[HUN] Mi-24 korszerűsítés

Ha tényleg modernizálják őket? Akkor szinte de biztosan az üzemidőt ki fogják tolni legalább 5-8 évvel. Persze szükség lesz akkor egy nagy javítást beiktatni.
Továbbá a belinkelt cikkben a lengyelek is a maradék MI-8/17 el az üzemidő kitolással terveznek.
A MI-24 ek mellett.

Bocs, ezt nem értem. Most vannak kinn nagyjavításon.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Ez a bolgár modernizáció (dél-afrikai együttműködés is van benne):
12.jpg

A toronyfegyvert miért cserélték le? Az a lőszerhevederes borítás valami brutál durva :D
 
Bocs, ezt nem értem. Most vannak kinn nagyjavításon.
Elvileg 2026 ig számolnak velük?Viszont ha ténylegesen modernizálják őket. Nem csak tessék,lássék módon. Akkor lehet számolni egy üzemidő kitolással is. Mert egy modernizáció se két fillér. Modernizáljuk őket. Utánna meg pár év múlva kukáznánk?Üzemidő hosszabítás meg megint egy nagyobb renoválást igényel. Induljunk ki a lengyelektől ők a fenti cikk szerint 2030 ig terveznek a MI-24 sekel. Még további 10-12 évre. Ez hosszú idő. Ennyi idő alatt még minimum egy nagyobb javítást még be kell iktatnód.
 
Benkő még nincs egy hete, hogy azt mondta, hogy ezek a helikopterek 23-ig mennek. Ha jól emlékszem az évszámra. Lehet, hogy 24. Echo TV-s adás.
 
Benkő még nincs egy hete, hogy azt mondta, hogy ezek a helikopterek 23-ig mennek. Ha jól emlékszem az évszámra. Lehet, hogy 24. Echo TV-s adás.
Az évszámok az adott aktuál politikai helyzettől változhatnak. Egyébként azért támasszuk fel őket hogy 4-5 év múlva kukáznánk. Itt inkább az új harcihelikopter/több célú helikopter várható tenderét értelmezném.
 
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd
(dél-afrikai együttműködés is van benne):
Mondjuk az Ingwe jöhetne. Helire meg önjáró Konkurs helyett is. De ha már ott lent délen érdeklődünk rábólintanék a Mokopára is. Esetleg Umkhonto GL is a Kubok helyett.(Álmodozás az élet megrontója.)
 
Mondjuk az Ingwe jöhetne. Helire meg önjáró Konkurs helyett is. De ha már ott lent délen érdeklődünk rábólintanék a Mokopára is. Esetleg Umkhonto GL is a Kubok helyett.(Álmodozás az élet megrontója.)

Semmi nem jönne jól onnan. Még egy-két év és az égő autógumi lesz az egyetlen produktumuk, ahogy az utolsó fehér is elhagyja azt a szerencsétlen országot! Semmit nem szabad délafrikából venni, ami bonyolultabb egy darab kőnél, mert nem lesz support hozzá és már most is kérdéses, hogy akármilyen minőségben, de le tudják e gyártani, mivel törvény van, hogy egyetlen dolgozni tudó és akaró fehér munkásra X számú négert kell felvenni. Namost képzelheted, hogy a délafrikai állami fegyverholdingnál milyen szakértelem tombol! Az összes vezető félanalfabéta politikai kinevezett, alattuk a teljesen analfabéta sleppjük és valahol a lánc végén még állhat egy-egy eszterga mellett egy-két fehér munkás, de az ő helyükre is keresik már a megbízható négert!
 
Semmi nem jönne jól onnan. Még egy-két év és az égő autógumi lesz az egyetlen produktumuk, ahogy az utolsó fehér is elhagyja azt a szerencsétlen országot! Semmit nem szabad délafrikából venni, ami bonyolultabb egy darab kőnél, mert nem lesz support hozzá és már most is kérdéses, hogy akármilyen minőségben, de le tudják e gyártani, mivel törvény van, hogy egyetlen dolgozni tudó és akaró fehér munkásra X számú négert kell felvenni. Namost képzelheted, hogy a délafrikai állami fegyverholdingnál milyen szakértelem tombol! Az összes vezető félanalfabéta politikai kinevezett, alattuk a teljesen analfabéta sleppjük és valahol a lánc végén még állhat egy-egy eszterga mellett egy-két fehér munkás, de az ő helyükre is keresik már a megbízható négert!
Én összeszerelésben/licenszben gondolkodok.
 
