Elvileg ez egy munkagep motor.Kerdes,mennyire nyultak bele,de ha nem vittek tulzasba,siman elketyeg alapjaraton 1 evig,keno es uzemanyag legyen.Azért az a 12L/h nem gyenge... ketyegtetni egy akkora nagy bazi erőforrást...akár napokon keresztül megállás nélkül... Nekem nagyon ésszerűtlennek tünik.
Ez nem a legjobb megoldás..Azon kívül gyorsabban amortizálódik is a motor.
Ha utána számolnánk szerintem olyan 20-25%-al hamarabb szorul generálra.
Ha ezt szorozzuk 218-al,jelentős többlet költség.
12 liter otankent viszont sok.750 lovas FH16 os Volvo es a V8 Scania telen megall 2 literbol ( -10 alatt nem allitjuk le a kamionmotort,ne kelljen bikazni reggel.+30 felett meg a legkondi miatti ketyeg,akar napokig,ha kell.Mediterran reszen nyaron 40 fok feletti homersekletek vannak,arnyekban....).
Elvileg a polgari motor elettartama lenne az egyik elonye.Direkt katonai motorok jobban ki vannak hegyezve.
CV90 ben egy V8 Scania motor van,feltuningolva Polgari eletben is kapható,de ritkasag,mint a fehér holló.Draga, és felezi az élettartamot.1 milka felettiek kulonben a kamion motorok km futasteljesitmenye.