Ehh csak még nem égtek ki rendesen valószínű.... vagy lefújták valami konzerváló trutyival. Rotornál a festésre gondolsz?
Szerintem csak egy lelkes amatőr írta a cikket (olyasmi, mint itt a nagyon okosak: blogen, molni, stb)"A gépek a nagyjavítás után 1000 repült órát vagy hét évet szolgálhatnak még a Magyar Honvédségnél."
Tehát akkor ezek szerint nem 2000 repült óra és nem 8 év. Mint ahogy itt a fórumon többször olvastam.
Csak furcsa a képeken. Mintha évekig álltak volna a napon. De ettől még simán lehet, hogy hibátlanok és csak a fotó csalóka.Melyik fotó alapján mondod ezt? Mi a probléma velük?
legyen egy kép tőlem is
https://c2.staticflickr.com/2/1895/44550079802_3923ede785_o.jpg
Az Aranysas fészbukoldalán van egy kép ugyan onnan ahonnan te fényképeztél csak nem egy kisebb tömeg volt abban a kereszteződésben?
Felejtsd el amit írtam. Nincs ezeknek semi bajuk.Melyik fotó alapján mondod ezt? Mi a probléma velük?
Tehát ha jól veszem ki, akkor felújítva lett:
két Mi-24V, amit a forgatható 12,7mm-es orr-gépágyúról ismerhető fel és
két Mi-24P, aminek oldalsó, fix 30mm-es géppityuja van
Én bevállalom a sasos képet. A valódi színmélység valahol a két kép között van, megpróbálok összerakni egy albumot a mai mozzanatokról.Az Aranysas fészbukoldalán van egy kép ugyan onnan ahonnan te fényképeztél csak nem egy kisebb tömeg volt abban a kereszteződésben?
Én bevállalom a sasos képet. A valódi színmélység valahol a két kép között van, megpróbálok összerakni egy albumot a mai mozzanatokról.
"...A “Hind” NATO-kódú helikoptereken látható géppuskákból és gépágyúkból azonban az biztosan látszik, hogy két-két Mi-24V-vel és Mi-24P-vel végeztek az oroszok, utóbbi verzióból csak kettőt küldtek ki tavaly, így oldalszámuk biztosan 335 és 336..."
Téves. Hat P ment ki tavaly és csak két V.
Egy őszinte szakmai kérdés:
Az tiszta sor, hogy a felújításra váró, nem repülőképes gépeket közúton szállították Szolnokról Kecskemétre. De azt lehet tudni, hogy mi a logika abban, hogy a Kecskemétre visszaérkezett nagyjavított gépeket először visszaszállítják közúton Szolnokra? Nem egyszerűbb lenne Kecskeméten összerakni, berepülni, majd a levegőben át Szolnokra? Laikusként azt gondolnám, hogy a szükséges szerszámokat egyszerűbb lenne átvinni Kecskemétre (lásd Mi-17 kényszerleszállás utáni javítás a pusztában), mint 4 alkalommal kamiont és szállítmánykísérőt bérelni, rendőri biztosítást intézni, forgalmat lezárni stb.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..