Dehogynem. Ezért írtam, amit írtam.Ha rendszeresítenék akkor nem indiaiak üzemeltetnék őket?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Dehogynem. Ezért írtam, amit írtam.Ha rendszeresítenék akkor nem indiaiak üzemeltetnék őket?
Miért van az, hogy Felsőzsolcán pl. a Zöldfa utcai lakosok autóinak jelenős része előbb-utóbb kéken füstöl, meg mínusz egy-két hengerrel jár a motorja?Szép koncepció. Ha ezt rendszeresítenék a Szu-30-as és a Rafale mellé, vajon javulna-e a baleseti statisztjkájuk? (Segítek: nem)
.F-21. Indiáért Indiából
Dehogynem. Ezért írtam, amit írtam.
Mindenesetre okosabban kitalálhattak volna valami más tipusszámot is, hiszen a NAVY Top Gun-nál használt Kfir-eket is F-21-nek hívták!!Megjött a válasz a kérdésedre,ráadásul elképesztően elegáms megoldás született!Egész egyszerűen átnevezték a gépet...Ugye az F-21 baleseti statisztikája nem rontja az F-16 baleseti statisztikáját...
Szép koncepció. Ha ezt rendszeresítenék a Szu-30-as és a Rafale mellé, vajon javulna-e a baleseti statisztjkájuk? (Segítek: nem)
.
A Gripen pedig az indiaiaknal mar csak azert se nyerhet, mert a friss Tejas Mk2 koncepcio pont ugy nez ki, mint a Gripen, igy az indiaiaknak (30-40 ev mulva ) lesz sajat Gripenjuk is, akkor meg minek azt valasztani most?
.Repült óraszám nincs de azért vegyük be a képbe az 1985óta rendszerbe lévő miraget. Vmiért messze jobb a statisztikája ha év/dbszám/veszteségek számát nézzük. Pedig egyhajtomű és éles helyzetekben is repült pl kargil war a hozzá képest zsír új p Su-30hez képest.
.
.
Csak tippelek, de nem lehet, hogy a Mirage-2000 volt hosszu idön at a draga csucstipusok, es arra tettek az elitebb szemelyzetet, muszakaiakat, stb? Az atlag indusok meg mehettek a Migek köre. Szerintem a Szu-30 statisztika is mostanaban kezdett romlani, az elejen nem nagyon vesztettek gepeket.
Az indiánok híresek a sosem véget nem érő beszerzéseikről. Majd valamikor lesz valami, de azt még ők sem tudják, hogy mi.Ennek sose lesz vége?
honnan lenne.Ennek sose lesz vége?
Az indiaik helyében semmiképp nem vennék amerikai gépet, az politikai függőséget jelent. Akkor már inkább Rafale.
Az indiai vadászgép tenderek mindig a vicc kategróiába tartoznak: 5-10 éves válogatás után vagy törlik az egészet vagy tizedét sem veszik meg végül annak amit a tenderen ígértek...Sweden's Saab pitches both single, 2-seater variants of Gripen fighter jet to IAF
The Gripen E, a single seater 4.5-generation aircraft produced by Saab, is a key contender for the IAF's fighter programme along with Lockheed Martin's F-21, Boeing's F/A-18, Dassault Aviation's Rafale, the Eurofighter Typhoon and Russian aircraft MiG 35.m.economictimes.com