  • Tetszik
Reactions: rappali_
Lehet hogy hülyeség amit írok, de arra még nem gondolt senki, hogy mi van ha nem Ruszlannal jönnek haza a MI-24-esek, hanem csak szimplán hazarepülik őket? Tudom, a MI-17-esek sem így jöttek vissza, de megvan ennek a miértje?
Oroszországban csak nagyjából rakják össze őket, vagy ott is folyik berepülés?
A Szolnok-Szenpétervár távolság kb. 1500km. Ha felszereljük őket pótossal, két köztes leszállással simán hazaérnének. És így hónapokat spórolnánk azon, hogy nem kell őket visszabontani, felpakolni, hazaszállítani, összerakni, nem beszélve a költségekről!
Kérdés, hogy a pilótáinkat meddig tart még kiképezni rájuk, de akár orosz pilóták is átrepülhetnék őket! Akkor viszont az lenne a nagy kérdés, hogy hol engednék őket átrepülni!?
 
Lehet hogy hülyeség amit írok, de arra még nem gondolt senki, hogy mi van ha nem Ruszlannal jönnek haza a MI-24-esek, hanem csak szimplán hazarepülik őket? Tudom, a MI-17-esek sem így jöttek vissza, de megvan ennek a miértje?
Oroszországban csak nagyjából rakják össze őket, vagy ott is folyik berepülés?
A Szolnok-Szenpétervár távolság kb. 1500km. Ha felszereljük őket pótossal, két köztes leszállással simán hazaérnének. És így hónapokat spórolnánk azon, hogy nem kell őket visszabontani, felpakolni, hazaszállítani, összerakni, nem beszélve a költségekről!
Kérdés, hogy a pilótáinkat meddig tart még kiképezni rájuk, de akár orosz pilóták is átrepülhetnék őket! Akkor viszont az lenne a nagy kérdés, hogy hol engednék őket átrepülni!?
Ukrajnán át?
 
Sietünk valahova? Az a +1 hónap nem oszt, csak felesleges üzemidő pazarlás lenne "lábon" hazajönni.
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
mi van ha nem Ruszlannal jönnek haza a MI-24-esek, hanem csak szimplán hazarepülik őket? Tudom, a MI-17-esek sem így jöttek vissza, de megvan ennek a miértje?
Ez van a szerződésben szerintem. Az átadás helye: Kecskemét.
Nem olyan egyszerű ez, fizettünk a szállításért is, aztán itt üzembe is kell helyezni őket. Vagy nem várt esemény történik, annak garanciális javítása stb.
Nekem a haverom Tamperéből (Finnország) hazajön Fiat Pandával, de azért egy Mihu más tészta, nagyjavítás után :D
 
Ez van a szerződésben szerintem. Az átadás helye: Kecskemét.
Nem olyan egyszerű ez, fizettünk a szállításért is, aztán itt üzembe is kell helyezni őket. Vagy nem várt esemény történik, annak garanciális javítása stb.
Nekem a haverom Tamperéből (Finnország) hazajön Fiat Pandával, de azért egy Mihu más tészta, nagyjavítás után :D

Azt nem tudjuk, hogy mi van a szerződésben! Viszont ha csak az a probléma, hogy az átadás helye Kecskemét, akkor orosz pilóták átrepülhetik őket, és akkor ez is megoldva! A MIG-29-eket is orosz pilóták hozták újkorukban! Egy jó kis próbaútnak is beillene.
Bár azt megnézném, hogy a mihukat orosz pilótákkal hol engednék át! :D Akkor max. a Fekete tenger maradna, majd keresztül Románián. Talán nem is lenne ott akkora riadalom, mert a felségjel gondolom úgyis itthon kerül rájuk! :D