Igen nem kiforrott, de az ipari háttér amit kaphatunk az nagyon kecsegtető. Az amerikai technológia mi is? Mert a hajtómű licenszet megvettek a radart és más fontos rész amit az USA nem adott kifejlesztettek. Az f 35 kurva drága és meg mindig telenvan hibaval.
Csehországban van egy repülőgépgyár,ami többségi magyar tulajdonban van-de "nekünk" nincs repülőgépgyárunk.Plusz ez a gyár modern,5G technológiával nem rendelkezik.Bármiféle,5G technológiás részegység gyártáshoz,ami a csavaralátét szintnél komolyabb,elöbb massziv,igen massziv beruházást kéne eszközölni.Egy csehországi gyárba......
LM részt vett a KF21 fejlesztésében (ahogy elötte az FA50ében is),a gép alég jó része,és pont a legtechnológia igényesebb része Made in USA.A hajtómű liszenszgyártásba is igencsak vastag az usák részegység beszállitás.Elektronikát meg a zsidókkal közösen fejlesztették.A radar az FA50ben is lévő Elta 2035 (mégcsak nem is a 2052.....) AESA változatának bázisán lett kifejlesztve.REH rendszere fasorban sincs az F35éhez képest,pl DAS rendszere sincs (még az Elbit PAWS NG,DAS képességű rendszert se kapta még meg,majd egyszer,talán,a block akárhányasban......)
Annyi eszed azért lehetne,hogy ha egy 20+ éve,1000+ példányban gyártott gépben jönnek elő hibák,akkor egy lényegében prototipus szinten lévő tipusnál még egy halom elő fog jönni.Még azt se lehet tudni,hogy egyáltalán alkalmas e jelentős áttervezés nélkül sorozatgyártásra a tipus.......Most zajlik még csak a berepülés.
Csak példaként a kinai J31/35 fejlesztésre kéne gondolni.Teljesen át kellett tervezni a gépet,annyira,hogy új tipusjelzést kapott.És még mindig nem sorozatgyártás érett.
Szóval kicsit több realitás kéne,és kevesebb lilahagymás ábrándkép.