[HUN] NMS 4x4 Yörük / Nomád

Emlékszem, először fogtam a fejem, amikor hallottam a Nurolról.
El kell ismernem, nagyon zorall a gép :hadonaszos:
Mistral-hordozónak az NMS vagy a Gidrán lenne jobb?
szerintem NMS is elég lenne: mehetne rá Atlas RC


Bár nem hiszem, hogy fognak ilyesmire költeni: marad a kézi a Atlas szerintem...
 
EXT07Ko.png
Miért van egy olyan érzésem hogy ez a kép itthon készült?
 
Emlékszem, először fogtam a fejem, amikor hallottam a Nurolról.
El kell ismernem, nagyon zorall a gép :hadonaszos:

Mistral-hordozónak az NMS vagy a Gidrán lenne jobb?
Ja mikor először láttam Budaörsön utánna nagyon lehúztam itt az analóg, török nyelvű kapcsolók, meg a 7 törpére méretezett beltér miatt, de nagyon úgy tűnik, hogy jó döntés volt a rendszeresítésük. Úgyhogy jöhetnek a további török cuccok. Ár/érték arányban jó választás.
 
Szerződést írt alá az Asisguard és Nurol Makina a nigériai közúti közlekedésbiztonsági projektről. A cég a Nurol Makina-tól szerzi be a YÖRÜK 4X4-es járműveket, amelyeket a Nigériában végrehajtott Közúti Biztonsági Projektben használ fel.
Érdekesség...
1704389052177-png.6491825
 
Szerződést írt alá az Asisguard és Nurol Makina a nigériai közúti közlekedésbiztonsági projektről. A cég a Nurol Makina-tól szerzi be a YÖRÜK 4X4-es járműveket, amelyeket a Nigériában végrehajtott Közúti Biztonsági Projektben használ fel.
Érdekesség...
1704389052177-png.6491825
Ezeknél, meg úgy álatlában az ilyen gépeknél egy apró dolgot sosem értettem.
Azt a hűtőt is védő "hűtőrácsot" vagy mit, mi a báanatért nem függőlegesre csinálják?
Hogy majd direkt nehezebb legyen kicsapatni onnan a "ganét"?
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Ezeknél, meg úgy álatlában az ilyen gépeknél egy apró dolgot sosem értettem.
Azt a hűtőt is védő "hűtőrácsot" vagy mit, mi a báanatért nem függőlegesre csinálják?
Hogy majd direkt nehezebb legyen kicsapatni onnan a "ganét"?
A válasz egyszerű:
Az az izé egy Z formájú lemez, illetve lemezek egymás felett. Elölről, oldalról és felülről véd, csak alulról közelről lehet a lemezek közé belőni...
Ha függőlegesen állnának, akkor elölről, felülről védene, de egyik oldalról be lehetne lőni a Z-k között...

Ugyanaz az elv, mint egy "esővédő zsalunál".
 
A válasz egyszerű:
Az az izé egy Z formájú lemez, illetve lemezek egymás felett. Elölről, oldalról és felülről véd, csak alulról közelről lehet a lemezek közé belőni...
Ha függőlegesen állnának, akkor elölről, felülről védene, de egyik oldalról be lehetne lőni a Z-k között...

Ugyanaz az elv, mint egy "esővédő zsalunál".
Köszi, teljesen világos, így már tovább egy szavam se lesz.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ez harcjármű, a tisztítás nem szempont, a védettség pedig az egyik legfontosabb.
Ez egyértelmű. De mivel közelről még nem láttam, találgatni pedig nem akartam, igaz nem okozott álmatlan éjszakákat, de gondoltam, vagyis bíztam benne, hogy egy szakitól kapok releváns választ.
Megkaptam. Ennyi.
 
  • Tetszik
Reactions: dudi
Annyira nem, nehezen potyog ki a sár a lemezek közül és bemelegszik a motor.
A gépháztetőig sár az extrém. Persze, ha gyakorlótéren kiválasztod ablegszarabb időt és megkeresed az összes árkot tele vízzel egész nap, akkor előfordul.
 
Plusz ott már a hűtő apró lamellái között is lesz sár ami megintcsak gátolja a hő leadását.
Nagyon extrém terep használat mellett sem szokott ez a dolog problémát okozni terepjárókínál. Egyrészt, a hűtő magasságában ha nem latyak van hanem már sár, akkor a tulmelegedés lesz a legkisebb gondod. Másrészt, erre lehet készülni. Millió módon. A legócskább a hűtő elötti "szúnyogháló" a profibb mikor a lemezek átfedésben vannak. Plusz a klímahűhő lesz legelők, mögötte légrés, és oldalról is szívhat. Ha sár van nincs meleg. A hűtés túl van méretezve, (mondjuk sivatagra) tapasztalatből tudom mondani, hogy brutális extrém eltömődéseket kibír! Mezőgazdaságban használt pickup ok hűtőjéneknsokszor a fele nem látszik a beszívott poros növényektől. Észre sem veszik. Stb stb