a motor motortér hőálcázása általába már a tervező asztalon megtörténik. orrmotoros járműveknél és farmotorosoknál is.Első körben a letakart acélt nem melegíti fel a nap és a legtöbb jármű hőképének jelentős részét ez adja.
A másik nagy hőforrás a motor és a fegyverek...ennek álcázását, hőelvezetését hogy oldja meg ez a rendszer azt nem tudom.
itt szét kell választani léghűtéses és vízhűtéses erőforrásokat. léghűtés előnye a könyebb súly egyszerűség kis helyigény egy dologgal kevesebb amivel foglalkozni kell ha nincs nem tud elromolni kilyukadni megfagyni elpárologni stb.
vízhűtéses előnye a kisebb hőkép a hűtők könnyed elhelyezése a jármű akár különböző pontjain stb.
a fő fegyverzet hőképét hőterelő lemezekkel oldja meg. ez az újabb eszközöknél kiegészül egy köpenyel amibe nincs gázátfújás. és ennek a kombinációja jelentősen csökkenti a fegyverzet hőképét.
egyébként egyféle égésgátlóval kezelt polifom huzatbahúzva aminek van hőtükrös hőtartóakarófóliás rétege. nem nagy extra nem is értem mitől annyira drága.