Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Sima hx3 civil változata ami alapjaiban nem tér el a katonai verziótól egy rakás szar. Számos hazai cég megvásárolta és nagyon bánják...A "sima" Hx3 szállító teherautójuk is szar vagy te a HX3 önjáró lövegre gondolsz?
Nem mindegy!
.Meglehet de ha a civil változatból indul ki az ember akkor a valtomu egy kalap szar az osztomuvel együtt folyamatos meghibásodások hogy a kisebbek ről ne beszéljünk.
Az ujaknak nagyon nincs jó híre mindenki szidja. A régebbi verziók amilyen jók voltak ár érték arányban megbízhatóságba az új generációval ment minden a levesbe. Főleg az oszkerek meghajtással vannak nagy gondokAzért furcsa, mert a civil MAN-nak egyáltalán nincs rossz híre. Viszont a HX3 kiesésével most az a veszély is fennáll, hogy a Tatra túlbonyolított, qrva drágán üzemeltethető tgk-i is versenybe kerülnek.
jelen helyzetben nem látok rá sok esélyt, pedig lenne mellette támogató
ne tedd2 éves távlatra számítok...
Nekem is a Merci bizseregteti meg a jósgömbömet leginkább. Szerintem ők most eléggé tekernek a katonai piac felé.Nem tudom mi lett a konklúzió beszéltem soforokkel vállalkozókkal szereplőkkel. Több vállalkozótól hallottam mindenesetre ugyan azt eltérő időbe egymástól több hetes eltéréssel. Hogy ő Mercédesz vesz kevés extrával mert pénzt akar keresni. Ez nekem elég meggyőző volt tőlük. Persze voltak akiknek más volt a befutó és mást tartottak szem előtt mert nekik más szempont a fontosabb (pl terepjáró képesség a tatranal fával foglalkozó cég vezetője de aszfaltra nem akarna vinni)
Szerintem a tatra ÚJ force3-as teherautója kéne a többi európai nem kifejezetten terepre lett tervezve, hanem az országútiból csináltak "terepre valót"Nekem is a Merci bizseregteti meg a jósgömbömet leginkább. Szerintem ők most eléggé tekernek a katonai piac felé.
Tudtommal vannak is már a BW-nek is beszerzéseik a Mercitől, nem csak az Unimog vonalon. Igaz, hogy ez még csak leheletnyi.
Ráadásul itthon is jól fekszenek.
A kérdés, az ára.
Nem drágábbak mint a Man a zetorsok amerikába Ázsiában nagyon mennek az arocs még szinte minden nemzet haderejebe megtalálható kisebb nagyobb db számban mint általános logisztikai jármű. Az unimog még unimog anélkül nem nagyon van hadsereg.Nekem is a Merci bizseregteti meg a jósgömbömet leginkább. Szerintem ők most eléggé tekernek a katonai piac felé.
Tudtommal vannak is már a BW-nek is beszerzéseik a Mercitől, nem csak az Unimog vonalon. Igaz, hogy ez még csak leheletnyi.
Ráadásul itthon is jól fekszenek.
A kérdés, az ára.
Ez a mercedesre pont nem igaz.Szerintem a tatra ÚJ force3-as teherautója kéne a többi európai nem kifejezetten terepre lett tervezve, hanem az országútiból csináltak "terepre valót"
Bármit csak Tatra-t ne. Túlbonyolított konstrukció, drága az üzemeltetése, a sereg csak kínlódna vele. A RM MAN HX3 és az Iveco között kellene választani. Valószínűleg az Iveco a gazdaságos megoldás, de azt a románok választották. Úgyhogy nekünk maradt a HX3.Szerintem a tatra ÚJ force3-as teherautója kéne a többi európai nem kifejezetten terepre lett tervezve, hanem az országútiból csináltak "terepre valót"
A Man T még Romániába fogják gyártani. És konstruktcio hibás nincs is sikere a civil piacon. És ha nincs hazai piacon nagy számban akkor annak javítása üzemeltetése egy háborúba nehézkes és civil változatai adott cégektől nem áll rendelkezésre rekviraciora nagy számban.Bármit csak Tatra-t ne. Túlbonyolított konstrukció, drága az üzemeltetése, a sereg csak kínlódna vele. A RM MAN HX3 és az Iveco között kellene választani. Valószínűleg az Iveco a gazdaságos megoldás, de azt a románok választották. Úgyhogy nekünk maradt a HX3.
Ausztriában van a fő HX gyártósor a románoknál jobbjára csak trailer fog hozzájuk készülniA Man T még Romániába fogják gyártani.
Ezt azért nem mondanám, elég sokat látni az új generációsból....És konstruktcio hibás nincs is sikere a civil piacon
Melyik nagy cégek vásároltak be az ujakbol? Az útépítés ből kiszorulnak pl a rekviralt járművek jelentős része még onnan származna.Ausztriában van a fő HX gyártósor a románoknál jobbjára csak trailer fog hozzájuk készülni
Ezt azért nem mondanám, elég sokat látni az új generációsból....
Melyik nagy cégek vásároltak be az ujakbol? Az útépítés ből kiszorulnak pl a rekviralt járművek jelentős része még onnan származna.