Thx =nyerges vontató = kamion nem teherautó pláne nem oszkerekhajtasos terepjáró tehergépkocsi
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Thx =nyerges vontató = kamion nem teherautó pláne nem oszkerekhajtasos terepjáró tehergépkocsi
Olyan is van nekik, de arról most nem keresek képet BUBE építésén lehet látni őketThx =nyerges vontató = kamion nem teherautó pláne nem oszkerekhajtasos terepjáró tehergépkocsi
Amit linkeltel az konkrétan az kamionok oda is van írva nyerges vontatók. Vannak persze vannak a régebbi verziók elég jól vannak még amik a babával megegyező alapkonstruktciok dizájnos kabinnal. A hx3 civil változatából nem sok jött még ki annak elemeire épülő verzióból 2 éve gyártják a katonáit 3 (se)Olyan is van nekik, de arról most nem keresek képet BUBE építésén lehet látni őket
Te most erre gondolsz ?Amit linkeltel az konkrétan az kamionok oda is van írva nyerges vontatók. Vannak persze vannak a régebbi verziók elég jól vannak még amik a babával megegyező alapkonstruktciok dizájnos kabinnal. A hx3 civil változatából nem sok jött még ki annak elemeire épülő verzióból 2 éve gyártják a katonáit 3 (se)
Az általad linkelt Facebook bejegyzésben oda van írva hogy nyerges vontató=kamion = pótkocsis. És tehergépkocsi ez a régi hx ez = a rabaval amit betéttel az a h22 essel más a fülke meg a felépítmény.Te most erre gondolsz ?
De a képre reagálj,amúgy a linken az új MAN van... ebből lett a HX3Az általad linkelt Facebook bejegyzésben oda van írva hogy nyerges vontató=kamion = pótkocsis. És tehergépkocsi ez a régi hx ez = a rabaval amit betéttel az a h22 essel más a fülke meg a felépítmény.
Nem ez a régi az újnak van 3 diszcsik a hutoracsaon. És nem nem az új civil manbol lett a hx3 vagyhat nem egészen a katonai nx3 egy ével korábban kijött mint a civil. A civil verziót próbálták tovább faragni de nem sikerült mindent kijavitaniDe a képre reagálj,amúgy a linken az új MAN van... ebből lett a HX3
Erről van szó. A Tatra a legrosszabb választás lenne, mig a már szolgalatban álló HX3 valószínűleg fajlagosan és automatikus atallaskent a legolcsóbb, legkevésbé rázós.Bármit csak Tatra-t ne. Túlbonyolított konstrukció, drága az üzemeltetése, a sereg csak kínlódna vele. A RM MAN HX3 és az Iveco között kellene választani. Valószínűleg az Iveco a gazdaságos megoldás, de azt a románok választották. Úgyhogy nekünk maradt a HX3.
Elvileg a független kerékfelfüggesztés drága, de ez miatt van neki messze a legjobb terpejáró képessége...Én HX-fan vagyok, de mi a túlbonyolított a Tátrában?
Plusz a leghutest szokták felhozni hogy problémás . Persze ez a hegyi utak miatt van ott nem nagyon lehet száguldozni ezért kell bele a ventilátorami viszont csak az olajat huto.Az újabbak meg cummins motorral vannak szerelve egyébként ha minden igaz kapni gidran motorjával is (de ebbe nem vagyok biztos teljes mértékben)Elvileg a független kerékfelfüggesztés drága, de ez miatt van neki messze a legjobb terpejáró képessége...
A "messze" biztosan nem igaz, de én egyelőre még nem láttam olyan tesztet, ahol a HX3 10x10 vagy 8x8 terepjáró képességét szidták volna...Elvileg a független kerékfelfüggesztés drága, de ez miatt van neki messze a legjobb terpejáró képessége...
Hagyjuk már ezt nonstop mindenhez IS értést, pls. Az egyik legsikeresebb military truck, te meg szajkozol valamit, ami egyrészt más tipusra vonatkozik, másrészt valahol hallottad.A Man T még Romániába fogják gyártani. És konstruktcio hibás nincs is sikere a civil piacon. És ha nincs hazai piacon nagy számban akkor annak javítása üzemeltetése egy háborúba nehézkes és civil változatai adott cégektől nem áll rendelkezésre rekviraciora nagy számban.
Igen valahol hallottam ahol több típus összehasonlításra került. Sajnálom a mindenhez is ertest a munkám része... Egyébként az informatika miatt elég nagy a lemaradasom a fiatalokhoz... Úgyhogy arra rá kell gyurnomHagyjuk már ezt nonstop mindenhez IS értést, pls. Az egyik legsikeresebb military truck, te meg szajkozol valamit, ami egyrészt más tipusra vonatkozik, másrészt valahol hallottad.
A 10x10 az nem annyira veretes.A "messze" biztosan nem igaz, de én egyelőre még nem láttam olyan tesztet, ahol a HX3 10x10 vagy 8x8 terepjáró képességét szidták volna...
Köll a rossebnek.Bármit csak Tatra-t ne. Túlbonyolított konstrukció, drága az üzemeltetése, a sereg csak kínlódna vele. A RM MAN HX3 és az Iveco között kellene választani. Valószínűleg az Iveco a gazdaságos megoldás, de azt a románok választották. Úgyhogy nekünk maradt a HX3.
+van egy vagy 2000 vontatóval működő szállítmányozó cég a waberers, és oké, hogy azok jobbára nyergesek, de a céggel összeállva, nem igaz, hogy ne lehetne licenszbe idehaza gyártani vázat futóművet, de akár kabint is.Azér az égő, hogy az átkos szocializmusba vót két cég Magyarországon, ami teherautókat gyártott, a Rába meg a Csepel Művek, most meg sehol semmi.
" MOL Trans, Posta stb... lehetne csak nem akarnak....+van egy vagy 2000 vontatóval működő szállítmányozó cég a waberers, és oké, hogy azok jobbára nyergesek, de a céggel összeállva, nem igaz, hogy ne lehetne licenszbe idehaza gyártani vázat futóművet, de akár kabint is.
Nagyobb, a leghosszabb, szoval biztosan kevésbé lesz off-road bajnok, mint a 8x8, meg pláne a 6x6. Viszont pl egy autoloaderes SPH alá még mindig inkább azt raknam, mint a 8x8-at, mert érzésem szerint az qrva nehéz, el kell osztani a súlyt...A 10x10 az nem annyira veretes.