A hűtőradiátorok és a kipufogó elhelyezése is kísérteties hasonlóságot mutat. A KF 31-es még teljesen azonos módon volt kialakítva a Marderével. A Bakonyban forgolódó demó KF41-es kipufogója mintha a test jobb hátsó részén lévő (hűtőradiátorokkal azonos) rácsozaton keresztül fújt volna ki. Itt már hátrébb és kijjebb került a rácsozat, magasabban is van, kevésbé gáz, ha befolyik a víz. Bizonyára a hőkép csökkentésének is jót tesz, és a deszanttér védelmét is növeli (akárcsak a Marder esetében).
Mindhárom járműnél a hűtőlevegő a test hátsó felső sarkain áramlik be, majd hátul lefelé áramlik ki. Ez előnyös lehet, más járművekhez képest, melyek vagy elöl felül, vagy oldalt nyomják ki az árulkodó meleg levegőt és forró kipufogó gázt.
Marder hűtőradiátorok (bal oldalon metszet) és kipufogó jobb oldalon.
Kicsit kormos a rácsozat a jobb rácsozaton. (kép Lippai Péter közösségi oldaláról)
Mindhárom járműnél a hűtőlevegő a test hátsó felső sarkain áramlik be, majd hátul lefelé áramlik ki. Ez előnyös lehet, más járművekhez képest, melyek vagy elöl felül, vagy oldalt nyomják ki az árulkodó meleg levegőt és forró kipufogó gázt.
Marder hűtőradiátorok (bal oldalon metszet) és kipufogó jobb oldalon.
Kicsit kormos a rácsozat a jobb rácsozaton. (kép Lippai Péter közösségi oldaláról)