[HUN] Mil Mi-24 D/P/V "Hind"

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

32karakter

Well-Known Member
2011. február 21.
2 503
5 132
113
Az MH Kiss József 86. Helikopterdandárnál rendszeres kiképzési repülésekkel tudják biztosítani, hogy minden körülmények között bevethető képességet adjanak...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Imádom a 24-eseket. Tényleg.
De hogy a függesztőkön két pózos van, hogy ne legyen töküres... basszus.

Gyorskötözőzzenek már fel egy nyamvadt... akármit.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
30 433
107 251
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Luthero

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
48 542
92 811
113
A Magyar Honvédség országos szinten egyedülálló légi sugárfelderítő képességét is tesztelték az Adaptive Hussars 2025 keretében folyó Air Wolf Hunting 2025 légi kutató-mentő gyakorlat egyik mozzanataként, a pipishegyi repülőtéren, szeptember 4-én.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


68b9c5b543526990479982.jpg
68b9c5b3bb4db145906403.jpg
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
14 580
72 724
113
Egy jó régi cikk egy mégrégebbi Augusztus 20-áról, az 1988-asról:


Ez nekem egyrészt azért emlékezetes, mert 1988-ban én láttam a 19-i főpróbát Káposztásmegyerről, illetve másnap, 20-án a Mi-24-esek repülését a Várból.
Másrészt meg azért, mert 1988 után legközelebb 2001-ben rendeznek vizi- és légiparádét, de katonai helikopterek majd csak a 2004-es EU csatlakozás ünnepekor térnek vissza a Duna fölé.

Az, hogy az 1988-as főpróba, majd maga az ünnepi repülés a 24-esek számára ennyire izgalmasra sikeredett, azt nem is tudtam. Én csak arra emlékszem, hogy 19-én koradélelőtt egyszercsak felbolydult a légtér a lakótelep felett, An-2-eseket közrefogó Zlinek, Wilgák kötelékei köröztek, majd nagy dübörögve jöttek Dunakesziről a Mi-24-esek is.
Látványos volt, mert 11 évesen azt se tudtam, hogy a 20-ai Vizi- és Légiparádé kiinduló reptere évtizedekig a Dunakeszi kettős feladataú repülőtér volt.
Ez amúgy olyannyira így volt, hogy még 2004-ben is, de még egy ideig utána is észak-déli orientációja volt az ünnepi kötelékeknek, ami miatt a kecskemétről érkező 29-esek, Gripenek és Albák, illetve An-26-osok is volt, hogy észak felöl fordultak rá a Duna vonalára.
Azután viszonylag gyorsan jött a Gellérthegy - Andrássy út - Hősök tere, majd ebből lett a Tököl - Csepel várakozási légtér és a déli bejövetel.
Hozzáteszem a sok holding miatt (nem ritka a félórás sem!) nem kerül kevesebb keróba, mint az északi kör, de tény, hogy így legalább Ferihegynek is marad egy normális légtér észak felé.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
14 580
72 724
113
Egy jó régi cikk egy mégrégebbi Augusztus 20-áról, az 1988-asról:


Ez nekem egyrészt azért emlékezetes, mert 1988-ban én láttam a 19-i főpróbát Káposztásmegyerről, illetve másnap, 20-án a Mi-24-esek repülését a Várból.
Másrészt meg azért, mert 1988 után legközelebb 2001-ben rendeznek vizi- és légiparádét, de katonai helikopterek majd csak a 2004-es EU csatlakozás ünnepekor térnek vissza a Duna fölé.

Az, hogy az 1988-as főpróba, majd maga az ünnepi repülés a 24-esek számára ennyire izgalmasra sikeredett, azt nem is tudtam. Én csak arra emlékszem, hogy 19-én koradélelőtt egyszercsak felbolydult a légtér a lakótelep felett, An-2-eseket közrefogó Zlinek, Wilgák kötelékei köröztek, majd nagy dübörögve jöttek Dunakesziről a Mi-24-esek is.
Látványos volt, mert 11 évesen azt se tudtam, hogy a 20-ai Vizi- és Légiparádé kiinduló reptere évtizedekig a Dunakeszi kettős feladataú repülőtér volt.
Ez amúgy olyannyira így volt, hogy még 2004-ben is, de még egy ideig utána is észak-déli orientációja volt az ünnepi kötelékeknek, ami miatt a kecskemétről érkező 29-esek, Gripenek és Albák, illetve An-26-osok is volt, hogy észak felöl fordultak rá a Duna vonalára.
Azután viszonylag gyorsan jött a Gellérthegy - Andrássy út - Hősök tere, majd ebből lett a Tököl - Csepel várakozási légtér és a déli bejövetel.
Hozzáteszem a sok holding miatt (nem ritka a félórás sem!) nem kerül kevesebb keróba, mint az északi kör, de tény, hogy így legalább Ferihegynek is marad egy normális légtér észak felé.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

1:38-nál egy rövid részlet
 
  • Tetszik
Reactions: Luthero