Te komolyan nem érted, hogy számolgathatsz bármit, életciklusra, ha 75 millió volt, 426 meg nem, akkor is a 75 millió fért bele?
Nyilván a korszerűsített sportautó - lada párhuzam erőteljes csúsztatás tőled az UH-1N - Mihu analógiájaként.
Ami valós előrelépés lett volna, az kb. az UH-1 vonalon az Y, fegyverzettel együtt. Erről a szintről viszont SZÓ nem volt.
Lehet kapni azt is, csak arra megint nincs pénzünk, hogy db árban kb. 50 milló dollárt kicsengessünk.
Én egész egyszerűen azt érzem nálad, hogy mintha funkcionális és műszaki analfabéta lennél. Olvasni tudsz, de semmit nem értesz meg, abból, amit mondunk.
Azonos faktorokat sem vagy képes beazonosítani egy mezei összehasonlításnál, pedig megtettük ezt többenis.
Életciklusra nézve az UH-1N ajánlat fényévekkel többet tartalmazott és gépre vetítve a több képességgel is csak 30%-kal volt drágább. Mit nem értesz ezen? Milyen nyelven írjuk, hogy megértsd? Megáll az ész...
Az UH-1N ugyanazt a fegyverzetet használja, mint az Y, az Y abban különbözik, hogy a korábbi UH-1 generáció tapasztalata benne van* és mindenből újabb van benne, a platfrom izmosabb és persze 0 órás. Ezért drágább. De ugyanúgy a 2.75 PGM rakéta lesz a fő fegyverzete már, ugyanúgy FLIR torony van bennem, glass cokcpit stb. Csak nem új az UH-1N és erőtlenebb.
*Mondjuk vicces volt látni az UH-1Y gépen a kábelvágót a FLIR torony
mögött...
Az UH-1N csomag lényege az, hogy mi a fullextrás, új, muszklis UH-1Y-t nem engedhetjük meg, de egy félidős, magyar szemmel végtelenségig reptethető UH-1 változatot igen. Ráadásul úgy, hogy kiképzés, + szimulátor és más is jött volna a csomagba.
De te ezt képtelen vagy megérteni és folyamatosan marhaságokkal bombázod a fórumot.
És a legszomorúbb az, hogy nem érzed, hogy mennyire irritáló, amikor láthatólag lövésed nincs arról, hogy mi a difi az NVG és FLIR torony között és mik a korlátaik fegyveralkalmazás terén. Az AH-64-en is okkal van két eltérő FLIR rendszer, erről is beszélgettem Ostravában.
Jó lenne végre a fejedhez kapni, mert azokkal vitatkozol, akik harci zónában repülik ezeket a masinákat. De persze mi vagyunk a hülyék és nem azok az ex PG/DR-esek, akik javították a helit, meg azóta is iparban dolgoznak, meg a jenki pilóta, de zsoltika csak mondja, csak mondja még két listát és számot összevetni is képtelen, nemhogy műszaki tartalmat.