36 Rafale vásárlása után. Ez most vagy kirakat tender, hogy tovább tárgyaljanak a franciákkal, vagy tényleg képesek lennének a Szu-30, MiG-29, Tejas, Mirage-2000 és a Rafale mellé egy hatodik 4. generációs típust rendszeresíteni.
Volt az indiánoknak MiG-23 és MiG-25 is, gyakorlatilag majdnem minden amihez adott időpontban hozzáfértek és ki is tudták fizetni.Igen, benne lehet a nyomásgyakorlás is. Viszont ha a korábbi állapotot nézed, akkor is eléggé vegyesfelvágott volt a paletta:
Szu-30MKI, MiG-29, Mirage-2000, Jaguar, MiG-27, MiG-21 (X+1 verzió), aztán jött a Tejas is.
Megnéztem volna a szlovák légierő parancsnokának az arcát, amikor átadáskor elolvassa a MADE IN INDIA feliratot az új Falcon-juk oldalánKérdés:
Nem ide ajánlották az amerikaiak az F-16V-t. Talán ott is kellene gyártani, hiszen a gyártósor helye kellett az F-35-ös gyártásnak.
És a komplett szlovák, bolgár és szerintem horvát esetleges beszerzés azért volt fontos, mert csalinak akarták az indiai döntéshez, hiszen
ők gyárthatnák a további megrendeléseket is.
Remélem nem kombináltam túl...
De azt jól tudom, hogy jelenleg nincs gyártósor amin a Viperek készülnének?Megnéztem volna a szlovák légierő parancsnokának az arcát, amikor átadáskor elolvassa a MADE IN INDIA feliratot az új Falcon-juk oldalán![]()
https://htka.hu/2017/01/04/megerositve-gripen-es-falcon-harca-indiaban/De azt jól tudom, hogy jelenleg nincs gyártósor amin a Viperek készülnének?
Szerintem ezt ha így van, akkor ők is tudják.
Ez csak egy vicces kósza gondolat volt,...minden ralitást nélkülözveDe azt jól tudom, hogy jelenleg nincs gyártósor amin a Viperek készülnének?
Szerintem ezt ha így van, akkor ők is tudják.
De azt jól tudom, hogy jelenleg nincs gyártósor amin a Viperek készülnének?
Szerintem ezt ha így van, akkor ők is tudják.
De azt jól tudom, hogy jelenleg nincs gyártósor amin a Viperek készülnének?
A munkások is költöznek majd Indiába? Mert ha nem, gyanítom az F-16 baleseti statisztikái picit elromlanak....mondjuk MiG szintre.Részben igaz, de a gyártósor megvan, csak helyet változtat: Fort Worth-ből a dél-karolinai Greenville-be költözik 2018 óta, de idén már kezdik is a Bahrain által rendelt gépek összeszerelését az új helyen. Egyébként ugyanez a gyártósor költözik majd egy esetleges tendergyőzelem esetén Indiába.
https://htka.hu/2017/03/29/koltozik-az-f-16-os-gyartosora/
A munkások is költöznek majd Indiába? Mert ha nem, gyanítom az F-16 baleseti statisztikái picit elromlanak....mondjuk MiG szintre.![]()
A munkások is költöznek majd Indiába? Mert ha nem, gyanítom az F-16 baleseti statisztikái picit elromlanak....mondjuk MiG szintre.![]()
Szép koncepció. Ha ezt rendszeresítenék a Szu-30-as és a Rafale mellé, vajon javulna-e a baleseti statisztjkájuk? (Segítek: nem)F-21. Indiáért Indiából
Szép koncepció. Ha ezt rendszeresítenék a Szu-30-as és a Rafale mellé, vajon javulna-e a baleseti statisztjkájuk? (Segítek: nem)
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..