Időközben rájöttem, hogy ez egy bisz hajtómű amit felraktam. Azért köszi annak aki próbált segíteni.
Igen, oldalról R-13-asnak tűnt, de semmiképp se R-11-nek.Időközben rájöttem, hogy ez egy bisz hajtómű amit felraktam. Azért köszi annak aki próbált segíteni.
A MiG-21-es projektetekről van van esetleg valami új infó, amit meg tudsz osztani? Pl. lesz-e kabinnyitás a Múzeumok északáján vagy valami hasonló?Egyelőre ennyit tudok.
Igen lesz. A többi meg folyamatban. Most nagyon titokzatoskodom, de tárgyalás alatt van pár új alkatrész.A MiG-21-es projektetekről van van esetleg valami új infó, amit meg tudsz osztani? Pl. lesz-e kabinnyitás a Múzeumok északáján vagy valami hasonló?
Ennek az esetnek volt egy nagyon bizarr olvasata, ami repülős körökben terjedt."39 évvel ezelőtt ezen a napon - 1986. július 17-én Kecskeméten, időjárás felderítésre indulva felszállás után nem sokkal lezuhant a 0265.oldalszámú kétüléses MiG–21UM - fedélzetén gyermekkorom egyik legendás pápai vadászpilótája Brückner Peti Édesapja , Brückner Miklós alezredes, valamint Acsai György százados életüket vesztették - Brücki további Békét és Nyugalmat Néktek az örök légi vadászmezőkön!"
NDK, azaz drezdai festése?a gép nemsokkal előtte járt a PG-ben, de ez nem nagyjavítás lehetett, mert NDK, azaz drezdai festése volt.
NDK-ban nagyjavították, de ott a több üzem közül a drezdai foglalkozott a 21-esekkel. NDK festés, vagy más néven drezdai festés.NDK, azaz drezdai festése?
Miért kellett ott nagyjavítani, ha kb. az 1960-as évek közepétől a PG MiG-21-esekkel is foglalkozott?NDK-ban nagyjavították, de ott a több üzem közül a drezdai foglalkozott a 21-esekkel. NDK festés, vagy más néven drezdai festés.
A VSz-ben, illetve KGST-ben eldöntötték, hogy bizonyos üzemek kvótát kapnak a közös javításból.Miért kellett ott nagyjavítani, ha kb. az 1960-as évek közepétől a PG MiG-21-esekkel is foglalkozott?
Meg a 80 as evekben jartam a Drezdai repteren Interflug/Malev. A repteren ahogy az allohelyhez gurultunk ott sorakoztak a MIG-21 sek.A VSz-ben, illetve KGST-ben eldöntötték, hogy bizonyos üzemek kvótát kapnak a közös javításból.
Nekünk a 21UM-eket a 80-as évektől kezdve Drezdába kellett kivinni, de pl a MiG-23-asokat a bulgáriai Plovdivbe.
A lengyelek jobban jártak, mert ők a 23-asaikat Drezdába vihették.
Mi a Szu-22-eseket a Belarusz SzSzK-beli Baranovicsibe, de ebből csak egy gép jött össze, a 08-as, 1990-ben.
Érdekesség, hogy ugyanez év elején ugyanide kerül a plovdivi nagyjavításból törzshátsórész átégés miatt kimaradó 11-es MiG-23MF is.
Drezda kb a 80-as évek végéig tartott, aztán a 90-es évektől a PG - DR Rt vette át a MiG-21UM-eket is.
Így aztán volt egy olyan rövid ideig tartó "tarka" időszak a hazai MiG-21UM-ek történetében, amikor egyszerre volt már PG-s UM, drezdai UM és még szovjet front légierős UM (az 1986-os legutolsónak beszerzett kontingens) festésünk is. Igaz, ez utóbbiak már igencsak megkopva.
Csak a pontosság kedvéért, a PG is javított kétüléses 21-est, de csak az U-kat. A 70-es évek második felétől beérkezö UM-ek első nagyjavítási időszaka esett pont egybe a KGST döntésével.A VSz-ben, illetve KGST-ben eldöntötték, hogy bizonyos üzemek kvótát kapnak a közös javításból.
Nekünk a 21UM-eket a 80-as évektől kezdve Drezdába kellett kivinni, de pl a MiG-23-asokat a bulgáriai Plovdivbe.
A lengyelek jobban jártak, mert ők a 23-asaikat Drezdába vihették.
Mi a Szu-22-eseket a Belarusz SzSzK-beli Baranovicsibe, de ebből csak egy gép jött össze, a 08-as, 1990-ben.
Érdekesség, hogy ugyanez év elején ugyanide kerül a plovdivi nagyjavításból törzshátsórész átégés miatt kimaradó 11-es MiG-23MF is.
Drezda kb a 80-as évek végéig tartott, aztán a 90-es évektől a PG - DR Rt vette át a MiG-21UM-eket is.
Így aztán volt egy olyan rövid ideig tartó "tarka" időszak a hazai MiG-21UM-ek történetében, amikor egyszerre volt már PG-s UM, drezdai UM és még szovjet front légierős UM (az 1986-os legutolsónak beszerzett kontingens) festésünk is. Igaz, ez utóbbiak már igencsak megkopva.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..