[HUN] T-72 korszerűsítés

Már miért kéne odébb vinni?Ez csak egy nagy csarnok lesz,ahol összeszerelik a bevitt részegységeket.Kiveszik belőle a részüket,és itt hagyják.
Nem tünt fel,hogy ha a kenguruk a Lynxet választják,Ausztráliában is lesz gyár?Ha a következő megrendelő mondjuk ugyanigy saját "gyártást" akar,ott is felhúznak egy csarnokot,oszt jónapot.
Európában nem, lásd cseh tender.
 
Ha azon múlik a cseh rendelés,dehogynem lesz cseh gyártósor.....De a csehek nem akarják megrendelni.

Ja.Gyorsan vissza kell kanyarodni,mielőtt az önkéntes rendőr elvtárs megint feljelent....:eek:

Nem tudom ki az akire gondolsz, én aligha művelem ezt a műfajt. Csak tartsunk rendet, mégha megvan a beszélgetés folyamatában az eltévelyedés oka, akkor is tartsuk mederben.
 
Kicsit messzire tévelyegtünk a T-72-től.

Igaz! Akkor kanyarodjunk is vissza a szokásos műsorhoz...

Szerintem fel kéne újítani a T-72-ket!
not.jpg
 
Nem tudom ki az akire gondolsz, én aligha művelem ezt a műfajt. Csak tartsunk rendet, mégha megvan a beszélgetés folyamatában az eltévelyedés oka, akkor is tartsuk mederben.
Nem rád gondoltam.
Igen,az némileg problémás,hogy hajlamos elkalandozni a vita.
Mea culpa-de kapcsolódik a T72hez.Több ponton is.Egyrészt azért szorulunk rá a modernizációra,mert újat nem tudunk gyártani.Másrészt szerintem a Lynx technológiája lehetne a felújitás alapja-vagyis kapcsolódik az egerszegi üzemhez.Akár még ott is lehetne csinálni.Valahonnan mérnöki segitség is kéne hozzá.Adja magát az RM.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Igaz! Akkor kanyarodjunk is vissza a szokásos műsorhoz...

Szerintem fel kéne újítani a T-72-ket!
not.jpg

Vagy bármi mást csinálni belőlük. Persze egybitesen állva mindenhez, ilyen egybites válaszok születnek. NOT. Annyi ilyen volt már, hogy a lelkem egy részében kívánom, hogy a fellált szupererőnk első dózisának a megérkezte után tényleg ki is dobjuk őket és aztán ránktámadjon egy addigra szintén fejlődött kedves délkeleti szomszéd. Szeretném olvasni a sipákolásotokat, hogy miért nem hoztuk rendbe időben, miért dobtuk ki, jók lennének még azok a bajban....

Persze igazából nem kívánom ezt, mert a legszarabb történet lenne minden téren, de emiatt egy kicsit érik bennem. Remélem lenne annyi önkritikátok, hogy megölnétek magatokat, de nem hiszem.

Vagy legalább kimennétek a támogatásuk nélkül. :)
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Komolyan mondom,olvasni elfelejtettetek?Vagy ez a fityiszes stilus a menő,hogy csak azt ragadjuk ki a szövegből,amibe bele akarunk kötni?
V4 együtműködésben rendelt,és helyileg gyártott tankokrol irtam....Hol lenne logisztikai probléma?Arrol nem is beszélve,hogy a K2-ben speciel a Leo liszenszgyártott motorja van.MTU motor.Renk váltó.Kis ferdeszemüek csak most készültek el a saját motorjukkal,eddig echte german hajtáslánc csühögött benne.
Ezt megkérdezem még egyszer: Hogy gondolsz egy közös megrendelést, amikor a V4-ből 2 országnak nincs pénze harckocsit venni, a 3. meg akkora piac, hogy az lazán bedarálja a teljes gyártást. Ha a V4-ből a lengyelek megrendelik a maguk 800db harckocsiját, akkor mi nagyjából minden 10. darabot kaptuk volna meg. Úgy 2032-re össze is jött volna egy zászlóaljnyi.
NATO keretén belül közös kiképzés meg amúgy is lenne.
Milyen közös kiképzés? Kihez mentél volna működő K2 rendszert ellesni? Működő szimulátort puszira használni? Mert Kórea messze van.
 
