J-10 Firebird / Vigorous Dragon (Csengdu, Kína)

Kína egy 1998-as szerződés alapján Oroszországtól 76 Szu–27-est vásárolt, további 200 gép építésére kapott engedélyt orosz licenc alapján. 2004-ig 90–100 gép épült meg Kínában J–11 típusmegjelöléssel.

80 évek orosz technológiát nem volt nehéz a gripeneknek ugye ?
Csak azon a hadgyakorlaton nem a szu-27esek repültek, hanem a kínai csodak :)
 
Miylen kínai csoda ember
orosz licenc alapján. 2004-ig 90–100 gép épült meg Kínában J–11 típusmegjelöléssel.
 
Lényegében lemásolták az egész gépet és csak a B, BG, teljesen hazai .
 
Ennyire rosszul áll az oroszok szénája hogy nyomsz itt egy kis ellenpropit?
 
Szu-27SK vagyis J-11A volt.

Erről beszéltem és erről szol a wiki-s infó is . Lényegében egy lemásolt szu-27SK semmi több , .a j-11B már 90% kínai eltronikával és több kompozittal készült .
Csak azóta lett B válzotat amiből van 100+ meg még tovább fejlesztett BG .
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
j-10C HMD és j-16 szárnyvégi pl-10-el
007a5wntly1gry1be1suqj33oc2g97wn-jpg.757348
007a5wntly1gry1be1suqj33oc2g97wn-jpg.757350
 
Miért lenne ps hülyék ilyet csinálni?Aztán Komálom mikor úgy kérdezték tőlem mint ha én csináltam volna:D
 
Jól látom, hogy elegendő némi beton törmeléket robbantani a mélyedésbe, amibe a kapu felfekszik és máris a garázsban marad a teljes ezred? Vagy PS?
Mondjuk soha senki nem robbant oda semmit. Meg ha mégis, lehet kilapátolják.
Viszont! Nekem eleve balesetveszélyesnek tűnik, hogy ott egy méllyedés van, amit állandóan kerülgetni kell.
Talán annyi alőnye van, hogy ha valami elromlik a szerkezettel, ami kinyitja, magától is kinyílik.
 
Nagyon vagányul néz ki, de feleslegesen túlbonyolítottnak tűnik. Kb mint a franciáknál a Rafale-M esetén az elektromos motorral ki-be hajtható létra, szemben az amerikai kézzel kihajtóssal.