Csak nehogy az legyen a nagyjavított MiHu-kkal, mint annó a nagyjavított Su-22-esekkel amik nagyjavítás után ki lettek vonva, vagy a 04-es és 06-os Mig-29-esekkel, amelyek nagyjavítás után soha többé egy percet sem repültek. Fellángolás, nagyjavítás, szélfordulás, leállítás, ...
Ha tényleg csak gyakorlásra kellenek a MiHu-k, akkor esetleg 6-8-at kellene felújítani és a maradék pénzből üzemeltetni, tartalék alkatrésszel ellátni, ... (azért gépenként 2000 óra, az nem kevés, ha 10 évre leosztjuk, melyik pilótánk repül évente 200 órát???)
Bár nem tudom, hogy mennyivel könnyebb egy Mi-24 pilótának, vagy egy Mi-24 szerelőnek átállni AH-64-re, AH-1-re, T-129-re ... mint esetleg egy H145M, vagy Kiowa pilótának és szerelőnek? Gondolom inkább nehezebb a nyugati és a keleti üzemeltetés eltérése, valamint az LCD display-ek hiánya miatt.
Ha tényleg csak gyakorlásra kellenek a MiHu-k, akkor esetleg 6-8-at kellene felújítani és a maradék pénzből üzemeltetni, tartalék alkatrésszel ellátni, ... (azért gépenként 2000 óra, az nem kevés, ha 10 évre leosztjuk, melyik pilótánk repül évente 200 órát???)
Bár nem tudom, hogy mennyivel könnyebb egy Mi-24 pilótának, vagy egy Mi-24 szerelőnek átállni AH-64-re, AH-1-re, T-129-re ... mint esetleg egy H145M, vagy Kiowa pilótának és szerelőnek? Gondolom inkább nehezebb a nyugati és a keleti üzemeltetés eltérése, valamint az LCD display-ek hiánya miatt.