[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

Mármint hol tanítod be a munkaerőt ha nem a már egy terméket gyàrtó létező üzemben az adott termék gyártására?

A kabarét jól mondod, ott kéne fellépned. Sikered lenne.
Persze.A Centaurot legyártani képes olasz munkaerő majd eljön a világ harcjárműfejlesztő és gyártó Zala központjába........
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)-röhögőgörcsöt kaptam.
 
Mit akarsz megtanitani nekik?Hogy hogyan kell páncéllemezt hegeszteni?
Tudják.
értem én hogy átüsz scaniabol mercedesbe akkor magadtol rájössz hogy hogy működik és melyik kapcsoló micsoda ha mégsem akkor előveszed a könyvecskét vagy a telefonodat.
de annak aki javítja a a kamionokat amin ülsz gondolom nem árt ha ért ahhoz a típushoz amit javít és nem az neki az első adott márkából és szériából. persze 1. márka széria (még sosem szereltem ilyet) is valószínűleg el fog vele boldogúlni csak te kicsivel többet fogsz a cserekamionba ücsörögni és a végeredmény nem biztos hogy olyan lessz ami után nem fogod szídni a felmenőit.
 
Persze.A Centaurot legyártani képes olasz munkaerő majd eljön a világ harcjárműfejlesztő és gyártó Zala központjába........
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)-röhögőgörcsöt kaptam.

A kínaiak a kínai wolkswagen gyárból először nem a német gyárba küldik el mérnökeiket ha pl modellvàltás van? És nem hinném hogy a kínai nem tudna kocsit gyártani, de a know howt képzéssel szokták adni nem csak dokumentàcióval mivel úgy hatékonyabb..
A tectransfert mindig ezzel kezded és ez teljesen ország és iparfüggetlen..

Az a kurva gyár az RM jelenlegi legjobban felszerelt és legmodernebb üzeme európában amiben a típushoz szükséges szerszámozás megvan ( se az ünterlüssiben sem a kieli üzemben nincs ilyen plusz akkor ide áthelyezett fejlesztőközpontról nem beszéltünk még) szóval hova menne szerinted bárki?

Fingod sincs milyen jogokat és esetleg kizàrólagosságokat vettünk a típushoz amik első rendszeresítőként kiharcolhatók voltak ( volt pár ilyen)
 
Vagy legyártják helyben,vagy másik motort vállasztanak
Nemtudom mennyire van az IVECOnak (ami különben részben német cég) megfelelő motorja bele,de 1200lovas IVECO nehézgépszállitóval már találkoztam
HW app. Más kávéház.

Mit akarsz megtanitani nekik?Hogy hogyan kell páncéllemezt hegeszteni?
Tudják.
Nem.
Azt, hogy konkrétan a lynx páncéllemezét hogyan kell hegeszteni.
Meg milliárd egy dolgot, amire rájönnének ők, mert nem hülyék, csak így meg lehet spórolni cc 3 év tömény szopást.
Minden bántás nélkül, valami végtelen elképesztő elképzeléseid vannak az iparról.
 
Te teljesen hülye vagy baszki....
A kínaiak a kínai wolkswagen gyárból először nem a német gyárba küldik el mérnökeiket ha pl modellvàltás van? És nem hinném hogy a kínai nem tudna kocsit gyártani, de a know howt képzéssel szokták adni nem csak dokumentàcióval mivel úgy hatékonyabb..
A tectransfert mindig ezzel kezded és ez teljesen ország és iparfüggetlen..

Az a kurva gyár az RM jelenlegi legjobban felszerelt és legmodernebb üzeme európában amiben a típushoz szükséges szerszámozás megvan ( se az ünterlüssiben sem a kieli üzemben nincs ilyen plusz akkor ide áthelyezett fejlesztőközpontról nem beszéltünk még) szóval hova menne szerinted bárki?

Fingod sincs milyen jogokat és esetleg kizàrólagosságokat vettünk a típushoz amik első rendszeresítőként kiharcolhatók voltak ( volt pár ilyen)
Ha nem fogod fel,hogy mi a különbség a techtransfer és a technológiai utasitás átvétel közöt,akkor nem tudok mit mondani.
Nem látom,hogy az RM-et a kiharcolt jogaid különösebben befolyásolná.Tán liszenszdijat kapunk az US Armytol,ha a Lynxet választják?
Ja,és sikerült már a kábelkorbács certifikációja?
 
