Nah, ezt az Alan Warnes -Ugrik interjút hol kell majd keresni. Érdemesnek tűnnek a témák!!
Ebből jó cikk lehet. Ugrik, Kilián, balti misszió, légierőfejlesztès.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nah, ezt az Alan Warnes -Ugrik interjút hol kell majd keresni. Érdemesnek tűnnek a témák!!
A kiírás szerint az Uniform apron első körben 12 darab NATO Tactical Fighter Aircraft-ra (leginkább F-15 és A-10) lesz méretezve, a gurulóutak pedig C-17 és C-5 kiszolgálására.Wagner Péter face
Kecskeméti reptér fejlesztése
Hála Foki Dánielnek és a Katonai repülés FB csoportnak, ez sem kerüli el a figyelmünket Dec 8-an volt a bejárás a kecskeméti reptéren, egy éve van a vállalkozóknak leadni a pályázatukat az Army Corps of Engineers-nél, a 8x oldalas pályázati kiírás nagyon részletes, hogy mit hol kell fejleszteni a bázison, új gurulók, apron, világítás, utak. Ez a fotó is onnan van a 4xik oldalról.
Kis érdekesség. A minap kiírták az amerikai finanszírozású tendert a kecskeméti bázis fejlesztésére. Új gurulók, apron, világítás, utak.
Eredményhirdetés várhatóan jövő augusztusban.
Azt tudja vki, hogy általánosságban a guruló út statikailag (teherbírás, réteg rend, stb.) egyenértékű a kifutópályával? (Az a képen is látszik, higy keskenyebb lesz)A kiírás szerint az Uniform apron első körben 12 darab NATO Tactical Fighter Aircraft-ra (leginkább F-15 és A-10) lesz méretezve, a gurulóutak pedig C-17 és C-5 kiszolgálására.
Az erre vonatkozó információk a repülőterek ADC-jében (Aerodrome Chart) találhatók meg PCN-számok (Pavement Classification Number) képében, amelyek a burkolat teherviselő képességéről adnak információkat.Azt tudja vki, hogy általánosságban a guruló út statikailag (teherbírás, réteg rend, stb.) egyenértékű a kifutópályával? (Az a képen is látszik, higy keskenyebb lesz)
Nagyon köszi!Az erre vonatkozó információk a repülőterek ADC-jében (Aerodrome Chart) találhatók meg PCN-számok (Pavement Classification Number) képében, amelyek a burkolat teherviselő képességéről adnak információkat.
Ez például Kecskemét jelenlegi burkolatainak teherviselő képességét jelölő PCN-számok, látható, hogy néhány guruló út "erősebb", néhány pedig "gyengébb", mint a futópálya (RWY):
A felhívásban nem láttam PCN számra való utalást, így gondolom ezt majd az irányadó típusok (C-17, C-5) paraméterei alapján (ACN szám?) fogják meghatározni.
Jé, tényleg. A cikkben a videóban látszik is, hogy 101ST AWA 35-ös gépen HUNAF felirat alatt már nem 59th TFW látható.
A háború alatt nem a 101. volt a Pumák számozása?Jé, tényleg. A cikkben a videóban látszik is, hogy 101ST AW
Egy kis kerozingőz
A Gripen-vadászgép kabinjának teteje váratlanul, hangos szisszenéssel nyílik fel. A géphez legközelebb álló tatai újoncok tiszteletteljes meglepetéssel lépnek hátra: hiába, a többcélú repülőgép úgy látszik még a hangárban állva is tartogat meglepetéseket.honvedelem.hu
DeA háború alatt nem a 101. volt a Pumák számozása?