Már miért kéne odébb vinni?Ez csak egy nagy csarnok lesz,ahol összeszerelik a bevitt részegységeket.Kiveszik belőle a részüket,és itt hagyják.
Nem tünt fel,hogy ha a kenguruk a Lynxet választják,Ausztráliában is lesz gyár?Ha a következő megrendelő mondjuk ugyanigy saját "gyártást" akar,ott is felhúznak egy csarnokot,oszt jónapot.
Persze, mindent el lehet képzelni. Még az első kapavágás sincs sehol, de már fejben bezártad az üzemet.. Szar lehet így élni.

A MILVECHOE ausztráliában nagyjából 40 milliárd forintos beruházása a Rheinmetallnak, jelenleg nagyjából 300-an dolgoznak ott.
A zalai gyárról tudjuk, hogy 60 milliárdos beruházás, és 500 fővel számolnak. Meg fejlesztő részleggel.
Ajánlom mindenkinek, nézzen utána mi az a MILVECHOE, és ehhez képest tegye kontextusba a zalai beruházást.
https://statements.qld.gov.au/statements/88061
https://adbr.com.au/rheinmetall-milvechoe-officially-opened/

De majd biztosan az lesz, hogy 3 év alatt lezavarják a Lynx gyártását, és szélnek eresztenek 500 általuk kiképzett, kitanított dolgozót.
Csak azért írom, mert fizetett vérnarancs troll vagyok.. meg se hallgass.
 
Persze, mindent el lehet képzelni. Még az első kapavágás sincs sehol, de már fejben bezártad az üzemet.. Szar lehet így élni.

A MILVECHOE ausztráliában nagyjából 40 milliárd forintos beruházása a Rheinmetallnak, jelenleg nagyjából 300-an dolgoznak ott.
A zalai gyárról tudjuk, hogy 60 milliárdos beruházás, és 500 fővel számolnak. Meg fejlesztő részleggel.
Ajánlom mindenkinek, nézzen utána mi az a MILVECHOE, és ehhez képest tegye kontextusba a zalai beruházást.
https://statements.qld.gov.au/statements/88061
https://adbr.com.au/rheinmetall-milvechoe-officially-opened/

De majd biztosan az lesz, hogy 3 év alatt lezavarják a Lynx gyártását, és szélnek eresztenek 500 általuk kiképzett, kitanított dolgozót.
Csak azért írom, mert fizetett vérnarancs troll vagyok.. meg se hallgass.
:) 20db Lynx ára......Ennyi 60miliárd forint.És belenyugodhatsz,a 218 Lynx árába bele van kalkulálva az üzem költsége is.
És mégis,miért tartaná meg az üzemet 500 dolgozóval,ha nem kap több megrendelést?Keresztyényi könyörületböl?
Ha nem lesz munkája az üzemnek,bezárják.Általában ez egy projektcég sorsa.
Nem hiszem,hogy bértollnok vagy.Csak magával ragadott a lelkesedés,és elhiszed az agitpropot.
Ha nincs kinek gyártani benne valamit,bezárják az üzemet.Ennyi
 
Persze, mindent el lehet képzelni. Még az első kapavágás sincs sehol, de már fejben bezártad az üzemet.. Szar lehet így élni.

A MILVECHOE ausztráliában nagyjából 40 milliárd forintos beruházása a Rheinmetallnak, jelenleg nagyjából 300-an dolgoznak ott.
A zalai gyárról tudjuk, hogy 60 milliárdos beruházás, és 500 fővel számolnak. Meg fejlesztő részleggel.
Ajánlom mindenkinek, nézzen utána mi az a MILVECHOE, és ehhez képest tegye kontextusba a zalai beruházást.
https://statements.qld.gov.au/statements/88061
https://adbr.com.au/rheinmetall-milvechoe-officially-opened/ .

jó. a z ausztrál cég a tervek szerint a megrendelt 211 Boxer összeszerelését és tesztelését, karbantartását végzi, a tervek szerint mint regionális központ. Mellette és utána 5000 katonai szállítójármű legyártása a terv, az ausztrál és csendes-óceáni fegyveres erők számára. Rendelkezik a következőkkel
  • Gyártó, elektronikai és igazgatási épületek
  • vállalati képzési központ
  • szabadtéri járműpálya
  • egy elektromágneses kompatibilitási kamra
  • egy teljesen zárt fegyverteszt-alagút
  • autóparkoló az alkalmazottak és a látogatók számára, járműtárolók, üzemanyagtöltő és mosogatóhelyek, víztároló tartályok, hulladéktároló és újrahasznosító létesítmények.
hmm..ez hogy jött ki magyarhoz képest 2/3 árból????????? ja..már értem.
 
