Az amcsiknak ott a T-38 Talon X-szer modernizálva, glass cockpitos is van. Visszavásároltak egy csomó svájci gépet is. ( a tengrészeknek ott van a Goshawk. Ne beszéljünk már zöldségeket..
CSak most volt energiám erre a zagyvaságra válaszolni.
Mit vásároltak vissza az amerikaiak?
Ember! Az amerikaiak, a svájci F-5-ösöket agresszornak vették vissza, és nem növendékek kiképzését végző típusnak.
Az amerikai T-38-asok legfiatalabbját is 1972-ben gyártották le.
Mindenki rettegve várja, hogy mikor esik le a következő.
Itt nem T72-esekről van szó, hanem légijárművekről, amelyek ráadásul műrepülnek.
A T-45-ről meg (wikiről):
In 2017, the USN grounded the T-45 fleet for a three-day "safety pause" after more than 100 instructor pilots refused to fly the aircraft.
Ennyire nagy a baj az amerikai kiképző gépek körül! A T-7 már így is vagy 10 éves késésben van.
Lehet hogy szerinted tényeket írsz, csak összefüggéstelenül, és nem a témába vágót.
A pilótakiképzés San Antonioban néhány főre van kitalálva, átmenetileg, de még csak elképzelések vannak a HM-ben, hogy az egész nagysebességű kiképzési rendszerről. És ahogy leírtad így van, amíg kidolgozzák a NG-s rendszert... Amíg nem lesz a NG század megfelelő repült órákkal a típussal az oktatók számára "combat ready", addig nincs a fiataloknak sem egyértelműen. Nos ez nem két év lesz. Ameddig nem lesz NG-s oktatás, addig Szardíniai pilótaiskolában sem tudnak repülni a fiatalok a Zlin után, raadásul az olasz képzés is csak most kezdődik, maga a nemzetközi pilótaiskola sem volt még meg tavaly. Én nem kinlódók, tényeket írok le, amit ráadásul nem én fogalmaztam meg, csak elfogadtam olyanok véleményét akik ehhez nálam sokkal jobban értenek. Gondolom az is megkérdőjelezed, hogy 2010 óta nem volt kihasználva az a létszámkeret Kanadában, amelyet egyébként betölthettünk volna, így is segítve az egy-két év múlva esetlegesen bekövetkező nagysebességű repülőgép-vezető problémákat.
Mi köze van az NG rendszerének kidolgozása, és a NG-nek, mint típusnak a frissességéhez.
Az NG 2015-ben repült először. Vajon mire kellene még tovább várni? Vagy azt gondolod, hogy még vagy 20 évet elröpködnek az oktatók, hogy minden kétséget kizárólag elég kiérlelt típus legyen?
Arról nem is beszélve, hogy ugyebár itt egy már ismert típus upgrade-jéről van szó.
Ez a kedvencem:
Ameddig nem lesz NG-s oktatás, addig Szardíniai pilótaiskolában sem tudnak repülni a fiatalok a Zlin után, raadásul az olasz képzés is csak most kezdődik, maga a nemzetközi pilótaiskola sem volt még meg tavaly.
Miii??
Tehát azért nem repülhetnek 2025-ben a növendékeink az olasz pilótaképzőben, mert most kezdődik? Kit érdekel, hogy mi volt tavaly? Miben releváns az?
2025-től (vagy inkább azutáni időszakról beszélünk!)
Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy holnapután biztosan nem leszel éhes, mer' tegnap este már reggeliztél....
Tehát hogy tisztázzuk!
Jelenleg:
Még él az NFTC -
itthon Zlin,
majd kint lvl. 2-4 Kanada
Közel jövő -
itthon Zlin, lvl.
2-3. San Antonio,
lvl. 4. Olaszország M-346
Ezt váltja majd idővel az NG-s rendszer -
itthon Zlin,
lvl. 2-3. itthon NG-n,
lvl. 4. Olaszország M-346
Mi a problémád?
Tudom az NG egy szar, meg NER.