  • Vicces
Reactions: Tumpek and Katica
Persze.A Centaurot legyártani képes olasz munkaerő majd eljön a világ harcjárműfejlesztő és gyártó Zala központjába........
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)-röhögőgörcsöt kaptam.
Szerinted hol tanulná meg a Lynx gyártást (ami nem Cantauro, hiába van rajta ágyú)? Szerinted az F-35 gyártósor melósai hol tanultak F-35-öst "gyártani"? Cigiszünetben két M-346 összeszerelése között átfutották a kézikönyvet?
 
Ha nem fogod fel,hogy mi a különbség a techtransfer és a technológiai utasitás átvétel közöt,akkor nem tudok mit mondani.
Mi a gyorsabb és egyszerűbb, képzéssel és az eredeti gyártó segítségével megkezdeni az átvett terméket vagy ha elédbasznak egy könyvet?
Ennél jobban nem tudom leegyszerűsíteni neked.

Előjog. A görögök első x gépét pl innen szállítják ha rendelnek pedig leopard alvázat tudnak gyártani de addig is a hadsereg el tudja kezdeni a képzést rá amíg az ipar beáll. Időt nyernek és mindnekinek könnyebb az olaszoknál ugyan ez a helyzet.
 
Édesfaxom!Szerintetek a Lynx lemeze valami Párjanincsiumbol lévő csodalemez?Olasz ismeri,rendelkezik a modern páncéllemez megmunkálás technológiájával.Nincs szüksége hozzá techtranszferre.A lemezeket magukat le tudja gyártani,és össze is tudja őket hegeszteni.A technológiai utasitássorra és a tervekre van szüksége,hogy milyen lemezt gyártson,és azokat hogyan hegessze össze,hogy a végén egy Lynxet kapjon.
 
Édesfaxom!Szerintetek a Lynx lemeze valami Párjanincsiumbol lévő csodalemez?Olasz ismeri,rendelkezik a modern páncéllemez megmunkálás technológiájával.Nincs szüksége hozzá techtranszferre.A lemezeket magukat le tudja gyártani,és össze is tudja őket hegeszteni.A technológiai utasitássorra és a tervekre van szüksége,hogy milyen lemezt gyártson,és azokat hogyan hegessze össze,hogy a végén egy Lynxet kapjon.
Annyira tudja, hogy a görögöktől szállítják a páncéllemezt a leopárdjaikhoz is.
 
Édesfaxom!Szerintetek a Lynx lemeze valami Párjanincsiumbol lévő csodalemez?Olasz ismeri,rendelkezik a modern páncéllemez megmunkálás technológiájával.Nincs szüksége hozzá techtranszferre.A lemezeket magukat le tudja gyártani,és össze is tudja őket hegeszteni.A technológiai utasitássorra és a tervekre van szüksége,hogy milyen lemezt gyártson,és azokat hogyan hegessze össze,hogy a végén egy Lynxet kapjon.
Bocs, de és? Az acélműben folyna az olasz Lynx összeszerelése?
Ha valahol, az USÁ-ban nem igen találsz külföldi alkatrészt egy-egy haditechnikában. De a gyár, ahonnan kigördül a kész termék, alig végez "többet", mint az összeszerelés. Elektronika, meghajtás, erőátvitel, kábelezés, fegyverzet, váz, páncélzat, mind-mind beszállítók termékei, amiket elvisznek a gyárba, ahol összeszerelik azokat.
És abban is biztos vagyok, ha nyerne az olaszoknál a Lynx, és 100 %-ban otthon gyártott alkatrészekből állna (mint mondod, megvan hozzá az olasz háttéripar), mindenhez megveszik a licenszet, ami kell nekik, a különböző beszállítók akkor is az eredeti gyártókhoz mennének betanulni.
 
Mi a gyorsabb és egyszerűbb, képzéssel és az eredeti gyártó segítségével megkezdeni az átvett terméket vagy ha elédbasznak egy könyvet?
Ennél jobban nem tudom leegyszerűsíteni neked.

Előjog. A görögök első x gépét pl innen szállítják ha rendelnek pedig leopard alvázat tudnak gyártani de addig is a hadsereg el tudja kezdeni a képzést rá amíg az ipar beáll. Időt nyernek és mindnekinek könnyebb az olaszoknál ugyan ez a helyzet.
Fogd már föl,hogy nálunk 50 éve nincs harcjármű gyártás.Nem volt gyártási tradició,se modern technológia.Az üzem egy új létesitmény.Nekünk tectranszferre van szükségünk,emiatt.De az olaszoknak nincs ilyen problémája.
Az ilyen előjog meg elég necces.Imádkozzál,hogy ha bejön az a görög megrendelés,akkor a hellén változat minnél kevésbé különbözzön a magyar változattol.Mert rohadt nagy szivás lesz,ha tizenX db járgány kedvéért egy új technológiai utasitássort kell kidolgozni és betanitani.......