[HUN] Mil Mi-24 D/P/V "Hind"

Ehh csak még nem égtek ki rendesen valószínű.... vagy lefújták valami konzerváló trutyival. Rotornál a festésre gondolsz?
 
"A gépek a nagyjavítás után 1000 repült órát vagy hét évet szolgálhatnak még a Magyar Honvédségnél."
Tehát akkor ezek szerint nem 2000 repült óra és nem 8 év. Mint ahogy itt a fórumon többször olvastam.
Szerintem csak egy lelkes amatőr írta a cikket (olyasmi, mint itt a nagyon okosak: blogen, molni, stb)
Belegondolva, mennyi az esélye, hogy nekünk feleannyi repült időt adjanak ugyanazon munkák elvégzése után, mint egy másik ügyfélnek?
Fel kéne ütni a nagy Mi-24-es könyvet, hogy mennyit repült a 335, meg a 336 nálunk, de 2 hónap után olyan kormos volt az oldaluk, hogy esélyesen már akkor is legalább 1500 óra volt a keret. Most meg még sokat is fizettünk érte...
Vagy még az lehet, hogy kezdenek megágyazni a típus kicsinálásának (mint pár éve az An-26-ossal, mikor azt akarták bizonyos egyének ellehtetleni), mert megint pálfordulás volt csendben odafent...
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Tehát ha jól veszem ki, akkor felújítva lett:

két Mi-24V, amit a forgatható 12,7mm-es orr-gépágyúról ismerhető fel és
két Mi-24P, aminek oldalsó, fix 30mm-es géppityuja van
 
Tehát ha jól veszem ki, akkor felújítva lett:

két Mi-24V, amit a forgatható 12,7mm-es orr-gépágyúról ismerhető fel és
két Mi-24P, aminek oldalsó, fix 30mm-es géppityuja van

A következő Ruszlan már a maradék négy P-t hozza. Azok lesznek azok a példányok, melyek idáig még soha nem repültek a Magyar Légierőben. Talán még a Luftwafféban se, csak lajstromozták őket. Illetve, az egyikkel még elvégeztek pár felszállást, de a többinél nem tudom.
 
Az Aranysas fészbukoldalán van egy kép ugyan onnan ahonnan te fényképeztél csak nem egy kisebb tömeg volt abban a kereszteződésben?
Én bevállalom a sasos képet. A valódi színmélység valahol a két kép között van, megpróbálok összerakni egy albumot a mai mozzanatokról.
 
Én bevállalom a sasos képet. A valódi színmélység valahol a két kép között van, megpróbálok összerakni egy albumot a mai mozzanatokról.

Semmi ilyesmi!Nem értek hozzá nem tudom felismerni a két képen az utómunkát,nem is ezért írtam.
 
"...A “Hind” NATO-kódú helikoptereken látható géppuskákból és gépágyúkból azonban az biztosan látszik, hogy két-két Mi-24V-vel és Mi-24P-vel végeztek az oroszok, utóbbi verzióból csak kettőt küldtek ki tavaly, így oldalszámuk biztosan 335 és 336..."

Téves. Hat P ment ki tavaly és csak két V.

Nem én vagyok az újságíró !
 
Egy őszinte szakmai kérdés:
Az tiszta sor, hogy a felújításra váró, nem repülőképes gépeket közúton szállították Szolnokról Kecskemétre. De azt lehet tudni, hogy mi a logika abban, hogy a Kecskemétre visszaérkezett nagyjavított gépeket először visszaszállítják közúton Szolnokra? Nem egyszerűbb lenne Kecskeméten összerakni, berepülni, majd a levegőben át Szolnokra? Laikusként azt gondolnám, hogy a szükséges szerszámokat egyszerűbb lenne átvinni Kecskemétre (lásd Mi-17 kényszerleszállás utáni javítás a pusztában), mint 4 alkalommal kamiont és szállítmánykísérőt bérelni, rendőri biztosítást intézni, forgalmat lezárni stb.
 
Egy őszinte szakmai kérdés:
Az tiszta sor, hogy a felújításra váró, nem repülőképes gépeket közúton szállították Szolnokról Kecskemétre. De azt lehet tudni, hogy mi a logika abban, hogy a Kecskemétre visszaérkezett nagyjavított gépeket először visszaszállítják közúton Szolnokra? Nem egyszerűbb lenne Kecskeméten összerakni, berepülni, majd a levegőben át Szolnokra? Laikusként azt gondolnám, hogy a szükséges szerszámokat egyszerűbb lenne átvinni Kecskemétre (lásd Mi-17 kényszerleszállás utáni javítás a pusztában), mint 4 alkalommal kamiont és szállítmánykísérőt bérelni, rendőri biztosítást intézni, forgalmat lezárni stb.

Több héten keresztül fogják ezeket a gépeket szerelni es ellenőrizni amir szerintem Kecskeméten nincs kapacitás.Egy szóval max a füvön lenne hely az összeszerelésre mert üres hangár az biztosan nincs.
 
  • Tetszik
Reactions: honved