Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ja, jó. A gépemmel volt a baj, nem töltött be rendesen a cikk.Ne bassz...
"Németh Szilárd elmondta, ebből a típusból már nyolc harckocsi érkezett Tatára, és a megrendelt további négyet tavaszra várják.
Kicsit fura, én nem látok sem légtechnikát (nem mintha a klima lenne a legfonotsabb), de pl. központi tűzoltó rendszert sem, meg úgy semmi épületgépészeti dolgot. Ez inkább úgy fest, hogy a meglévő tartószerkezetet rendbe rakták és kapott egy modern boritást. A padlózat betonja és a konstrukció az régi, a többi új. A kapuknál az esőelvezetés hiánya is szembetűnő, semmilyen biztonsági felfestés nincs. A fal melletti fehér porsáv is arra tal, hogy ezt biza sebtében gyorsan át kellett adni.A hátsó falon vannak nagy méretű ventillátorok. Hogy ezek kifelé, vagy befelé tolnak, azt nem tudni, de ott vannak. Azt is el tudom képzelni, hogy a légtechnikai berendezéseket majd később fejezik be. De alapvetően a fűtésrendszernek nem kell túl bonyolultnak lennie.
Ez a mostakarom!!! A halálom komolyan mondom...
Abban igazad van nem jó a csúszás. De nyolccal mar tudnak "játszani", mehet a kiképzés. Nem tragikus.Hát ha neked ennyire borzalmas, hogy érdekel egy minimum négy hónapos csúszás akkor egészségedre. Biztosan mindenki covidos. Valószínű a mostakarom az oka, annak, hogy a következő, meg az azután következő havi szállítmány csúszása érdekel. Biztos most akarom, mert november, meg december...
Abban igazad van nem jó a csúszás. De nyolccal mar tudnak "játszani", mehet a kiképzés. Nem tragikus.
Ne aggódjatok már állandóan a financiális kérdéseken. Szerződés van. Ha szerződés van, akkor ott fizetés is van, és kész.Persze, ez nekem is tiszta, örülök, hogy szépen tartva ott parkolhat a nyolc gép, meg hogy ezen ellehetnek itthon a használói. Nem elsírtam magam, csak hosszú ez az idő, főleg 4 db vasra az eddigi folyékonyan haladó menetrend kétharmadánál. Engem egyszerűen csak az érdekelne, hogy mi lehet az oka. Financiális kérdés? Beszállítói? Újabb egyezkedés valamiről és a visszatartás segíti a pozíciókat? @krisss covidja?
Én aggódok ezen mindig, mert tök logikus lenne. Sztem lesz ktg.vetési módosító is a nagyobb visszaesés és a lassabb felpattanás miatt, lásd Covid 2. hullám. De talán megússza a HM.Ne aggódjatok már állandóan a financiális kérdéseken. Szerződés van. Ha szerződés van, akkor ott fizetés is van, és kész.
Mindenki aggódik, nyilván a helyzet minden szempontból rendkívüli. De nem csak nekünk, mindenki másnak is. És Magyarország nem Románia, vagy Ukrajna.Én aggódok ezen mindig, mert tök logikus lenne. Sztem lesz ktg.vetési módosító is a nagyobb visszaesés és a lassabb felpattanás miatt, lásd Covid 2. hullám. De talán megússza a HM.
Am a covidom miatt hivatalosba is.Persze, ez nekem is tiszta, örülök, hogy szépen tartva ott parkolhat a nyolc gép, meg hogy ezen ellehetnek itthon a használói. Nem elsírtam magam, csak hosszú ez az idő, főleg 4 db vasra az eddigi folyékonyan haladó menetrend kétharmadánál. Engem egyszerűen csak az érdekelne, hogy mi lehet az oka. Financiális kérdés? Beszállítói? Újabb egyezkedés valamiről és a visszatartás segíti a pozíciókat? @krisss covidja?
Ne aggódjatok már állandóan a financiális kérdéseken. Szerződés van. Ha szerződés van, akkor ott fizetés is van, és kész.
Abszolút. Én csak arra reflektáltam, hogy most többen (egyébként teljesen érthetően) azon aggódnak, hogy a kevesebb pénzből fizetünk-e rendesen. Fizetünk.Nem ezt hívják vis maiornak, ami késés most van a vírus miatt?
Nekem sem tetszik a csúszás de kb 10-20 évet vártunk már normális nyugati technikára , ezen a pár hónapon már nem múlik semmi semmilyen téren. Amúgy is van már és lesz is még vszeg csúszás a zrínyi programban de szerintem nem kell aggódni. Nyugalom , lesz minden isHát ha neked ennyire borzalmas, hogy érdekel egy minimum négy hónapos csúszás akkor egészségedre. Biztosan mindenki covidos. Valószínű a mostakarom az oka, annak, hogy a következő, meg az azután következő havi szállítmány csúszása érdekel. Biztos most akarom, mert november, meg december...
Vagy olyanok az alvázak, mint amik részben a lengyeleknek jutottak, köszönő viszonyba sincsenek a remélttel.Az kettő hetet jelentene. Itt meg minimum egy jó március 1-én érkező csomaggal is négy hónapról beszélünk. Egyéb ötlet? Előre le lett egyeztetve ezek érkezése, le is lett kommunikálva, érkeztek is. Szóval az, hogy nagyjavításon, de akár felújításon esnek át, az azt jelenti, hogy az törénik, ami előre le lett tárgyalva és lett rá ütemezés készítve, és eszerint nekiálltak ahogy hírekben szerepelt is, aztán leszállítják. Ütemezve. Nagyjavítva.
Sátorgarázs-nagyhatalom leszünk.
Szükség van mobil javító sátrakra hadi helyzetben!A sátras bohóckodással fixen terveznek vagy azt csak összerakták ameddig rendbe vágják a rendes műhelyt?
Nem elég, főleg nem,ha bejön -15 fok, bár lehet reménykedni a globális felmelegedésben. Nem tudom, mit szól ez a sátor egy olyan viharhoz, ami 3-4 is végigment az országon az elmúlt hónapokban. Írta valamelyikötők(??) a német fél megkövetelt bizonyos követelményeket a tároláshoz etc, vagy nem vállal felelősséget az állapotért. (Szóval könnyen lehet a csúszást a magyar fél kérte: nincs hová tenni a vasakat.)Valóban ott a ventilátor a hátsó falba süllyesztve. Az pont elég is a temperáláshoz és a levegő utánpótláshoz ha elektromos előfűtés is van benne.
Viszont ez által a tetőről még több latyak fog leolvadni ami a beton előtérre érkezik majd, ahol visszafagy.
Szükség van mobil javító sátrakra hadi helyzetben!
Bírja a sátor, Koszovóban ilyen sátrak (inkább könnyűszerkezetes csarnok mint sátor) vannak kint a németeknél, svájciaknál és amerikaiknál 20 éve folyamat.Nem elég, főleg nem,ha bejön -15 fok, bár lehet reménykedni a globális felmelegedésben. Nem tudom, mit szól ez a sátor egy olyan viharhoz, ami 3-4 is végigment az országon az elmúlt hónapokban. Írta valamelyikötők(??) a német fél megkövetelt bizonyos követelményeket a tároláshoz etc, vagy nem vállal felelősséget az állapotért. (Szóval könnyen lehet a csúszást a magyar fél kérte: nincs hová tenni a vasakat.)