  • Tetszik
Reactions: bel and Negan
:) 20db Lynx ára......Ennyi 60miliárd forint.És belenyugodhatsz,a 218 Lynx árába bele van kalkulálva az üzem költsége is.
És mégis,miért tartaná meg az üzemet 500 dolgozóval,ha nem kap több megrendelést?Keresztyényi könyörületböl?
Ha nem lesz munkája az üzemnek,bezárják.Általában ez egy projektcég sorsa.
Nem hiszem,hogy bértollnok vagy.Csak magával ragadott a lelkesedés,és elhiszed az agitpropot.
Ha nincs kinek gyártani benne valamit,bezárják az üzemet.Ennyi
Ezek szerint nem nézted meg, mi az a MILVECHOE.
jó. a z ausztrál cég a tervek szerint a megrendelt 211 Boxer összeszerelését és tesztelését, karbantartását végzi, a tervek szerint mint regionális központ. Mellette és utána 5000 katonai szállítójármű legyártása a terv, az ausztrál és csendes-óceáni fegyveres erők számára. Rendelkezik:
  • Gyártó, elektronikai és igazgatási épületek
  • vállalati képzési központ
  • szabadtéri járműpálya
  • egy elektromágneses kompatibilitási kamra
  • egy teljesen zárt fegyverteszt-alagút
  • autóparkoló az alkalmazottak és a látogatók számára, járműtárolók, üzemanyagtöltő és mosogatóhelyek, víztároló tartályok, hulladék és újrahasznosító létesítmények.
hmm..ez hogy jött ki magyarhoz képest 2/3 árból????????? ja..már értem.
Kifelejtetted a land 400 Lynxeinek gyártását, ha megkapják azt is.
Plusz elektronikai, optikai és fegyverzet komponensek gyártása, szerelése is lesz ott.

És igen, jöhet a magyarázat, hogy mi 60 milliárdért egy üres csarnokot kapunk pottyantós budival, bezzeg az ausztrálok... biztosan igazatok van.

A Rába Man szereldéjét szerintem amúgy emiatt szántották be.
A zalai gyár kapja ezt a feladatot is majd.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
A Rába Man szereldéjét szerintem amúgy emiatt szántották be.
A zalai gyár kapja ezt a feladatot is majd.
Ez vagy igy lesz,vagy nem.
A karbantartás elvileg folyhat majd Egerszegen,de ahoz nem kell 500 ember.
Az,hogy a kenguruknál némileg kisebb az "alkotmányos költség",meg ténykérdés.(engem már az is irritál,hogy a lopás mára nálunk teljesen természetessé vált)
 
  • Tetszik
Reactions: bel and Pogány
Ez vagy igy lesz,vagy nem.
A karbantartás elvileg folyhat majd Egerszegen,de ahoz nem kell 500 ember.
Az,hogy a kenguruknál némileg kisebb az "alkotmányos költség",meg ténykérdés.(engem már az is irritál,hogy a lopás mára nálunk teljesen természetessé vált)
Én ezt most befejeztem, csak annyit tennék hozzá, hogy pályát tévesztettél. ;)
 
