Mondom,hogy nem megy át......Nálad meg egyenesen reménytelen dolog,hogy megértsdAhaahaha, KEFIR!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mondom,hogy nem megy át......Nálad meg egyenesen reménytelen dolog,hogy megértsdAhaahaha, KEFIR!
WHAT WHAT WHAT-és annak már a Gripen E is csak jelenthet.Maga a gép,mint repülőeszköz,meg még a Block 15 változatban is felülmúlja a vadiúj Gripen E-t is.
Bocs,de nemén konteozok ide folyton öldöklő oláh-magyar totális háborút.....kivel is állunk hadba? kivel is akarunk háborúzni ja senkivel az meg hogy 15 év múlva kinek lesz modern gépe és kinek csilliárdokért fenntartott másodvonalas, na ezt eggyel feljebb pöcs kifejtette!
Mondom, hogy ne kezdj el okoskodni olyan ügyben, aminek nem néztél utána. Az évi 20-25Mrd-os szerződésünk tartalmazta a gépek tulajdonszerzési költségeinek részletét, valamint a magas rendelkezésre állást garantáló karbantartási szerződés ellenértékét, valamint meghatározott számú pilóta Gripenre való átképzése.Szóval szerinted a Svédek olyan jó fejek, hogy ingyen frissítették a gépeket? Biztos lehetsz benne, hogy kifizettük. Csak mivel a szerződések titkosak, és többször is módosították, ezért valószínűleg a módosítások során került a szerződésbe a korszerűsítés ára.
Ne röhögtesd már ki magad! 2050-ben??? A már 2001-ben az USAF által levetett gépek majd járókerettel fognak 65-70 évesen repülni...Azt nem olvastad, hogy a románok most vesznek 10 000 repült órás F16-ososkat? Nekünk 20 éve 3 000 repült órásakat ajánlottak. Az F16 engedélyezett óraszáma legalább 12 000 óra, különben a Románok nem vennék meg. A Gripen esetében pedig 6 vagy 8 ezer óra az engedélyezett. Lehet hogy ezt is ki lehet tolni, ezt nem tudom. A Magyar légierő repült óraszámaival azok az F16 -osok még 2050 -ben is repülhettek volna.
De-de! Autóskártyás körökben igen komoly ázsiója van. Közvetlenül a "Hány cm3?" után, és a "Mennyit fogyaszt 100-on?" előtt kell keresni.Ne erölködj.A harcérték fogalma valahogy nem tud átmenni a köztudatba.
Huszárom,Te tényleg egyre nagyobb pöcs vagy Ne súllyedj már le @kamm szintjére....Mondom, hogy ne kezdj el okoskodni olyan ügyben, aminek nem néztél utána. Az évi 20-25Mrd-os szerződésünk tartalmazta a gépek tulajdonszerzési költségeinek részletét, valamint a magas rendelkezésre állást garantáló karbantartási szerződés ellenértékét, valamint meghatározott számú pilóta Gripenre való átképzése.
Az MS20 volt az első olyan upgrade, amiért külön kellett fizetnünk. Minden korábbi rendszerfrissítés, még ha az képességnövelő volt is. Benne volt az alap karbantartási szerződésben. Ez minden üzemeltető ország esetén így volt.
Ne röhögtesd már ki magad! 2050-ben??? A már 2001-ben az USAF által levetett gépek majd járókerettel fognak 65-70 évesen repülni...
Szerintem vegyél most egy pár mély lélegzetet!
Arról hallottál már, hogy nem csak a gépek repült órája számít?
Szerinted a mi alig repült volt NDK-s Mi-24-eseink miért fognak 2026-ban nyugdíjba menni?
Ez pont olyan buta komment volt, mint azé a svédé, csak ő fordítva tolja.Arrol nem is beszélve,hogy az MLU program is megy tovább.Vannak abban is frissitések.Az F16V-re frissités meg még egy külön lehetőség-és annak már a Gripen E is csak jelenthet.
Térjünk át értelmesebb és jövőbe mutatóbb dolgokra. Nézted már, hogy erről a tempest programról kijött e már bármilyen értékelhető info? Amiből bármire is lehetne következtetni, mitől lesz ez 6. generációs meg olyan fasza?Ez pont olyan buta komment volt, mint azé a svédé, csak ő fordítva tolja.
Ő leírja, hogy a Block 70 bármit is tartalmat, az elavult a Gripen E-hez képest.
Kész, passz. Ennyi.
Érvelés semmi.
Az a szépséghibája a nagy elméletednek, hogy a két legfontosabb és az általad is elsőként említett 2 ország is elsősorban (illetve gyaníthatóan kizárólagosan) a haditengerészetüknek vesznek VSTOL F-35B-t.
Ez azért valahol rekord.Huszárom,Te tényleg egyre nagyobb pöcs vagy Ne súllyedj már le @kamm szintjére....
Ajánlották nekünk az F16ADF gépeket,alig pár évig voltak rendszerben...
