 mm
Displacement 18.0 l
Rated power 440 - 620 kW
Rated speed 1,500 - 1,900 min¯¹
Max. torque 3,650 Nm
Dimensions (L/W/H) 1,545 / 987 / 1,215 mm
Dry weight 1,850 kg

Lehet, hogy ennek egy fejlesztett változata lenne a V12 helyett a Lynx szériagyártású változat erőforrása?
 
Nagy köszönet a feltett anyagokért!

Számomra újdonság, hogy a motor nem V12 (Liebherr 9612, 27 liter lökettérfogatú), hanem egy sor hatos, ismeretlen típusú és gyártójú, 18 literes, kétlépcsős turbófeltöltésű dízelmotor, mely névleges teljesítménye 800 KW, ami rövid időre 850 KW-ra növelhető. Sehol nem említik, hogy ki gyártja ezt a motort, úgyhogy fel van adva a lecke. Ki gyárt 18 literes sor hatos 800 KW-os motort?
Annyi valószínű, hogy ez kisebb és könnyebb lehet a terjedelmes V12-nél, ami 2300 kg volt szárazon.
screenshot-www-liebherr-com-2018-07-30-20-20-31.png

Vajon mi lehet a csere oka?
Annyit írnak még, hogy:
- maximális nyomaték 4300 Nm (1200-1900 fordulat/perc)
- maximális teljesítményhez tartozó fordulatszám 2300 fordulat/perc.

Valakinek tipp, vagy pontosabb információ a motor típusáról?

Szerintem M.A.N. vagy Mercedes motor lesz. Ők álltak át a nehézvontatóiknál sor hatos motorokra, igaz ott csak 630-730 lóerő a teljeítmény, de nem gondolnám, hogy lehetetlen felhúzni ha a techológia adott.
 
A Hyundai 120 tonnás kotróban is 18 literes sor 6 Cummins van 700 le korul, Cat C-18 is sorhat szintén 7-800 le környéke, Volvo is gyárt ilyen kategóriás motorokat hajókba, stb.