:) 20db Lynx ára......Ennyi 60miliárd forint.És belenyugodhatsz,a 218 Lynx árába bele van kalkulálva az üzem költsége is.
És mégis,miért tartaná meg az üzemet 500 dolgozóval,ha nem kap több megrendelést?Keresztyényi könyörületböl?
Ha nem lesz munkája az üzemnek,bezárják.Általában ez egy projektcég sorsa.
Nem hiszem,hogy bértollnok vagy.Csak magával ragadott a lelkesedés,és elhiszed az agitpropot.
Ha nincs kinek gyártani benne valamit,bezárják az üzemet.Ennyi
Nyilván a RM-nál meg komplett idióták ülnek a Boardban.
Ha itt van nálunk egy 10 év alatt bizonyított üzem, ami kevesebb, mint fele költségen termel, akkor szerinted melyik gyárat fogja megszüntetni, illetve melyik gyár fog egyre több részfeladatot, beszállítói feladatot kapni?
Hogy segítsek, nem véletlen, hogy az AUDI több lépcsőben bővítette a kezdeti kapacitásait, miközben nem itthon adja el főleg az itt legyártott autókat, alkatrészeket.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
jó. a z ausztrál cég a tervek szerint a megrendelt 211 Boxer összeszerelését és tesztelését, karbantartását végzi, a tervek szerint mint regionális központ. Mellette és utána 5000 katonai szállítójármű legyártása a terv, az ausztrál és csendes-óceáni fegyveres erők számára. Rendelkezik a következőkkel
  • Gyártó, elektronikai és igazgatási épületek
  • vállalati képzési központ
  • szabadtéri járműpálya
  • egy elektromágneses kompatibilitási kamra
  • egy teljesen zárt fegyverteszt-alagút
  • autóparkoló az alkalmazottak és a látogatók számára, járműtárolók, üzemanyagtöltő és mosogatóhelyek, víztároló tartályok, hulladéktároló és újrahasznosító létesítmények.
hmm..ez hogy jött ki magyarhoz képest 2/3 árból????????? ja..már értem.

Ugy, hogy a tobbit az kormany teszi hozza. Tudod, az az ausztral kormany, amelyik $5.2 MILLIARDOT fizet azert a 211 Boxerert - tobb, mint a DUPLAJAT, mint amennyit mi fogunk a 218 lancos Lynxekert.
Olvasni kellene ahelyett, hogy ostoba prekoncepcioidhoz probalod igazitani a valosagot. Ez amugy jol megfigyelheto, miota regisztraltal...
 
Ez vagy igy lesz,vagy nem.
A karbantartás elvileg folyhat majd Egerszegen,de ahoz nem kell 500 ember.
Az,hogy a kenguruknál némileg kisebb az "alkotmányos költség",meg ténykérdés.(engem már az is irritál,hogy a lopás mára nálunk teljesen természetessé vált)

Már miért kéne odébb vinni?Ez csak egy nagy csarnok lesz,ahol összeszerelik a bevitt részegységeket.Kiveszik belőle a részüket,és itt hagyják.
Nem tünt fel,hogy ha a kenguruk a Lynxet választják,Ausztráliában is lesz gyár?Ha a következő megrendelő mondjuk ugyanigy saját "gyártást" akar,ott is felhúznak egy csarnokot,oszt jónapot.

:) 20db Lynx ára......Ennyi 60miliárd forint.És belenyugodhatsz,a 218 Lynx árába bele van kalkulálva az üzem költsége is.
És mégis,miért tartaná meg az üzemet 500 dolgozóval,ha nem kap több megrendelést?Keresztyényi könyörületböl?
Ha nem lesz munkája az üzemnek,bezárják.Általában ez egy projektcég sorsa.
Nem hiszem,hogy bértollnok vagy.Csak magával ragadott a lelkesedés,és elhiszed az agitpropot.
Ha nincs kinek gyártani benne valamit,bezárják az üzemet.Ennyi

Azt most megmondom, hogy te eletedben nem dolgoztal egy csoportvezetoi szint felett. Halvany fogalmad nincs, hogyan dolnek el az ilyen kiemelt projectek egy multi szintjen. Ha igy menne, csodbe vinnek a ceget 10-15 ev alatt, akarmilyen sikeres is lenne a termek.
 
Ugy, hogy a tobbit az kormany teszi hozza. Tudod, az az ausztral kormany, amelyik $5.2 MILLIARDOT fizet azert a 211 Boxerert - tobb, mint a DUPLAJAT, mint amennyit mi fogunk a 218 lancos Lynxekert.
Olvasni kellene ahelyett, hogy ostoba prekoncepcioidhoz probalod igazitani a valosagot. Ez amugy jol megfigyelheto, miota regisztraltal...[/QUOTE



Az ausztrál kormány az árba beszámolta a teljes termék- életciklusra számított költségeket. De gondolom nem olvastad az erről szóló cikket.

(Hát igen, ez az, mi a mai !! forintárfolyam szerint átlag 60-80 milliárd forintjába fog kerülni a Lynxek esetében magyar honvédelmi költségvetésnek, évente, (elején kevesebb) kivéve ha csak a garázsban áll.)