Az F16 alapváltozatát 8k repórára tervezték.Most már az A változat 13000óráig kitolható.Gripen 6k órára lett tervezve.Hogy a mi A szárnyú gépeink mennyit birhatnak,az jó kérdés....
Az,hogy nálunk a tartós tárolása gazban való rohasztást jelent,az meg a mi hibánk,a mi agyalágyúlt,bűnös nemtörödöm idiótaságunk.
Értem, hogy nem nem vagy hajlandó angolul megtanulni, de ennek mindig csúnya megalázás a vége itt a fórumon.Huszárom,Te tényleg egyre nagyobb pöcs vagy Ne súllyedj már le @kamm szintjére....
Ajánlották nekünk az F16ADF gépeket,alig pár évig voltak rendszerben...
Az ADF egy már az 1986 előtt létező A/B variánsok legkésőbb (!!!) 1992-ben átalakított gépeit takarja.In October 1986, the USAF announced that operational block 15 F-16A/B aircraft would be converted to air defense fighters for the Air National Guard, and would take over the fighter interception mission, providing the primary defense of North America against bombers and cruise missiles. The first F-16A ADF conversion was completed in February 1989, while a contract was placed for kits to update and modify a total of 270 F-16A/B's at the Ogden Air Logistics Center in Utah. The Block 15 airframes used for the ADF program were all meant to be upgraded to block 15OCU standard, and both programs ran in conjunction. Aircraft entering the Ogden ALC for ADF upgrade also received the Block 15OCU avionics installation. The net result is that all ADF aircraft are Block 15OCU airframes. The last ADF left Ogden in 1992.
esetleg hogy 5. generációs???? ez valahogy lemaradt abból hogy miért jobb, mitől több....A mostani Gripen flotta kiválasztásánál mennyire álltunk be a birkanyájba?
Na látod!
A finnnek egyetlen dolog miatt rendelnek F-35-öt. Mégpedig hogy az F-35-nek mint típusnak - várhatóan - nagyobb az élettartama.
Ennyi, semmi több.
What.esetleg hogy 5. generációs???? ez valahogy lemaradt abból hogy miért jobb, mitől több....
A szerződésben szereplő összeget nem mi fizettük? Miért gondolod, hogy a svédek ingyen frissítették a gépeinket? Benne volt a lízingdíjban.Mondom, hogy ne kezdj el okoskodni olyan ügyben, aminek nem néztél utána. Az évi 20-25Mrd-os szerződésünk tartalmazta a gépek tulajdonszerzési költségeinek részletét, valamint a magas rendelkezésre állást garantáló karbantartási szerződés ellenértékét, valamint meghatározott számú pilóta Gripenre való átképzése.
Az MS20 volt az első olyan upgrade, amiért külön kellett fizetnünk. Minden korábbi rendszerfrissítés, még ha az képességnövelő volt is. Benne volt az alap karbantartási szerződésben. Ez minden üzemeltető ország esetén így volt.
A svéd légierő földi személyzetének volt mérnökéről volt beszélsz.Ez pont olyan buta komment volt, mint azé a svédé, csak ő fordítva tolja.
Ő leírja, hogy a Block 70 bármit is tartalmat, az elavult a Gripen E-hez képest.
Kész, passz. Ennyi.
Érvelés semmi.
Ennek fuss neki ujra - te erted, hogyan működik egy lease?A szerződésben szereplő összeget nem mi fizettük? Miért gondolod, hogy a svédek ingyen frissítették a gépeinket? Benne volt a lízingdíjban.
Ha neked az étteremben a számlán nem tüntetik fel külön a gáz árát amivel megfőzték a kajádat, akkor azt nem te fizetted? Ott is benne van az árban.
szoval, amikor felveszel egy lizinget, abban nincs elore mar minden szarsag jo dragan beleszamitva?Ennek fuss neki ujra - te erted, hogyan működik egy lease?
Igen, alapvetően te semmit nem fizetsz, csak az éves díjat. A tulaj meg mindent tip-top tart.
Amikor atvarialtuk a szerződést, akkor jött az, hogy oké, de akkor legalább az OS upgradeerg fizessetek...
Unabbol a cikkből folytatás (F16net)Ez azért valahol rekord.
Ennyi tudatlan hülyeséget egy kommentben ritkán latni.:menő:
Mondjuk az előbbi, ahol a 30-40 eves Block 20 MLU szerinte legyalazza a Gripen Et, az sem.volt kutya, de ez azert tomenyebb butaság.
Veszekednek, és jelenlegi állás szerint belátható időn belül nem lesz belőle semmi. A nem Eu UK, a buggyant vezetésű No, a saját utját mindenkire ráerőltetni akaró Fr, a pénztelen Spanyol és Olaszország - tök esélytelen bármi értelmes deal.Térjünk át értelmesebb és jövőbe mutatóbb dolgokra. Nézted már, hogy erről a tempest programról kijött e már bármilyen értékelhető info?
Amiből bármire is lehetne következtetni, mitől lesz ez 6. generációs meg olyan fasza?