Egyre komolyabb a gyanúm, hogy te "újságíróként" nem tudsz olvasni!
Ne zavarjon, hogy a csehek közben megrendeltek 4db NG-t!
Hova mennének a propelleres után? öööö.... Az oroszokhoz?
Vagy nem gondolod, hogy ki tudnák képezni a 29-esre a pilótákat?
De magad is leírod:
Berakom neked a cikket, hogy a portugál védelmi miniszter azt nyilatkozta, hogy azon dolgoznak, hogy visszaállítsák a hazai pilótaképzést.
Erre te azt írod, nincs infód.
Különben jó, hogy ezt írod a PC-21-ről. A PC-21 olyan 12M USD magasságában van jelenleg.
Mennyiről is szólnak a hírek a NG kapcsán?
Mi a hazugság? Légyszives idézd be nekem a szerinted hazugság mondatomat!Ordas hazugság, mert Belgium, Norvégia, Hollandia amikor Falconnal repült akkor sem tartotta meg a sugaras gépeit, és mint minden rendes F-16 üzemeltető Hill AFB-n képezte pilótáit.
Tehát előszoba típus?A csehek csapásmérőként repülik az L-159-est, de aki megfelelő és akar az mehet a L-159 után a Griffre. Azért van viszonylag sok kétülésesük, bár többet belőlük az együléses ALCA harciból építettek át. A L-39C-kel pedig polgári cég végzi a katonai előkiképzést A LOM Praha.
Ne zavarjon, hogy a csehek közben megrendeltek 4db NG-t!
Tehát előszoba típus?A Szerbek bár a neve kiképző század könnyű harci támogató feladatra is használják a Super Galbereket, de Őket ne szabad hozzánk minősíteni, mert mi a faszon repülnének a leendő 29-est pilóták a Lasta/Utva propelleresek után?? Ja és Orao pilóákat is oktattnak Nekik nincs más sugaras gépük,nem mehetnek orosz pilótaiskolába különösen az Orao-sok..
Hova mennének a propelleres után? öööö.... Az oroszokhoz?
Vagy nem gondolod, hogy ki tudnák képezni a 29-esre a pilótákat?
A SAAB 105 igen könnyű csapásmérők voltak, és a Draken hajózókat képezték vele. (svéd-svéd) Utána a svájci F-5-re nem is kellett új pilóta mert átmeneti típus volt,
Értem.Az EF2000 pilóták viszont bár onna kerültek ki, de azonnal mentek tovább a németekhez.. Különben is kivonták a típust, és látsz másikat helyette?? Nem mert nem kell nekik.
De magad is leírod:
Akkor nem kiképző gépként alkalmazták? 12 gép állt szolgálatban!Az EF2000 pilóták viszont bár onna kerültek ki, de azonnal mentek tovább a németekhez..
Ez a kedvencem!Porrtugálokról nincs infom, de Ők Alpha Jet-el repültek amelyet kivontak, tehát egy ideig nem volt nekik sem sugaras gyakorló gépük. ÉN nem láttam még Portugál tender??? Kérem a linket... A turboprop gépek közül a Pilatus 21-ese több országban egy sima kompozit kisgép utáni lépcső és utána azonnal mennek a nagyvasra. Lásd svájc..
Berakom neked a cikket, hogy a portugál védelmi miniszter azt nyilatkozta, hogy azon dolgoznak, hogy visszaállítsák a hazai pilótaképzést.
Erre te azt írod, nincs infód.
Különben jó, hogy ezt írod a PC-21-ről. A PC-21 olyan 12M USD magasságában van jelenleg.
Mennyiről is szólnak a hírek a NG kapcsán?