Nyugodtan lehetne most is, kettesével/hármasával.Mikorra megjön az összes A7-es, érdemes lenne azonnal upgrade-re küldeni az A4-einket.
Mikorra megjön az összes A7-es, érdemes lenne azonnal upgrade-re küldeni az A4-einket.
Tovább tartana mint újat gyártani és legalább annyiba is kerülne.Nyugodtan lehetne most is, kettesével/hármasával.
A fasztTovább tartana mint újat gyártani és legalább annyiba is kerülne.
A7-re modetnizálni az A4-est? A motoron kívül kb mindent is cserélni vagy átalakítani kéne, mert csak az alakja egyforma (többnyire) a két típusnak.A faszt
Mit használnál kiképzésre? Mivel ezek kiképző gépek.Mikorra megjön az összes A7-es, érdemes lenne azonnal upgrade-re küldeni az A4-einket.
Amikor jöttek azt mondták hogy a lízing végen itt maradnak, és modernizálni fogják, gondolom A6ig fel lehet őket húzni!A7-re modetnizálni az A4-est? A motoron kívül kb mindent is cserélni vagy átalakítani kéne, mert csak az alakja egyforma (többnyire) a két típusnak.
Nagyon sokat kell rajtuk alakítani. Aminek szerintem lenne értelme, az az A7 ágyúja és elektronikája. Ez viszonylag gyorsan megoldható és olcsóbb is, mintha nekiállnak szétvágni a teknőt, hogy megerősítsék.Amikor jöttek azt mondták hogy a lízing végen itt maradnak, és modernizálni fogják, gondolom A6ig fel lehet őket húzni!
@Loken nem azt írta, hogy A7-re kell modernizálni.Nagyon sokat kell rajtuk alakítani. Aminek szerintem lenne értelme, az az A7 ágyúja és elektronikája. Ez viszonylag gyorsan megoldható és olcsóbb is, mintha nekiállnak szétvágni a teknőt, hogy megerősítsék.
Nekem mindegy csak csináljanak valamitNagyon sokat kell rajtuk alakítani. Aminek szerintem lenne értelme, az az A7 ágyúja és elektronikája. Ez viszonylag gyorsan megoldható és olcsóbb is, mintha nekiállnak szétvágni a teknőt, hogy megerősítsék.
Amikor jöttek azt mondták hogy a lízing végen itt maradnak, és modernizálni fogják, gondolom A6ig fel lehet őket húzni!
Nagyon sokat kell rajtuk alakítani. Aminek szerintem lenne értelme, az az A7 ágyúja és elektronikája. Ez viszonylag gyorsan megoldható és olcsóbb is, mintha nekiállnak szétvágni a teknőt, hogy megerősítsék.
@Loken nem azt írta, hogy A7-re kell modernizálni.
Azt csak te hoztad bele.
Senki nem mondott a7-et.A7-re modetnizálni az A4-est? A motoron kívül kb mindent is cserélni vagy átalakítani kéne, mert csak az alakja egyforma (többnyire) a két típusnak.
Igen nem A7-re gondoltam hanem csak A6-ra legalább...már az is sokkal növelné a túlélési esélyeit. Be is rakom ide @Terminator (utólagos engedelmével) a Leo2 topikba általa feltett hivatkozást, hogy itt is meglegyen. Illetve valóban nem egyszerre kellene upgrade-re küldeni a vasakat, hogy a kiképzés is fenntartható legyen valamilyen formában.
Ezt én következtettem ki, ha már az lesz, akkor arra lenne érdemes a kompatibilitás miatt.Senki nem mondott a7-et.
Én nem látom, hogy mennyivel voltak strapabíróbbak az A6-ok, mint az A4-ek innen egy kicsit keletebbre. Nem hiszem, hogy az soknak mondható. Biztosan valamennyi, de nem sok.Igen nem A7-re gondoltam hanem csak A6-ra legalább...már az is sokkal növelné a túlélési esélyeit. Be is rakom ide @Terminator (utólagos engedelmével) a Leo2 topikba általa feltett hivatkozást, hogy itt is meglegyen. Illetve valóban nem egyszerre kellene upgrade-re küldeni a vasakat, hogy a kiképzés is fenntartható legyen valamilyen formában.
Mindenkinél más, mi a német mintát követjük, a románok az amerikait.Azt meg tudjátok mondani, hogy egy harckocsi zl. hogyan épül fel, ha pl. 44 vagy 54, esetleg 58 db harckocsit tartalmaz?
Ilyen számokról olvastam a NATO-ban.
És a német, illetve amerikai zl. hogyan épül fel?Mindenkinél más, mi a német mintát követjük, a románok az amerikait.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..